נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הר הכסף נותן לכם שירות יעיל לכל אורך הדרך

שירות יעיל ראשית

מתי בפעם האחרונה הייתם לכם הפתעה טובה שרצתם לספר עליה לחבר'ה בשמחה? ומתי הרגשתם שאתם בשליטה על המצב הכלכלי שלכם ויודעים בדיוק כמה כסף יש לכם? או שהיה לכם כסף לשפץ את הבית פתאום? האמת היא שבימינו כולנו עובדים מאוד קשה אך בסופו של דבר לא תמיד יש לנו מספיק כסף. לכן אנחנו רוצים להציע לכם לבדוק מה באמת המצב הכלכלי שלכם, כי למרות שאולי נדמה לכם שאתם עם היד על הדופק, בהחלט יכול להיות שיש לכם כספים שבכלל שכחתם מקיומם. כן אנחנו רוצים להציע לכם לפנות אל הר הכסף, כי זו הדרך הכי טובה ויעילה שיש לבדוק האם מגיעים לכם כספים שונים. בעזרת הר הכסף תוכלו למצוא לא מעט חסכונות שאולי עשו לכם לפני שנים במקומות עבודה שונים או אולי חסכונות שאתם בעצמכם עשית ושכחתם בכלל. מדובר על יוזמה מבורכת, יעילה ומהירה, אז למה שלא תבדוק זאת?

שירות יעיל

איך מוצאים חסכונות ישנים?

 

הבעיה היא שאם הייתם צריכים לחפש לבד את החסכונות הישנים שאולי יש לכם, כנראה שהייתם הולכים לאיבוד. מאיפה בכלל אפשר להתחיל אם לא זוכרים את המסגרת שבה חסכנו? והאם לא כדאי יהיה לעשות זאת בדרך יעילה יותר שלא תגזול מכם אנרגיה? הר הכסף זו בדיוק היוזמה שתוכל לעזור לכם, שכן בעזרת הגוף הזה אתם יכולים למצוא את הכספים האבודים. אתם נכנסים לאתר של הר הכסף, משאירים שם פרטים כמו שם, שם משפחה ותעודת זהות, ובצורה כזאת עושים עבורכם את כל הבדיקה שצריך. מדובר על מערכת מאוד משוכללת שלמעשה מקושרת לכל המערכות הכי מתקדמות שיש בימינו, מה שאומר שהפעם לא תפספסו את הכסף ששייך לכם. זה לא משנה איפה חסכתם, מאיזו שנה וכמה הפרשתם לטובת החיסכון בכל חודש כי בכל מקרה הכסף הזה מגיע לכם. בהחלט יכול להיות שלאורך השנים הוא גם צבר ריביות לא מבוטלות, אז מה פתאום שתוותרו על כך? אומנם זה נכון שלא תמיד מדובר על סכומים מאוד גבוהים אך כמעט תמיד זו מתנה שיכולה להיות משמחת. לכן, אם אתם יכולים ליהנות מסכום כסף מסוים כבר עכשיו, למה שלא תפנו אל הר הכסף כדי לברר זאת?

 

יעילות לצד אמינות בשירות

 

כל אחד מאיתנו יודע לומר שכל מה שקשור לכסף שלו תמיד נראה לו אישי ולא בקלות היינו רוצים לשתף גורמים שונים בכל הנתונים הללו. לכן עולה השאלה, בין היתר, האם נרצה לשתף גורם שאנחנו לא מכירים, כמו הר הכסף, בכל הפרטים האישיים שלנו? עם זאת, כדאי לדעת שלא מדובר על נתונים אישים מידי, כפי שכבר ראינו, ובנוסף לכך, השירות כאן יעיל מאוד. האמינות גבוהה ואתם לא תאמינו כמה מהר יבדקו עבורכם את כל החסכונות האבודים. אנשים רבים שכבר פנו אל הר הכסף ועשו את הבירור הזה קיבלו הפתעה נעימה ביותר שעזרה להם לממן את הטיול לחו"ל, את השיפוץ או את החלפת הרכב הישן, אז למה שלא תעשו זאת גם אתם? היעילות והאמינות של היוזמה הזאת הפכו אותה למשהו שחבל יהיה להתעלם ממנו ולכן אנחנו בהחלט ממליצים גם לכם לבדוק זאת מקרוב.

 

למעבר למדריך השלם לחצו כאן.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים