איך להתכונן לצום לסירוגין

כולנו עסוקים במשקל שלנו, בנראות החיצונית ובדרך שבה התחושות שלנו מושפעות מכל העניין.

אין ספק, דיאטה זה אמנם לגוף, אבל גם לנשמה ועבור שיפור הבטחון העצמי שלנו.

אם כך, בואו נדבר על התכוננות לדיאטת צום לסירוגין, מה חשוב לדעת בנושא?

אם אתם עומדים לפצוח בדיאטה, וזה לא משנה איזו דיאטה, אתם חייבים לעשות זאת נכון. ישנן דרכים רבות ושיטות לרדת במשקל, אבל תמיד חובה לעשות זאת תחת פיקוח מקצועי וליווי של איש מקצוע מוסמך. במקביל לקביעת מועדי האכילה שלכם לסירוגין, יהיה עליכם גם לקבוע אילו מאכלים תכניסו לגופכם. רגע לפני צום לסירוגין ותחילת מסע הדיאטה המבורכת, ככה תתכוננו:

 

דיאטות צום לסירוגין: כך תתכוננו למסע שריפת הקלוריות

כשמדברים על צום לסירוגין, מדברים על הכנות כאלו ואחרות, חלקן יהיו רלוונטיות לגביכם וחלקן אולי פחות. יחד עם זאת שכל אדם מושפע אחרת מדיאטות וזקוק להכנות שונות לפניהן, תמיד יהיה חשוב לזכור שדיאטה זה לא משהו שאפשר לפצוח בו ללא שום ליווי מקצועי.

נכון, ישנן דיאטות קיצוניות יותר ופחות, אבל אין ספק שכל דיאטה מצריכה את הליווי של לפחות דיאטנית, אם לא ליווי רפואי גם במקרים מסוימים. אם אתם לקראת דיאטת צום לסירוגין, אתם קודם כל צריכים לדעת שישנם 3 סוגים עיקריים של הדיאטה הזו.

 

האם מדובר בדיאטה או בסוג של תבניות אכילה?

למעשה, אפילו לא מדובר בדיאטה כל כך, כמו שמדובר בתבנית אכילה מסוימת. ההתמקדות כאן היא לאו דווקא בכל מה שקשור לנושאים של סוגי קלוריות וסוגי מזונות, אלא יותר בזמנים ובמועדים של האכילה עצמה.

במילים אחרות, ההתכוננות שלכם לדיאטת צום חייבת לכלול גם את הבנייה של התפריט הקלורי שלכם במהלך השבוע. חשוב לזכור כי בכל מקרה, התפריט הקלורי שלכם בהכרח ישתנה בהתאם לפעילות השבועית שלכם.

 

הפעילות הגופנית, מאזן הקלוריות ומה שבין לבין בדיאטת צום

בין אם אתם פעילים גופנית פחות או יותר, את המאזן הקלורי אתם תצטרכו להתאים לכך. יחד עם זאת, גם יהיה חשוב להתאים את המועדים של האכילה במהלך דיאטת הצום. אנו מזכירים לכם, נהוג לחלק את דיאטת הצום למספר סוגים עיקריים, כאשר מועדי האכילה משתנים בין סוג לסוג.

בעוד שבסוג אחד של דיאטת צום אתם תוכלו לראשונה בצוהריים, בסוגים אחרים (כמו 8\16) אתם תוכלו כל 8 שעות. בין אם אתם בוחרים בסוג דיאטת צום כזו אחרת, אנחנו ממליצים לכם תמיד להיות קשובים לגוף שלכם ולתחושות שלכם במהלך המסע. בסופו של דבר, אמנם יהיה חשוב לקבל תמיד ייעוץ רפואי, אבל אנחנו הם תמיד אלו שקשובים הכי טוב לגוף שלנו. אם אתם מרגישים תחושות שאינן רצויות ותסמינים לא חיוביים במהלך דיאטה כזו או אחרת, פנו לייעוץ רפואי תמיד בנקודה זו. בהצלחה!

 

אישה שמנה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram