נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדוע דווקא בתקופה מאתגרת זו חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

אם חשבתם שהדרכון שלכם הוא הדבר הכי חשוב לו תזדקקו בנסיעה לחו"ל, קבלו תיקון: ביטוח נסיעות לחו"ל, עשוי להיות אף יותר קריטי, שכן הימצאות בשטח מדינה זרה מייקרת את עלויות הטיפול הרפואי בעשרות ומאות אחוזים.

תקופת הקורונה תופסת אותנו לא מוכנים, וחוששים מהבלתי נודע, זה הזמן לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות לחו"ל שייתן לכם שקט נפשי, ויאפשר לכם נסיעה בלי דאגות מיותרות.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – מה הוא כולל בתוכו?

מה יותר גרוע מגשם זלעפות שתופס אתכם בלי מטרייה? נסיעה לחו"ל ללא כיסוי! ההוצאות הרפואיות במדינה זרה עלולות לגבות מכם סכומים אסטרונומיים, שבארץ, ייתכן ולא הייתם משלמים עבורם כלל. מה למשל? ביקור אצל רופא בכמה מאות שקלים, טיפול רפואי באלפי שקלים ואשפוז שעלול לסחוט מכם עשרות ואף מאות אלפי דולרים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – ההרחבות

כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, אתם מקבלים כיסוי על מגוון רחב של טיפולים רפואיים. ניתן להרחיב את הביטוח כך שיכלול גם כיסויים המתאימים לאופי הנסיעה (במידה ונסעתם לעשות סקי או כל פעילות ספורט אתגרית אחרת), ולמצב הרפואי שלכם קדם הטיסה (בהריון? חולים במחלה כרונית? על הכל ניתן לקבל כיסוי).

 

קורונה, ימים טרופים וביטוח הנסיעות שלכם

אין ספק שבימים הזויים אלו, המתאפיינים בחוסר וודאות ובחשש כבד להידבקות בנגיף, חשובה פי כמה הפוליסה הביטוחית עבור הנסיעה שלכם.

חברות הביטוח השונות מציעות הרחבות לביטוח הנסיעות המכוונות ספציפית למקרים כתוצאה מהתפשטות הנגיף כמו לדוגמה:

  • בדיקת קורונה בארץ זרה עקב חשש להידבקות בנגיף.
  • הזמנת רופא ישירות למקום האכסניה שלכם.
  • בדיקת רופא אונליין לצורך קבלת מרשם או הפניה לצמצום החשיפה.
  • כיסוי תקופת אשפוז עקב הקורונה.

ניתן להרחיב עוד את הביטוח כך שיכלול כיסוי גם במקרה של ביטול הטיסה או הארכת השהייה בחו"ל עקב הידבקות בנגיף, חשיפה לאי מי שנדבק או גילוי תסמיני הידבקות במהלך הבידוק הבטחוני בשדה התעופה.

 

נוסעים לחו"ל היום רק עם ביטוח נסיעות

הגם שאנו אנשים אופטימיים, לא ניקח סיכון לעלות על מטוס מקרטע לחו"ל, שכנף אחת שלו לא יציבה, והוא אינו מתודלק כראוי – הסיכון גדול מדי. באותה מידה, לא נפקיר את בריאותינו לטובת מצב עולמי מעורפל כל כך, בעידן מגיפת הקורונה רבת הפנים.

כיום, ביטוח נסיעות לחו"ל הינו מצרך חובה של ממש בכל טיסה, שכן, החשש לחשיפה לנגיף על שלל ההשלכות הרפואיות הנלוות לכך, הינו קרוב לוודאי.

 

ביטוח נסיעות – מנה של שלוות נפש בתוך הטירוף

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו הדרך שלכם, לעלות על כבש מדרגות המטוס, מבלי לחשוש שאולי תיאלצו אי שם בניכר להזדקק לכיסוי רפואי ללא כיסוי. מומלץ בחום.

משפחה מבוטחת

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים