נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איטום גגות בחיפה

גג רחב

איטום גגות זוהי פונקציה חיונית והכרחית בכל בית, בין אם בבניין חדש ובין אם בבית או דירה ישנים. האיטום נועד לשמור על דרי הבית מפני נזקי מזג האוויר, ובייחוד מפני ימי גשם סוערים ורוחות חזקות. על מנת שלא תרגישו על בשרכם את הגשם ושהבית שלכם לא יוצף, מומלץ לוודא עוד לפני תחילת עונת החורף שהאיטום בגג שלכם תקין ועמיד.

 

איטום גגות בחיפה – למה צריך את זה?

חיפה אמנם ממוקמת באזור צפון הארץ, אך עדיין ימי הגשם בה לא רבים במיוחד ושלג נדיר לראות בה. עם זאת, גם עבור מיעוט ימי הגשם האלו הגג שלכם נדרש להיות ערוך ומוכן – מספיק יום אחד של סערה על מנת שהגשם יחלחל אל הבית שלכם וירטיב את כל תכולתו.

בנוסף להגנה מפני גשמים, איטום הגג נועד על מנת להגן מפני רוחות חזקות וימי שמש חמים וקופחים. כל מזג אוויר יכול להיות פוטנציאל לשיבוש איכות החיים שלכם ללא איטום הגג, ולכן חשוב מאוד לוודא שאכן קיים איטום עמיד ואיכותי.

 

אילו שיטות נפוצות קיימות על מנת לאטום את הגג?

איטום הגג תוך שימוש בזפת

מריחת הגג בזפת רותחת, שהטמפרטורה שלה היא סביב 185 מעלות, היא הדרך המסורתית לאיטום הגג. הזפת נכנסת בין כל החריצים והפתחים שיש בגג, וברגע שהיא מתייבשת היא יוצרת איטום קשיח ויעיל לגג.

כיוון שזו שיטת איטום שלא מצריכה שימוש באמצעים מתקדמים כלשהם, היא השיטה הזולה ביותר שתוכלו למצוא לאיטום גגות, והיא אף מומלצת לשימוש כאשר על גבי הגג שלכם ניצבים דוד שמש או אנטנה. עם זאת, כדאי לדעת שאיטום באמצעות זפת מתבלה יחסית מהר, ולכן הוא מצריך תחזוק בכל שנה מחדש.

 

איטום הגג באמצעות שימוש ביריעות

יש שיגידו ששימוש ביריעות על מנת לאטום את הגג זוהי השיטה הפופולרית ביותר כיום, שכן השימוש בזפת נחשב לעיתים כמיושן יותר. היריעות בהן לרוב משתמשים לאיטום הגג אלו יריעות ביטומניות או יריעות PVC. שימוש ביריעות אמנם נחשב אפקטיבי מאוד, אך זוהי גם שיטה שנחשבת יקרה יותר לאיטום הגג.

 

מתי הכי כדאי להזמין איטום גגות מקצועי?

חשוב לדעת שאמנם הביקוש לאיטום גגות עולה משמעותית בחודשי החורף, כאשר יותר ויותר אנשים מגלים שהגג שלהם לא אטום בצורה הרמטית מפני כניסת הגשם – אך הצעד המומלץ הוא לבצע את האיטום עוד לפני חודשי החורף. ככל שתקדימו לבצע את האיטום לפני חודשי השיא, כך תוכלו ככל הנראה לשלם פחות עבור האיטום ואף לחסוך לעצמכם את עוגמת הנפש שכרוכה בחדירת המים אל תוך הבית.

על מנת להזמין לביתכם איטום גגות מקצועי ואיכותי, שבזכותו תוכלו לעבור את חודשי החורף בשלום, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.k-h-azrad.co.il ולקבל הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת במיוחד!

גג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת