נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך יוצרים את חוויית המקלחת המושלמת?

מקלחת ראשית

לכל אחד חשוב משהו אחר בחדר האמבטיה שלו. הריצוף, האופציה לכוונן את עוצמת המים בצורות שונות, עיצוב הקרמיקות וכו. אבל עיקר חדר האמבטיה שלכם מתמקד במקלחון עצמו. איך תדעו באיזה מקלחון לבחור? איזו דלת תתאים למקלחון שלכם? כך תצרו חוויית מקלחת מושלמת! המשיכו לטיפים שלנו.

 

מידות המקלחון

עוד לפני שתתחילו להתלבט בין מקלחת אחת לשניה, אתם צריכים לבדוק כמה שטח יש לכם. מדדו את חדר הרחצה שלכם ועל פי המידות תוכלו להתקדם הלאה לבחירת המקלחון. ככל שהחדר גדול ומרווח יותר, תוכלו להתקין בו גם אמבטיה גדולה ולהתקין עבורה מחיצות למניעת גלישת מים החוצה. אולם אם תרצו לשלב בחדר גם כיור, ארון ואסלה, יתכן ותעדיפו להתקין מקלחון שיחסוך לכם מקום בחדר.

שימו לב, מוט פינוק במקלחון יתעל את השימוש בו וישמור על הסדר. מוט פינוק שחור יכול להיות עדין ואסטתי ויוסיף גוון למקלחון היוקרתי שלכם.

לכן, זהו השלב בו אתם מחליטים על פי גודל החדר מה אתם רוצים להכניס בו וכמה אפשרי.

 

סוגים של מקלחות

רוב משפחות בוחרות לשלב בחדר אמבטיה מקלחון ולא אמבטיה. אלא אם כן החדר גדול מאוד ויכול להכיל: אמבטיה, כיור, ארון ואסלה.

תוכלו למצוא בחנויות דגמים שונים המתאימים לצרכים מגוונים. אילו מקלחות סטנדרטיות קיימות?

  • מקלחון פינתי, מקלחון המשתלב בפינת החדר. תוכלו לשלב דלתות שונות בדגמים שונים שיפארו את חדר הרחצה.
  • מקלחון חזית, מקלחון זה נעזר בשלוש דפנות של חדר האמבטיה ומצרפים לו דלת אחת. אם תבחרו במקלחון הזה תדרכוש להתאים את כל החדר אליו כדי למקסם את ניצול מרחב החדר.
  • מקלחון מרובע בעל דלת הרמוניקה, אם חדר האמבטיה שלכם מכיל שטח גדול, יתכן ותבחרו במקלחון מרובע. מדובר במקלחון בלע דלתות נפתחות החוצה או פנימה. חשוב מאוד שפתיחת הדלת תהיה נוחה ולא תתקל במחסומים בפתיחתה.
  • מקלחון עגול, מדובר במקלחון הכולל דלתות מעוגלות שניתן לפתוח אותן החוצה ופנימה הוא מתאים לחדרים קטנים יותר.
  • אמבטיון, אם בחרתם להתקין אמבטיה בחדר, תוכלו להתקין אמבטיון, סוג של מחיצה על האמבטיה. המטרה שלה היא מניעת גלישת מים מהאמבטיה החוצה. כך תמנעו סכנת החלקה.

 

תחזוקה

בחיי המעשה חשוב מאוד לשים לב לפרטים הפרקטיים של כל מוצר חדש. לכן, שימו לב, אם אתם רוצים שחדר הרחצה שלכם ימשיך להיות אסתטי ונעים, תדרשו להשקיע בו. אם תתקינו מקלחון הדורש תחזוקה שוטפת ואתם לא יכולים לעמוד בה, אל תתחילו עם זה. אל תתקינו מקלחון יוקרתי שכל נגיעה בו נראית אם אתם לא מתכננים לנקות אותו לפחות פעמיים בשבוע. אחרת, החדר יראה זוועה. וזה הדבר האחרון שאתם מחפשים.

לכן, ודאו שהמקלחון אותו אתם רוכשים מתאים לכם גם מבחינת תחזוקה שוטפת. שאתם אכן תוכלו להשתמש בו לבריאות והוא ישאר במצב נעים ויפה.

 

לסיכום

חדר האמבטיה שלנו הינו חשוב מאוד. כדאי להשקיע מאמץ, תכנון ושיקול דעת לפני בחירת חידוש האמבטיה. אל תשכחו את התחזוק השוטף של חדר הרחצה כי הוא שיקבע האם החדר יראה אסתטי ונעים או לא.

מקלחת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה