נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור דוד שמש?

גג

כל אחד מאיתנו צריך את המקלחת שלו או שלה בבוקר, וכמובן שגם את דוד השמש הנכון שיספק את המים החמים.

בבואכם לבחור את דוד השמש שישרת אתכם בתקווה לשנים רבות קדימה, אתם תצטרכו לקחת בחשבון את נושא הנפח של הדוד, אך לא רק.

בואו נדבר על זה.

אז, כיצד לבחור דוד שמש שיספק מים חמים לכל המתגוררים בבית? בין אם אתם 2 נפשות בבית, או שמא אתם בית גדוש יותר באנשים, אתם צריכים דוד שמש נכון. מעבר לכך שתצטרכו לבחור את נפח הדוד שישמש אתכם, אתם גם תצטרכו לבחור את סוג הדוד, לבחור בין חברות שונות שמייצרות דודים, והכי חשוב, לבחור בין דוד שמש לדוד חשמלי. מה יהיה עדיף?

 

האם כדאי דוד חשמל או דוד שמש? הנה כל המידע:

בעוד שבדירות רבות ישנם דודים חשמליים שניתן באמצעותם להנות ממקלחות בהחלט מספקות, עדיין, בבתים רבים מותקנים דודי שמש. אז, מדוע זה ככה והאם דודי שמש עדיפים באמת על דודי חשמל? ובכן, אם במקרים מסוימים לא ניתן להתקין דוד שמש, בהחלט דוד חשמל יהיה עדיף על כלום.

אבל, וזה אבל חשוב, כל עוד ניתן להתקין דוד שמש ולהנות מאספקת מים חמים באופן טבעי, אין ספק שיהיה עדיף להתקין דוד שמש. מאחר שהדודים האלו אינם צורכים אנרגיית חשמל, חשבון החשמל שלכם לא יגדל כשם שהיה גדל עם הייתם משתמשים בדוד חשמלי.

 

נפחים שם דודי שמש – במה עליי לבחור ובמה זה תלוי?

אתם יכולים לבחור בין דודי שמש בנפחים שונים, החל מנפחים קטנים של 80 ליטר ופחות (מתאים לבתים עם מספר מועט של נפשות), ועד לדודים של 200 ליטר ויותר. באופן טבעי, דודים עם נפח גדול יותר יתאימו למשפחות מרובות נפשות.

כמובן, במקביל לבחירת דוד השמש, אתם גם תצטרכו לוודא כי אתם נהנים משירותי התקנת דודים מקצועיים ועל ידי מתקינים מוסמכים. בסופו של דבר, התקנת דוד היא לא מדע מאוד מורכב, אבל אין ספק שגם כאן ניתן להיתקל במתקינים מקצוענים, אך גם במתקינים חובבניים.

 

מה עוד כדאי לבדוק ולקחת בחשבון לפני התקנת דוד שמש

במקביל לבחירת הדוד בנפח הנכון ובנוסף לבחירת חברת הדודים שתתקין בעבורכם את הדוד, אנחנו ממליצים לכם גם לבדוק את הנושא של האחריות. אתם אמורים לקבל אחריות על דוד השמש, כאשר תוקף האחריות נע בין שנה ועד 5 שנים בממוצע, תלוי בסוג הדגם של הדוד ובחברה שמייצרת אותו.

והמלצה אחרונה מאיתנו, בצעו השוואת מחירים בין דודי שמש. חפשו בגוגל דודי שמש מחירים וקבלו הצעות מחיר, תשוו בין הצעות המחיר ולכו על העסקה המשתלמת ביותר. בסופו של דבר, הכוח הוא בידיים שלכם, הצרכנים, אז בצעו סקר שוק והתקינו לעצמכם את הדוד המשתלם, האפקטיבי והיעיל ביותר. בהצלחה!

 

קולט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה