נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מכון להסרת שיער בלייזר

מכון להסרת שיער ראשית

זו ממש לא תהיה הגזמה אם נגיד שהסרת שיער בלייזר, משמע חופש. חופש מכל אותן שיערות אשר מקפידות לצמוח במהרה, למרות שעבדנו קשה עם השעווה או סכין הגילוח. בעזרת מכשירי לייזר חדשניים, ניתן להמית את השורה של זקיק השיערה, כך שהצמיחה של השיער תופסק לצמיתות ברוב המקרים.

במדינה כה חמה ולחה כמו ישראל, הסרת שיער בלייזר היא ממש כמעט הכרחית. נשים וגברים רבים מסירים שיער לא רצוי מאזורים רבים בגוף, כולל כתפיים ופנים, מאזור המפשעה, באוזניים ועוד. אז כיצד לבחור מכון להסרת שיער?

היות וישנם לא מעט מכונים להסרת שיער בלייזר, חשוב לבחור את המכון הטוב ביותר שתוכלו לאתר. בחיים, כמו בחיים, ישנם אנשי מקצוע מומלצים מאוד וגם כאלו אשר פחות מומלצים. כדאי לקחת בחשבון, טיפולים בלייזר בדרך כלל יהיו יקרים יותר מסוגי טיפולים אחרים, אך אל תמהרו לחפש את הזול ביותר. אסור לשכוח, בסופו של דבר, מדובר בגוף שלכם. טיפולים בלייזר אינם מסוכנים, כל עוד התהליך מתבצע במקצועיות מוחלטת ועל ידי רופאים, אנשי מקצוע מוסמכים, אחיות וכדומה.

שילוב של מקצועיות וידע רפואי וטכני

הטיפול של הסרת שיער בלייזר אינו פולשני, בשונה מסוגי טיפולים אחרים. ביחס לסוגים אחרים של שיטות להסרת שיער, הטיפול באמצעות קרני לייזר פחות מכאיב באופן משמעותי, כך שאנשים רבים בוחרים לטפל ביותר מאזור אחד בגוף במהלך טיפול.

התוצאות של טיפולים להסרת שיער בלייזר הן מקסימליות, אך בכל זאת חשוב לדעת כיצד לבחור את המכון שלכם. בין הדברים שאתם בודקים ומוודאים לפני בחירת המכון, כדאי לבדוק שאתם זוכים לייעוץ והליווי הנכונים. הליווי שתקבלו במכונים מומלצים להסרת שיער הינו ליווי אישי, ואתם צריכים לקבל מענה לכל סוגייה או תהייה שעשויה לצוץ.

מכשור לייזר מתקדם להסרת שיער

את מכון הסרת השיער שלכם אתם תבחרו גל על פי המכשור הקיים במכון. מכונים מתקדמים להסרת שיער משתמשים בטכנולוגיות העדכניות ביותר, וזאת בצמוד לידע טכני מעמיק מאוד. מעבר לכך שהמכון שלכם צריך למנות אנשי צוות רפואי מומלצים ומקצועיים, גם הידע הטכני הוא הכרחי וההבנה בתפעול המכשור המתקדם להסרת שיער בגוף.

כמובן שכל מכשור רפואי אשר נכנס לישראל חייב לעמוד בתקנים הרלוונטיים, כך שיש לבדוק זאת גם כן. מכשור להסרת שיער בלייזר עשוי להיות מסוכן, אם לא משתמשים בו נכון ואם הוא אינו עומד בתקני הבטיחות הנכונים והמתאימים.

מכון להסרת שיער

טכנולוגיה מתקדמת להסרת שיער בלייזר

כיום, הטכנולוגיה המתקדמת והמומלצת ביותר להסרת שיער בלייזר, היא טכנולוגיה הנקראת Soprano Ice Platinum, בה משתמשים במכון מדיקל סנטר תל אביב. באמצעות טכנולוגיה זו, ניתן להפיק את המקסימום מהטיפול, בצמוד לכך שהמטופל אינו חווה בכאבים ממשיים.

התחושה במהלך הטיפול מסכירה את התחושה של מסאז', כך שהמטופלים יכולים להתרווח בכיסא ולתת לצוות הרפואי לעשות את מלאכתו המקצועית. באמצעות Soprano Ice Platinum מוקרנים 3 גלי לייזר שונים, אך באותו הזמן. זוהי תכונה ייחודית הקיימת רק בטכנולוגיית Soprano Ice Platinum. תכונה זו מאפשרת מיקסום הטיפול.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואה