נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מתקנים מתנפחים להשכרה?

מתנפחים להשכרה

אתם רגע לפני אירוע ובא לכם לפנק את ילד יום ההולדת במתקנים מתנפחים? נשמע כמו רעיון מצוין. מתקנים מתנפחים הם החלום של כל ילד, וגם של כל מבוגר אם נגיד את האמת. לקפוץ ולהוציא אנרגיה זה דבר מבורך, ואם זה לא מספיק, מתקנים מתנפחים הם גם זיכרון וחוויה טובה עבור המשתתפים שמגיעים ליהנות. אבל לפני הכל, איך בוחרים מתקנים מתנפחים להשכרה ולמה חייבים לשים לב לפני שמבצעים את ההזמנה? במאמר זה נפרט לכם הכל.

 

התאמה לקבוצת הגיל

הדבר החשוב ביותר ברכישת מתקנים מתנפחים הוא ההתאמה לגיל. מתקני מתנפחים עבור ילדים קטנים עד גיל 5 לא דומים למתקנים מתנפחים עבור ילדים בוגרים יותר בגילאי 5-12. מתנפחים להשכרה מגיעים במגוון גדלים, צורות וצבעים. לפני הרכישה ודאו כי אתם מזמינים את המתקן בגודל המתאים לגיל הילדים באירוע.

 

התאמה לאירוע

מתנפחים של בת מצווה אינם מתנפחים עבור עוד יום הולדת, ומתנפחים של יום הולדת אינם דומים למתנפחים של סיום שנת הלימודים. במידה ומדובר במתקן עבור אטרקציה ראשית בבת מצווה, מומלץ לרכוש מתנפח איכותי יותר וגדול יותר. אם מדובר באטרקציה צדדית בלבד ביום ירידים בבית ספר, אולי כדאי ללכת על מתקן מתנפח קצת יותר קטן.

 

התאמה לילד

מתקנים מתנפחים מגיעים בצבעים שונים, דגמים ובצורות מגוונות מאוד, בהתאמה להעדפה אישית של כל ילד. שוחחו עם ילד יום ההולדת ושאלו מה הוא או היא ירצו שיהיה ביום המיוחד שלהם. יש כאלה שיעדיפו מתקנים ממותגים ויש כאלה שיעדיפו מתקנים בצבע האהוב עליהם או בצורת חיה שהם אוהבים. אל תשכרו את המתקן לפני שבדקתם שהילד רוצה בו.

 

מה גודל האירוע?

האם מדובר באירוע קטן של 10 מוזמנים בלבד, או אירוע ענק שבו כל השכבה תהיה נוכחת? לפי כמות המשתתפים בצעו את ההזמנה. בדיקת הכמות היא הכרחית על מנת שלא ייווצר מצב בו יש יותר מידי מתקנים עבור מעט מידי ילדים, או במצב היותר גרוע, יש עומס יתר של ילדים על מתנפחים בודדים.

 

בדיקת תו תקן

לכל מתקן מתנפח ולכל חברה המשכירה ציוד מתנפחים אמור להיות תו תקן. אם המתקן לא ינופח בדרך ובצורה לפי התקן הנדרש, יכול להיגרם לפגיעה פיזית בילדים חלילה. זה יכול להיגמר בפציעה קלה אבל הסיכון בקפיצה על מתקן שאינו עומד בתקנים יכול לגרום לנזק משמעותי. כשאתם שוכרים מתקן מתנפח, וודאו כי יש איתכם איש מקצוע המבין במתקן ועובד על פי התקנים הנדרשים במדינת ישראל.

 

עמידה בתקציב

לפני שאתם מבצעים את ההזמנה, וודאו כי לא חרגתם מגבולות התקציב שלכם עבור האירוע ובכלל עבור האטרקציות באותו האירוע שאתם מקיימים. מתקני מתנפחים הם אינם יקרים להחריד, אבל ההוצאה שלהם עדיין נחשבת הוצאה כספית.

מתנפחים להשכרה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות