נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור קוסם ליום הולדת

כובע של קוסם

בין אם אתם מחפשים אחר אטרקציה לאירועים או אולי אפילו אומן חושים מהפנט, אתם כנראה יודעים מה אתם עושים. אין ספק, קוסם ליום הולדת הוא אטרקציית אירוע פשוט מעולה, שמתאימה לכל הגילאים. קוסם יומולדת מומלץ לאירועים? נבחר אותו נכון!

איך לבחור קוסם יום הולדת מומלץ? האם בכלל תתאים לנו אטרקציית אירועים מסוג זה? שאלות חשובות בהחלט, עליהן אפשר לענות תוך שמתמקדים בצרכים שלכם מהאירוע ובסוג האירוע. האם אופי האירוע שלכם הוא עסקי? אולי משפחתי? בין אם כך או כך, קוסם יכול להיות בדיוק מה שהאירוע שלכם מצריך.

 

האם קוסמים מתאימים לאירועים עסקיים?

בעוד שאירועים עסקיים עשויים להיות בעלי אופי מאוד רציני, אחרים דווקא יכולים להפיק תועלת אדירה ממופעו של קוסם. כיצד? תוך כדי מופע שהוא גם משעשע וגם מסקרן, הקרח נשבר בין האנשים בקהל. אנשים מתחילים לדון ביניהם ולדסקס על הקסמים שהם עדים להם.

למה זה מוביל? להתחברות בין אנשים בקהל, לקירוב לבבות ולפתיחת צוהר חדש לשיתופי פעולה עסקיים.

אז, מה לדעתכם, קוסם יום הולדת מומלץ עבור כל סוגי האירועים? בהחלט כן! אם חשבנו שהמופעים של קוסמים לימי הולדת מתאימים אך ורק לילדים קטנים, הרי שהמציאות היא אחרת לגמרי. מופעים אלו לעולם אינם נמאסים ומתאימים לכל הגילאים ולכל סוגי הקהל.

 

בוחרים את הקוסם הכי נכון לסוג האירוע

אז איך נבחר קוסמים מומלצים ליומולדת? קודם כל, אתם יכולים להתרשם בדרך כלל מסרטונים שיימצאו לרוב באתר יוטיוב. בימים דיגיטליים שכאלה, כל קוסם יחזיק בתיק עבודות של סרטונים שיווקיים, בין אם באתר יוטיוב או באתר של הקוסם עצמו.

מעבר לצפייה בסרטוני הקוסם, במחיים, כמו בחיים, מומלץ לבקש מלקוחות שממליצים. רשימת לקוחות ממליצים היא תמיד מבורכת, בקשו אותה מהקוסם שלכם. בכדי להיות בטוחים שאתם בוחרים בקוסם מוצלח, אתם יכולים לבקש מהקוסם להתלוות לאחד האירועים בהם הוא מופיע.

 

מה נפיק מכך שנתלווה לאירוע של קוסם מומלץ?

תוכלו לשבת בקהל ולבחון את המופע של הקוסם, בין אם מדובר במופע של קוסם למבוגרים או קוסמים לילדים. אגב, אם מדברים על קוסמים למבוגרים, חובה לדבר על אמני חושים. אומן חושים יעלה בפניכם מופע מהפנט ביותר, הכולל הטעיות ובלבולים רבים שמלווים בשעשוע מחמם לבבות.

כיף גדול, ששוב, מתאים לכל הגילאים. אומן חושים למבוגרים מומלץ מאוד עבור ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות רווקות ועוד. אם אתם מתלבטים בין קוסם כזה לאחר, או אולי גם שוקלים להזמין אומן חושים לאירועים, כדאי תמיד לשאול את איש הבמה על אופי המופע שלו. אם המופע כולל בדיחות גסות, או כל דבר אחר שעשוי להיות פחות מקובל עליכם, כמובן שיהיה חשוב לוודא זאת מראש.

והכי חשוב, בחרו את האטרקציה הכי נכונה לאורחים שלכם ולכם , גם אם היא לא בהכרח אטרקציית קוסמות.

אישה חתוכה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן