נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור רופא שיניים לילדים, מהו הגיל הנכון לביקור הראשון ואיך להכין את הילד לקראת המפגש?

חדר טיפולים

הילדים שלכם כבר קצת גדלו ואתם רוצים לדאוג לבריאות הפה שלהם? אם כך, אין ספק שכחלק מהעניין עליכם לקחת אותם לרופא שיניים. יש לכם שאלות בנושא? לא יודעים איך לבחור את הרופא הנכון? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

אל תדחו את הפעם הראשונה אצל רופא השיניים

זה לא משנה אם אתם מחפשים רופא שיניים באשקלון, בחיפה או בערים אחרות, כי מה שבטוח זה שלא כדאי לדחות את הפגישה הראשונה עימו. אומנם זה נכון שלפני גיל שנה בדרך כלל אין כל טעם ללכת לרופא, אך ברגע שלילד יש כבר את כל שיני החלב, בהחלט יש סיבה לקבוע ביקור ראשון. כך הרופא יוכל לעשות בדיקה כללית, לוודא שהכול תקין ואולי גם לתת לכם המלצות שונות לגבי היגיינה ושמירה על בריאות השיניים. כמו כן, אל תשכחו שכל מה שקשור לבריאות השיניים של הילד זה נושא של חינוך ולכן עליכם להתחיל להרגיל את הילד לעניין הזה כבר מגיל צעיר.

טיפול

הדרך הנכונה לבחור רופא שיניים לילדים?

אם הייתם מחפשים היום חברה של רייזרים במרכז בשבילכם, כיצד הייתם עושים את החיפוש? סביר להניח שהייתם קוראים כל מה שאפשר אודות החברה, וזה בדיוק מה שכדאי לכם לעשות גם כאשר אתם מחפשים רופא שיניים לילדים. אם יש לכם מכרים שיש להם ילדים קטנים, תוכלו לקבל מהם המלצות אישיות ואם לא, תמיד תוכלו לקבל המלצות מהאינטרנט. בנוסף, רצוי לבדוק איפה נמצאת הקליניקה ולוודא שבאמת יהיה לכם נוח להגיע לשם וכדאי גם לברר האם רופא השיניים עוסק בתחום הזה מזה שנים רבות או לא. האם הוא למד בארץ? והאם מדובר על רופא שיכול לעשות בקליניקה את כל הטיפולים הנדרשים? לבסוף, אסור לשכוח שמדובר על רופא שיניים לילדים ולכן צריכה גם להיות לו גישה טובה לילדים. הוא צריך לדעת לדבר אליהם, להרגיע אותם ולעשות הכול כדי שהחוויה עבורם לא תהיה קשה מידי.

כך תכינו את הילד לקראת הטיפול הראשון

זה לא משנה אם הטיפול הראשון זו בסך הכול ביקורת שגרתית או שקרה משהו מורכב יותר, שכן מה שבטוח, זה שאתם צריכים להכין את הילד לקראת החוויה. דברו איתו על הנושא, ספרו לו שגם אתם הולכים מידי פעם לרופא השיניים והראו לו סרטנים בעניין. הסבירו לו את החשיבות והרגיעו אותו על ידי כך שתבטיחו לו שתהיו לצידו לכל אורך הדרך. אומנם זה נכון שבכל גיל הביקור אצל רופא השיניים תמיד מלחיץ, אך מצד שני, זו לא תמיד חייבת להיות חוויה מורכבת מידי. חשוב לבחור רופא רציני ומקצועי, להכין את הילד כמו שצריך ובסופו של דבר אתם תראו שזה יעבור בשלום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואה