נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבנות בר שמתאים למטבח שלכם

בר במטבח

המאה ה-21 הביאה איתה כל מיני סגנונות עיצוביים למרחבים הקיימים אצלנו בבית.

את ברזי המקלחת הסטנדרטים החליפו ברזי גשם מעוצבים שמעניקים חווית רחיצה אחרת לחלוטין, חדרי השינה משלבים אלמנטים שונים של אחסון ועיצוב, הסלון כולל פינות ישיבה חדשניות ויפהפיות וגם המטבח הוא

מרחב שמזמן אליו חידושים מכל מיני סוגים.

אחד האלמנטים האהובים ביותר לשילוב במטבח הוא הבר, ובמאמר הקרוב נבין איך לבנות בר שמתאים למטבח שלכם.

 

למה דווקא בר?

הבר, המכונה גם "אי", הוא אחד האלמנטים הכי נחשקים לשילוב במטבחים של המאה ה-21 ויש לכך סיבה מצוינת. בראש ובראשונה, מדובר כאן על חווית אירוח אחרת. במקום לשבת בפינת הישיבה הסטנדרטית, מתקבלת כאן חווית אכילה ממש כמו כשאנחנו יוצאים מהבית אל מסעדה מעוצבת או אל בר מודרני. האכילה על הבר בשילוב הכסאות הגבוהים מעניקה חוויה מהממת ומדליקה, ומאפשרת גם שינוע נוח וקל יותר של האוכל – מהמטבח אל הבר שנמצא בתוכו.

מעבר לכך, מדובר כאן על איזור עבודה שמתווסף אל איזור השיש. את הבר ניתן לנקות ולהשתמש בו בתור עוד משטח עבודה יעיל, נקי ומרווח, וכך תוכלו בעצם להתפרש על כמה משטחים כדי להרים ארוחות של ממש.

 

איך לבנות בר שמתאים למטבח שלכם

אז הבר צריך להמשיך את הקו העיצובי של המטבח, ולכן הם צריכים להתכתב ביניהם. כדי לבנות בר שמתאים למטבח שלכם, חשוב לחשוב על אלמנטים כמו צבע, סוג האבן, שילוב של כסאות גבוהים, גובה הבר לעומת הגובה של יתר המשטחים שבמטבח, גודל הבר לעומת גודל המטבח, האם הבר מגיע בנפרד לאיזור השיש או שהוא ממשיך אותו בצורה אלגנטית ועוד.

ברגע שתבינו את התמונה המלאה, תוכלו לבנות בר שמתאים למטבח שלכם בקלות ובצורה שתשתלב באופן לא פחות ממושלם.

 

איך אפשר לבנות בר שמתאים למטבח?

אם המטבח שלכם כבר קיים ואתם רק מעוניינים להוסיף את הבר, תצטרכו להתייעץ עם מעצבי פנים ואדריכלים שיוכלו לסייע לכם בתכנון של מיקום הצבת הבר, הגודל הייעודי לו ועוד. לעומת זאת, אם אתם מתכננים שיפוץ מטבח שלמעשה ישטח את כל האיזור ויבנה עליו מחדש, תוכלו להבין את הפרופורציות לא רק של הבר אלא גם של יתר האלמנטים שבמטבח.

חשוב לזכור שבעת הצבת בר במטבח יצטמצם גודלו של החלל, ולכן יש לתכנן בצורה קפדנית את הבר, כמו גם את ארונות המטבח, השיש, פינת האוכל ועוד.

 

כמה עולה שיפוץ מטבח?

בין אם בחרתם לבנות בר שמתאים למטבח או ללכת על שיפוץ מטבח כללי, חשוב להבין לקראת מה אתם הולכים. בגדול מחירים של שיפוץ מטבח יכולים להתחיל בסכום של כ-10,000 ש"ח, והם יכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. חשוב לתכנן את שיפוץ המטבח שלכם בצורה שתעמוד במסגרת התקציב שלכם וגם כזו שתוכל לתת תוצאות לשביעות רצונכם. שיהיה בהצלחה!

 

חלל מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה