נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להחליף מנוע למזגן מרכזי

מנוע מפורק

אם ביום קיץ לח או ביום חורף קר המזגן כבר לא מתפקד כבעבר, זו ההזדמנות להחליף את המנוע למזגן מרכזי על מנת שישפיע על כל החדרים בבית במידה שווה. המאמר יפרט כיצד להחליף מנוע למזגן מרכזי.

 

כיצד מתפקד מנוע של מזגן?

מנוע של מזגן הוא יחידה חיצונית המכילה את החלקים הקריטיים והמשפיעים ביותר על האיכות והפעולות של המזגן. במנוע נמצאים חלקים כמו: מדחס, מאוורר, קבל חשמלי וגז. כאשר אחד מהם מתקלקל כתוצאה מקצר, בלאי וכד', לא יחדור אוויר למערכת המיזוג שמעבירה אותו באופן אחיד לחלל הבית. המנוע הוא זה שמביא את המערכת להגיע לטמפרטורה הנדרשת ולהכניס ולהוציא את האוויר. ברוב המקרים ניתן לתקן את הליקויים ורצוי לתקן אותם כאשר עלות התיקון אינה גבוהה. חברת פיקס איט טכנאי מקררים בבאר שבע והדרום מחליפה את המנועים ומבצעת את התיקונים הנדרשים.

 

באיזה מנוע לבחור?

כשמדובר במנוע של מזגן מרכזי צריך לבחור את הטוב ביותר. כיום ישנם מנועים חדישים עם טכנולוגיה מתקדמת ששולטת בקצב שלהם ומאפשרת חיסכון רב בחשמל. הייחוד של המנועים הוא שדרכם נכנס למערכת המיזוג אוויר ללא לחות. כך הם יכולים לפעול במהירות רבה עד שהם מגיעים לטמפרטורה הרצויה, עליה הם שומרים ללא השהייה. כלומר, בעבר המנועים היו מגיעים לטמפרטורה הרצויה ומפסיקים לעבוד, ורק לאחר שהחלל היה מתחמם הם קיררו שוב. יתרון נוסף לעומת המנועים הישנים הוא שמנועים איכותיים אינם קופאים גם כשהאוויר נכנס דרכם ללא לחות.

 

איך מחליפים מנוע למזגן מרכזי?

כשמדובר על החלפת מנוע אין כוונה להחלפת המאייד הנמצא בחלק הפנימי של המזגן. מדובר על היחידה החיצונית בלבד. בעת ההחלפה יש לנתק את הצנרת, הכבל החשמלי ולרוקן את כל הגז מהמנוע ורק אז להתקין את היחידה החיצונית החדשה. לאחר ההתקנה מחברים את כל האלמנטים חזרה, מרכיבים את המנוע, ממלאים בו גז על פי הסוג המתאים לו ומקבלים מערכת מיזוג חדשה ומושלמת. החלפת מנוע משתלמת מאשר רכישה של מזגן חדש ועשויה לפתור את כל הבעיות.

 

האם ניתן להחליף מנוע לבד?

החלפת מנוע למזגן מרכזי היא עסק מורכב שאין לעשותו לבד. טכנאי מזגנים מוסמך למד את המקצוע וצבר ניסיון ולכן הוא מומחה בתחומו. כדי להחליף את המנוע תזדקקו לטכנאי מזגנים אמין ומקצועי שגם ייתן לכם אחריות על המזגן ועל השירות. לפני ההתקנה חשוב להתייעץ עם הטכנאי לגבי סוג המנוע, העוצמה והדגם. כדי לקבל את המנוע האולטימטיבי, הטכנאי ימליץ על מנוע למיזוג מרכזי המתאים לגודל החלל ועל המיקום שלו כדי שפיזור האוויר יהיה אחיד בכל שטחו. חשוב לקבל המלצות על חברת שירות תיקון מזגנים מהימנה ולבקש הצעת מחיר אותה תשוו להצעות מחיר נוספות. רק כך תוכלו לבחור בחברת שירותי מיזוג איכותית.

 

מנועים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת