עשה זאת בעצמך – איך להחליף מנעול בדלת הבית

יש לך בעיה במנעול של הדלת? ברור לך שזה לא עניין מאוד רציני כי עובדה שאתה בכל זאת מצליח לפתוח את הדלת כל יום, אך משהו בכל זאת עובד לאט וחורק? אם כך, בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן ללמוד להחליף מנעול בכוחות עצמך. זה אפשרי ויש מקרים שבהם זה כדאי, אז למה אתה מחכה?

 

כל השלבים, זה אחר זה

יש כמה דברים שצריך לעשות כדי להחליף מנעול בדלת בצורה נכונה וכמה שיותר מוצלח. הראשון שבהם, הוא לתכנן את העבודה ולדעת מה אתה הולך לעשות, כי אם פשוט תנסה להחליף את המנעול ככה סתם, זה עלול להסתבך. הדבר השני הוא לבדוק איזה כלים דרושים לך, כי אחרי הכול, מדובר על עבודה פיזית שדורשת גם כלים מתאימים. ניתן לראות שהכלים שלרוב כדאי לעבוד איתם הם:

  1. מברג שטוח גדול
  2. מפתח אלן 3
  3. בוקסה או מפתח T
  4. מברג פיליפס גדול וכמה שיותר נוח

 

אלה הם הכלים הבסיסיים, אך חשוב לא פחות להביא איתך לעבודה הזאת גם סבלנות. אל תשכח שאתה לא איש מקצוע מעולם המנעולים ולכן, עבודה שאולי מנעולן יעשה בחמש דקות יכולה לקחת לך הרבה יותר זמן. מצד שני, כמובן שיש גם סיפוק בהחלפת המנעול בכוחות עצמך כך שבהחלט שווה לנסות זאת במצבים מסוימים.

 

מה עושים בפועל?

תכננת את העבודה, דאגת לך מבעוד מועד לכל הכלים הדרושים לך ועכשיו אתה רוצה לבצע את העבודה? שים לב לשלבים הבאים:

  1. עליך לפרק את הידית הפנימית
  2. עליך לפרק את הצילינדר הקיים
  3. אתה צריך להרכיב את הצילינדר החדש

 

משמעות הדברים היא, כמובן, שעוד לפני שאתה ניגש בכלל לעבודה, אתה צריך לקנות צילינדר חדש שיתאים בדיוק לדלת שלך.

 

החלפת מנעול בדלת הבית בצורה הכי מהירה שאפשר

כל הסיפור הזה אומנם נשמע לך מעניין אבל בפועל זה לא בשבילך? אין לך בבית את כל הכלים הנדרשים ואתה לא רוצה לצאת עכשיו למסע קניות? ברור לך שאתה כן יכול להחליף את המנעול אבל אין לך זמן? אם כך, בכל המקרים האלה כדאי שתדע: אתה יכול להזמין את ויטלי מנעולן בבאר שבע. זה ממש לא משנה איפה בבאר שבע אתה גר, איזו תקלה במנעול של הדלת יש או ממתי היא החלה. מה שבטוח זה שאם אתה יכול להפקיד את המשימה של החלפת המנעול בידי איש מקצוע מוביל כמו ויטלי, אין טעם לחשוב פעמיים. לא רק שהוא יוכל לבצע את החלפת המנעול במהירות שיא, אלא גם תוכל להיות בטוח שלא ייגרם שום נזק לדלת עצמה. התקשר אליו עוד היום ותראה שלא תצטער על כך, כי החלפת מנעול בצורה עצמאית זה לא משהו שיכול להתאים לכל אחד.

 

מנעול פתוח

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו