נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להפוך לקוסם ב4 שלבים

איש במה

כל אדם באיזשהו שלב בחייו רצה להיות קוסם, גם אם לתקופה קצרה בגיל הילדות. עולם הקסמים נשמע מסקרן ואפוף מסתורין, ואנשים רבים נמשכים לז'אנר העל טבעי שהקסמים נמצאים בו. יש אנשים שהפכו את החלום שלהם למציאות – ועוסקים בעשיית קסמים למחייתם. אם אתם מעוניינים להיות קוסמים, כך תוכלו ללמוד לעשות זאת!

 

השלב הראשון – ביטחון עצמי

דבר ראשון שנדרש לקוסם הוא ביטחון עצמי, והרבה ממנו. זה כולל את היכולת לעמוד ולהופיע מול קהל, היכולת לגרום לקהל להשתכנע באמינות של הקסמים שהקוסם מבצע, והיכולת לאלתר ברגע שקסם כלשהו לא הולך כמתוכנן.

אם אתה רוצה להיות קוסם אך מרגיש שאין לך את הביטחון הדרוש לעמוד מול קהל, תוכל "להתחיל בקטן" – לעשות תחילה מופעים למשפחה שלך, או לחברים קרובים (שאתה בטוח שלא ישפטו אותך). תזכור, להופיע עם בטחון עצמי זו מיומנות נרכשת. צריך להתאמן עליה על מנת לפתח אותה.

 

השלב השני – התנסות עצמית

השלב ההתחלתי בדרכו של כל קוסם, הוא לימוד עצמי של קסמים. תוכלו להיעזר במדריכים באינטרנט, בסרטונים או בספרים, המיועדים לקוסמים מתחילים – ומלמדים מאיפה להתחיל.

ההתחלה תהיה להתאמן על קסמים פשוטים, שדורשים אביזרים שיש לכל אחד בבית (כובע, חפיסת קלפים). בהמשך, ככל שתתאמנו יותר ותגלו שאתם מצליחים לבצע את הקסמים בצורה טובה ומוצלחת, תוכלו לעבור לקסמים מורכבים יותר – ואף לקנות אביזרים מיוחדים בחנויות שמוכרות ציוד לקוסמים.

 

השלב השלישי – התנסות מקצועית

לאחר שהצלחתם לבצע קסמים פשוטים בהצלחה, ואף התחלתם להתאמן על קסמים יותר מורכבים – ותוכלו לקחת את העיסוק בקוסמות צעד אחד קדימה, ולהירשם לקורס או חוג שמועבר על ידי קוסם מקצועי ומוסמך. בקורס תוכלו ללמוד ישירות מבעל מקצוע כיצד לבצע קסמים מורכבים, כיצד להצליח במקצוע ולהתבלט מעל קוסמים אחרים.

היתרון בלמידה מקוסם מקצועי הוא שתוכל ללמוד דרכו את כל הטריקים שלא מלמדים בסרטונים באינטרנט או בספרים. תוכל ללמוד איך לבצע בצורה מוצלחת תעלולים הדורשים אחיזת עיניים או איך להשאיר את הקהל במתח ובדריכות.

בנוסף, תוכלו לקבל ממנו טיפים כיצד להצליח במקצוע עצמו – כיצד לפנות לאנשים, כיצד למתג ולשווק את עצמך כקוסם וליצור לעצמך שם בעולם הקוסמים.

 

השלב הרביעי – התמדה והשקעה

להיות קוסם נשמע כמו מקצועי חלומי ומופלא, ובהרבה מובנים הוא באמת כזה. עם זאת, המקצוע המופלא הזה דורש השקעה רבה, והתמדה בלתי מתפשרת.

קוסם נדרש לעבוד קשה על מנת לבנות לעצמו שם, ליצור לעצמו דמות ייחודית ולגייס קהל לקוחות. בנוסף, צריך לחדש את מלאי הקסמים מפעם לפעם – לא תוכל לבצע את אותם הקסמים במשך שנים, שכן הקהל כבר מכיר את הקסם, וירצה לראות משהו חדש.

ועד שתהיה קוסם בעצמך, תוכל להזמין קוסם ליום הולדת 5 (או לכל גיל אחר). זאת הזדמנות מצוינת לראות מקרוב כיצד קוסם מתנהל בפועל!

 

ציוד של קוסם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן