נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לוכדים עכבר?

לתפוס עכבר

לפני כמה ימים נתקלנו בפוסט שפורסם בקבוצת פייסבוק של השכונה שלנו. כותבת הפוסט ציינה באימה כי יש לה עכבר בבית ואין לה מושג איך ללכוד אותו. היא קיבלה מספר רב של תגובות לועגות שלא באמת אפשרו לה לדעת בסופו של דבר איך היא תוכל ללכוד את העכבר.

אנחנו החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא כדי לאפשר לה ולאחרים לדעת אחת ולתמיד – איך לוכדים עכבר? הישארו אתנו ותגלו את הדרכים השונות והבטוחות ביותר.

 

איך תוכלו ללכוד עכבר? דרך מספר 1 – באמצעות מלכודת עכברים

הדרך הראשונה ללכידה בטוחה של עכבר היא באמצעות שימוש במלכודת עכברים. מדובר במלכודת הומנית – שימו לב שאתם לא בוחרים במלכודת דבק. שכן, מלכודת מסוג זה עשויה לפגוע בעכבר ולהשאיר אותו בחיים, אבל בחתיכות. בחרו במלכודת הומנית ותניחו בה פיתיון שעכברים אוהבים. הנה כמה רעיונות שיאפשרו לכם לקרב את העכבר אל המלכודת:

  • לחם עם ממרח חמאת בוטנים
  • במבה
  • גבינה צהובה

תניחו את המלכודת במקום שבו ראיתם את העכבר ותכסו אותה מבחוץ, כדי שלא ניתן יהיה לראות שמדובר במלכודת.

לתפוס עכבר

איך תוכלו ללכוד עכבר? דרך מספר 2 – באמצעות לוכד עכברים

הדרך השנייה ללכוד עכבר (ואם תשאלו אותנו לדעתנו, אנו סבורים כי זו הדרך הטובה ביותר) היא באמצעות יצירת קשר עם לוכד עכברים  מוסמך. שכן, מדובר באיש מקצוע שמכיר את העכברים כמו את כף היד שלו. הוא יכול לתפוס עכברים בקלות. בזמן שאתם מחפשים פתרונות ברחבי הרשת, הוא יכול היה לתפוס 100 עכברים.

 

מתכננים לפנות ללוכד עכברים? כדאי שתכירו את הטיפ הבא

אם אתם מתכננים לפנות אל לוכד עכברים, חשוב מאוד שתערכו בירור מקיף תחילה ברחבי הרשת. שכן, יש לא מעט אנשים שמציגים את עצמם כלוכדי עכברים או חיות אחרות. עליכם להיות בטוחים כי מדובר באיש מקצוע מוסמך ומומלץ. לכן, אתם צריכים לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם להגיע אל המידע הנחוץ:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

לתפוס עכבר

איך תוכלו ללכוד עכבר? דרך מספר 3 – באמצעות שכן אמיץ

הדרך ה – 3 והאחרונה שיש לנו להציג לכם היא באמצעות פנייה אל שכן אמיץ. יש לכם שכן שלא חושש מעכברים? מצוין! פנו אליו ותגידו לו שיש לכם עכבר בבית. הוא יעשה את כל שביכולתו כדי למצוא את העכבר. אם הוא לא הצליח, תמיד אפשר ליישם את הדרך השנייה או הראשונה שהוצגו בפניכם לעיל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרכים הטובות ביותר ללכידה של עכבר. כעת, יש בידיכם את כל המידע הדרוש. כך שנותר לכם רק לבחור את הדרך הנכונה ביותר עבורכם. נאחל לכם שתבחרו נכון ושתתפסו את העכבר בהקדם האפשרי. שכן, מדובר בחיה שמעבירה לא מעט מחלות.

לתפוס עכבר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות