נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לחסוך כסף בחתונה

אוכל באירוע

רגע אחרי שבן הזוג שלך הוציא טבעת, ואת אמרת כן, אתם מתחילים לחשוב על ארגון החתונה. אבל אם עד היום היו לך בראש חלומות על חתונה מנצנצת, מושקעת ומושלמת, כאשר את צריכה להתחיל לתכנן את החתונה בפועל, העלויות הופכות להיות עניין משמעותי במיוחד. חתונה בישראל היא לא עניין זול, אבל אם את רוצה להפוך את החתונה שלך למושלמת בתקציב שלך, את יכולה לעשות זאת, על ידי פעולות קטנות שיובילו לחיסכון גדול.

 

חמשת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף בחתונה

כדי לחסוך כסף בארגון החתונה שלך, את לא חייבת לבחור באולם הזול ביותר או להתפשר על נותני השירות שלך. להיפך, בעזרת חמשת הטיפים הבאים את תוכלי ליצור חתונה מושלמת תוך מינימום פשרות, ובתקציב שאת יכולה לעמוד בו:

  1. כמות אורחים – כידוע, ההוצאה הגדולה ביותר בכל ארגון חתונה אצל זוגות צעירים היא על מנות לאורחים. לכן כאשר אתם מגיעים לאולם אירועים ואתם רוצים לבחור את כמות המנות שאתם סוגרים עם הבעלים, מומלץ לתת את מספר האורחים המדויק ככל האפשר. לכן ערכו רשימה של אורחים שאתם יודעים שירצו להגיע לחתונה שלכם, ורשימה של אורחים שלאו דווקא יתחייבו להגיע. נסו לחשב עד לאורח האחרון, את כמות האורחים שלכם על מנת לבצע את ההחלטה הכלכלית ביותר לכם.
  2. בחירת תאריך – לבחירת תאריך חתונה יש משמעות על עלויות של כל האספקטים באירוע. אם אתם בוחרים חתונת קיץ שמתרחשת בשיא עונת האירועים כנראה שהעלויות שלכם יהיו גבוהות הרבה יותר. כמו כן חשוב לשים לב לשינויי עלות בין ימות השבוע. כאשר בדרך כלל ימי ראשון ושלישי הם זולים יותר, לעומת שני ורביעי.
  3. השכרת שמלה – בכדי לבחור את השמלה המושלמת את ממש לא צריכה ללכת למעצבת יקרה, לבחור שמלה בתפירה אישית או לרכוש את השמלה. מעצבות רבות מאפשרות לך להשכיר את השמלה, או לרכוש שמלות מקולקציות קודמות בעלויות נוחות יותר. כמו כן ישנם מבצעים רבים בשל התחרות הרבה בשוק שמלות הכלה, ולכן חשוב לעקוב אחר פרסומים ברשת. אותו דבר בבחירת המוזיקה לאירוע שלכם, לא צריך ללכת למקומות היקרים.
  4. עיצוב אולם – אם את הולכת לחתונה מינימליסטית, ואת לא מעוניינת להשקיע משאבים רבים בעיצוב, ההחלטה על עיצוב אולם לא חייבת להיות בראש מעייניך. לעיתים רבות ניתן לבחור בעיצוב אולם מינימליסטי, עדין ופשוט ועדיין לקבל תוצאה לא פחות ממושלמת.
  5. דילים לחתונות – בעולם התחרותי של ימינו ישנם כל העת מבצעים, דילים וקופונים להנחות בעולם החתונות. כך, את יכולה למצוא את כל השירותים שאת רוצה בחתונה שלך בעלויות שמתאימות לתקציב שלך. למשל על ידי בחירה בדיל של צלם מגנטים עם צלם וידאו שמעניק הנחה למתחתנים בחודשי החורף. כל מבצע כזה יכול לחסוך לך מאות ואף אלפי שקלים, חיוניים מאוד לזוג צעיר.

 

חתונה שלא קורעת את הכיס – היא לא חלום

חתונה היום היא אירוע מרכזי בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו רוצים להפוך אותו לבלתי נשכח. אם תרצו שיפיקו לכם הצעת נישואין מושלמת תפנו לחברת להציע נישואין בקלות ולאחר מכן תתחילו את כל ההכנות לחתונה. כדי לעשות זאת אתם ממש לא צריכים להלוות כספים מהבנק, או לבקש מההורים להשקיע משאבים רבים. אם אתם מתנהלים בצורה מחושבת כלכלית, ניתן ליצור אירוע מושלם, במינימום השקעה, ולבסוף לקבל תוצר שתהיו מרוצים ממנו ותוכלו להראות בגאווה לילדים. כל זאת, כאשר אתם יכולים לשמור על האפשרות להחזיר את ההשקעה על בסיס המתנות מהאורחים. זהו מצב אידיאלי שמאפשר לכם להתחיל את החיים ברגל ימין, ללא חובות מהחתונה ולבנות בית בישראל, עם זיכרונות מתוקים, שמחים ויוקרתיים מאירועי החתונה.

למידע נוסף על אירועים וחתונות הכנסו: https://saveadate.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן