נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך למנוע פריצה לדירה בזמן חופשה

אבא ובת מטיילים בים

חופשה היא הזדמנות מדהימה לרגעים של נחת. הפסקה יזומה מהחיים האינטנסיביים, מהעבודה המעייפת ובכלל – רגע להקדיש לעצמנו ולהיות במקומות שונים מהשגרה. בזמן החופשה, הבית לרוב נשאר ריק ומחכה לשובנו, אך זהו זמן בעל סיכון גבוה יותר מהרגיל לפריצות. מה ניתן לעשות כדי למנוע פריצה בזמן חופשה וכמה זה עולה – כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

איך פורצים נכנסים אליי הביתה?

פריצות לבתים ודירות הן תופעה נפוצה. זה קורה בכל מקום בארץ, בדירות בקומות שונות ואפילו בימים בהם אתם בטוחים שהשארתם את דלת הכניסה נעולה. כדי לסייע לכם למנוע פריצה לביתכם במהלך החופשה המתוכננת הבאה, ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים:

מאיפה הפורץ נכנס? מה ניתן לעשות כדי למנוע?
דלת הכניסה לבית התקנת מנעול איכותי וחדיש יקטין את הסיכוי לשימוש באמצעים לפריצת דלת הכניסה
התקנת אזעקה ואמצעי התראה בעת פריצה
התקנת דלת איכותית וחזקה אשר מיועדת לשמירה מיטבית כנגד פריצות
חלונות התקנת סורגים
סגירה הרמטית של החלונות בבית לפני היציאה לחופשה
דלתות נוספות (מרפסת, גינה) התקנת מנעולים חדשים לדלתות, ווידוא נעילת כל הדלתות טרם היציאה לחופשה

 

שיתוף ברשתות החברתיות – הזדמנות לפורצים

כיום, כמעט כל דבר שאנו עושים עולה לרשתות החברתיות. מפוסטים בפייסבוק ועד תמונות באינסטגרם, שיתוף תמונות הפך לדבר שבשגרה. יחד עם היתרונות שבדבר, שיתוף שגרת היום שלנו ומיקומנו ברשתות החברתיות מביא מידע רב לאנשים המעוניינים לפרוץ לדירה. לכן, ריכזנו עבורכם שני טיפים חשובים הנוגעים לרשתות החברתיות:

  • תמונות של הבית – בין אם אנו שמים לב ובין אם לא, בתמונות רבות אשר עולות מהבית שלנו מופיעים מקומות שונים בבית. תמונות אלו יכולות לסייע לפורצים להבין את גודל הבית והרכוש הנמצא בו, וכן נקודות מהן ניתן להיכנס (כמו חלונות או דלתות נוספות)
  • שיתוף מיקומים – במהלך חופשה, אנו נוטים פעמים רבות לשתף את מיקומנו, ולחשוף את העובדה שאנו לא נמצאים בבית. בשביל פורצים, זוהי הודעה רשמית לכך שבעלי הדירה לא נמצאים בבית וניתן לפרוץ.

 

לסיכום – טיפ נוסף למניעת פריצות

ניתן להגיד בוודאות כי מנעולים איכותיים מונעים פריצות בצורה מיטבית, ולכן כדאי להיכנס לאתר לוקינג כבר עכשיו. יחד עם זאת, ישנם מספר אמצעים נוספים שניתן לנקוט כדי למנוע פריצה לביתכם. אחד האמצעים העיקריים הוא אמנם פשוט, אך מרכזי וחשוב לשמירה על הבית ותכולתו:

המפתח מתחת לשטיח הכניסה – כבר מזמן לא אפשרות: בתור ילדים, אנו זוכרים פעמים רבות את ההורים משאירים לנו מפתח מתחת לשטיח הכניסה או במחבוא אחר קרוב לדלת. פורצים מכירים את כלל מקומות המחבוא, כולל אלו שאתם בטוחים שהם המקוריים ביותר, ויידעו להשתמש במפתח. בנוסף לכך, השארת המפתח בקרבת דלת הכניסה עלול לאפשר לפורצים לשכפל את המפתח ולהשתמש בו לפריצות עתידיות.

חופשה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת