נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לפרסם קרקרעות למכירה ברדיו

קרקע

אם גם אתם שמעתם על מכירת קרקעות ברדיו, אתם ממש לא לבד. מדובר באחד מאפיקי הפרסום הטובים ביותר לצורך מכירה של קרקעות חקלאיות למכירה – אחד התחומים הצומחים בשוק הנדל"ן. במדריך זה נסביר כיצד לפרסם ומה חשוב לדעת רגע לפני רכישה של קרקע, לצרכי השקעה.

 

קרקעות למכירה ברדיו: הגיע הזמן להכיר את ההשקעה החמה של השנים האחרונות

שוק הנדל"ן נחשב מזה שנים רבות לשוק יציב אשר מניב למשקיעים תשואות גבוהות,כתוצאה מעלייה במחירי הדיור והביקוש העולה להשכרה של מבני מגורים או מסחר. עם זאת, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי מדובר בשוק אשר סף הכניסה אליו הוא גבוה, וזאת בשל המחירים הגבוהים כמו גם העובדה כי ממשלת ישראל החמירה את נושא המיסוי ביחס למשקיעי נדל"ן, מה שהופך את ההשקעה לפחות אטרקטיבית. עם זאת, ניתן לראות בלא מעט פלטפורמות תקשורתיות ובייחוד ברדיו פרסומים אודות רכישת קרקעות, וזאת בשל התפוצה הרחבה של עשרות אלפי מאזינים. על מנת לפרסם ברדיו, יש לפנות לחברה מקצועית אשר רוכשת זמן מדיה בהפסקת הפרסומות או כחסות ברדיו. מדובר בעלויות אשר יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים, אולם מדובר בהשקעה כספית משתלמת לאור התפוצה וכן הביקוש הרב מצד קהל המשקיעים להשקיע ברכישה של נכס מניב, כדוגמת קרקע חקלאית.

רדיו

 

מעוניינים להשקיע בקרקע למכירה? היזהרו מפרסומים של חובבנים

כאמור, נושא הפרסום של קרקע חקלאית מהווה הזדמנות יוצאת דופן בשוק הנדל"ן, וזאת בשל העובדה כי ניתן לבצע רכישה של קרקע חקלאית בעלות כספית אטרקטיבית, עד 100 אלף ₪ בלבד. עם זאת, נושא רכישה של קרקע חקלאית מהווה הזדמנות אך גם קושי, וזאת לאור העובדה כי רכישה של קרקע חייבת להתבצע רק לאחר בחינה כי הקרקע אושרה לצורך הפשרה, ונמצאת בתהליכים מתקדמים מבחינת אישורים בוועדות התכנון והבנייה. לכן, יצירת קשר עם חברה אשר פרסמה קרקעות למכירה ברדיו צריכה להתבצע רק לאחר בחינה של הוותק של החברה,  הצוות המקצועי וכן בחינה האם החברה מתנהלת מולכם בשקיפות מלאה בכל הקשור לרכישה של קרקע חקלאית, כך שההשקעה שלכם תהיה השקעה משתלמת לטווח הרחוק.

 

מתלבטים איפה להשקיע את הכסף שלכם? רכישה של קרקע למכירה מהווה הזדמנות יוצאת דופן

אם אתם מתלבטים בשאלה איפה כדאי להשקיע 100 אלף ₪, התשובה היא באמצעות רכישה של קרקע חקלאית. מדי יום ניתן להאזין לתשדיר אודות העיר החדשה דורות עילית ששם תגלו איפה כדאי להשקיע 100 אלף שקל, עיר אשר נבנית במרכז מדינת ישראל על עתודות של קרקעות חקלאיות מופשרות. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן לרכישת קרקע אשר תניב בטווח הרחוק תשואה נאה של עשרות אחוזים, ולכן מומלץ לבחון את הפרסומים וליצור קשר עם נציגי חברת אפיקים-רוזנטלר, לצורך רכישה של קרקע בפחות מ 100 אלף ₪.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים