נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מייצרים רולאפ

תמונה מעוצבת

הרול – אפ נחשב לאחד המוצרים היעילים והמבוקשים ביותר בתחום שיווק וקידום העסקים. מעבר למחיר האטרקטיבי שלו, הוא מאפשר להציג את העסק או לקדם רעיונות מסוימים שאתם בוחרים ורואים לנכון בצורה טובה ומקצועית, שתשדר על עסק רציני ואיכותי.

מהו המוצר?

רול – אפ הוא מוצר שמורכב משני חלקים: החלק המתקפל בגלילה, שהוא למעשה התוכן השיווקי שלשמו נועד הרול-אפ, והחלק השני הוא הבסיס שעשוי האלומיניום ופלסטיק שמיועדים לייצב את המוצר. מדובר במוצר שמיועד ומתאים למגוון רחב של שיטות פרסום: החל מהצבת רול-אפים בתערוכות שונות, בחנויות (לאורך החנות או בכניסה לחנות), בקניונים, בהופעות ובכל מקום שרק עולה לכם לראש.

היתרון הגדול ביותר של הרול-אפ, הוא העמידות שלו לתנאי הסביבה השונים. בניגוד למוצרים אחרים שמצריכים הצבה של המוצר בשטח סגור, את הרול-אפ ניתן להציב גם בשטח פתוח (ברחובות או במדשאות בהופעות) וגם בשטח סגור (חנויות, קניונים ועוד). מעבר לכך, מדובר במוצר שמושך מאוד את תשומת הלב של העוברים ושבים, וזוהי המטרה שלנו- קידום המוצר או העסק.

כפי שאנו בוחרים לבצע הדפסה על קנבס או הדפסה על פרספקט לצורך קידום העסק שלנו- כך נוכל לעשות זאת דרך השימוש ברול-אפ.

מכשיר הדפסה

כיצד לייצר רול-אפ?

אם החלטתם שאתם רוצים להשתמש ברול-אפ על מנת לקדם את העסק שלכם- חשוב שתעשו זאת בצורה נכונה על מנת למקסם את השימוש במוצר. חשוב לדעת שההכנה עצמה של הרול אפ אינה דורשת הרבה מאוד זמן. מדובר בתהליך שמבוצע במכונה, והוא אורך לא יותר מכמה שעות בודדות. עם זאת, החלק המרכזי והחשוב ביותר במסגרת הכנת רול – אפ דורש לא מעט זמן: יצירת הקונספט שיעמוד מאחורי המוצר.

כיום, מאות ואלפי בתי עסק בוחרים לקדם ולשווק את העסק שלהם באמצעות מוצרים כמו רול – אפ, ולכן חשוב מאוד להשקיע זמן ומחשבה בתהליך עיצוב הרול-אפ.
ראשית, חשבו על רעיון. אם אתם בוחרים לקדם מוצר או שירות מסוים, חשבו על הדרך שבה אתם רוצים לקדם את המוצר. כך לדוגמא אם אתם מוכרים בגדים במחירים אטרקטיביים לצרכן, אתם צריכים להקפיד שהמסר שיועבר דרך הרול-אפ הוא כזה.
לאחר שחשבתם על רעיון שיעמוד מאחורי שיטות הפרסום, חשבו על עיצוב הרול-אפ. העיצוב בא לידי ביטוי במגוון רחב של דרכים: סוג הגופן, גודל הגופן, מיקום התמונה, סוג התמונה ועוד. חשוב לנסות לקלוע לקהל היעד שאליו אתם מכוונים. אם אתם פונים לקהל יעד של ילדים, חשבו על עיצוב שיהיה קליל ונוח לקריאה עבור ילדים.
שלישית, חשבו על מקום הצבת הרול-אפ. לאחר שחשבתם על רעיון ועיצבתם את הרול-אפ כפי שאתם בוחרים לנכון, כעת אתם צריכים למצוא את המיקום האידיאלי עבורו. חשבו על הנקודה שתביא עבורכם את כמות הלקוחות הגדולה ביותר, ותסייע לכם לקדם את העסק.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ייעוץ עסקי עסקים