נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך משחקים פוקר

ערכת פוקר

כולנו רגילים לראות בסרטים שונים חבורה של גברים יושבים, מעשנים, שותים וויסקי ומשחקים פוקר, מה שמוביל רבים מאתנו לרצות להכיר את המשחק הזה הרבה יותר מקרוב. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם תמיד רציתם לדעת ולהכיר מקרוב את החוקים, עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

מטרת המשחק

עוד לפני שאתם נכנסים לאתר כמו 7xl poker, נרשמים ומתחילים להמר, לא כדאי שתדעו מה מטרת המשחק? חשוב להבין: המטרה בפוקר היא להצליח ליצור את הצירוף הכי טוב וחזק שאפשר בעזרת 5 קלפים מתוך שילוב של חמשת הקלפים שעל השולחן, כלומר קלפי הקהילה הגלויים לכולם + 2 קלפים אישיים (יד). חשוב לדעת: הקלפים האישיים, העונה לשם "יד" הם קלפים שרק השחקן עצמו רואה. מה שכן, לפני שמגיעים לשלב שמגלים מי באמת ניצח, מגיעים לשלב החשוב של חשיפת הקלפים, ולא תמיד הדרך עד לנקודה הזאת פשוטה ומהירה.

 

מי באמת מנצח?

בכל שלב במשחק, אם נשאר רק שחקן אחד שעוד לא זרק את הקלפים ויצא, הוא המנצח. עם זאת, במידה ונשארים במשחק שני שחקנים ויותר, וכל אחד מהם בטוח שהוא המנצח, הסבב נמשך ונמשך עד שמגיעים לנקודת הסיום. בדרך כלל סביב שולחן פוקר יושבים בין 5 ל 9 שחקנים, ומי שמדבר בתחילת כל סבב הוא זה שיושב משמאל לעמדת הדילר ובכל פעם התור קופץ עוד שחקן שמאלה. ישנם שלבים שונים במשחק הפוקר, כמו שלב חלוקת הקלפים לשחקנים, השלב שבו כל אחד בוחר כמה קלפים הוא רוצה להחליף והשלב שבו כל אחד מתחיל לדבר. בשלב הזה ניתן לקבוע את ההימור, להחליט אם פורשים, משתתפים או מעלים את ההימור, ובסופו של דבר גם מגיע השלב שבו חושפים את הקלפים ומגלים מי ניצח. פוקר הוא משחק מעניין ומרגש, אך אין ספק שאתם צריכים תחילה לצבור ניסיון ולהבין איך זה עובד לפני שאתם הולכים להמר מול המומחים בתחום הזה.

 

איך משחקים פוקר אונליין – איך זה עובד?

שמעתם על הרבה אנשים שמשחקנים אונליין פוקר וגם אתם חשבתם לבדוק את האפשרות הזאת? אם כך, כדאי שתדעו שבהחלט אפשר להבין ללבכם. מדובר על אופציה נפלאה שיכולה להיות נוחה מאוד, במיוחד בימים שבהם מומלץ לצאת כמה שפחות מהבית. מה שכן, כדאי לדעת שלא כל אתרי הפוקר מקבלים גם ישראלים כך שטוב תעשו אם תבדקו לאיזה אתר אתם נרשמים. כמו כן, יש לקחת בחשבון גם את העובדה שלא בכל האתרים יש דרכי תשלום מגוונות ונוחות. האם אתם רוצים לשלם רק עם כרטיס האשראי הישראלי שלכם? והאם האתר שאליו אתם רוצים להירשם מקבל בכלל כרטיסי אשראי ישראלים? שווה לבדוק תחילה את כל הפרטים וכך לבחור אתר מוביל ואמין למשחקי פוקר בכל שעות היממה.

מומחה פוקר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים