נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אף פעם לא לבד – איך מתמודדים עם הבדידות?

בְּדִידוּת

כולנו היינו שם – הרגשנו בודדים, עצובים ומאד מאד לבד. אין ספק כי תחושת הבדידות יכולה להיות חוויה קשה מאד וסוחטת רגשית, אבל היא לא חייבת להיות. אתם יכולים להיות לבד אך לא להרגיש בדידות. בעוד שבדידות יכולה להיות רגש שקשה להתמודד איתו, ישנן דרכים רבות להפוך את הלבד לזמן איכות עם עצמנו. בין אם זה דרך תחביבים, בילוי עם חברים או אפילו היכרויות סקס באינטרנט, יש מגוון דרכים שיכולות לעזור בהתמודדות הזו. 

 

שורש הבעיה

הצעד הראשון להתמודדות עם הבדידות הוא קודם כל לזהות אותה. לאחר מכן חשוב מאד לנסות ולהבין מה גורם לה. האם תחושת הבדידות שלכם נובעת ממחסור בחברים או מאינטראקציה חברתית? האם אתם צריכים להתאמץ יותר כדי לרכוש ולהכיר חברים או אפילו בני/בנות זוג? אתם מרגישים שאתה לא מתאים? ברגע שתצליחו לזהות את מקור הבדידות שלכם, תוכלו להתחיל לטפל בה בצורה בריאה, מדויקת ונכונה יותר.

בְּדִידוּת

תחביבים ועיסוקים

אחת הדרכים לטפל ולהתמודד עם הבדידות היא להתמקד בתחביבים ובפעילויות שאתם נהנים מהם. השתתפות בפעילויות שונות אשר מפיקות לכם שמחה יכולה לעזור להפחית את תחושות הבדידות והדכדוך ולתת לכם תחושה של מיצוי עצמי והנאה. בין אם מדובר בפעילות המשלבת כלי נגינה, קריאה, יציאה לטיולים או ציור, כל תחביב או עיסוק שאתם יכולים להתמקד בו ולהתגאות בו יכול לעזור להרים את מצב הרוח שלכם.

 

חברים ומשפחה

חשוב גם להתחבר לאנשים מהמעגל בקרוב שלכם על בסיס קבוע. פנו למשפחה וחברים, או הצטרפו לחוגים או התנדבותיות או כל קבוצה שחולקת תחומי עניין דומים (קבוצת שחמט, קבוצת ריצה קבוצתית וכדומה). להיות בקרבת אנשים ולקיים שיחות משמעותיות יכול לעזור להפחית את תחושות הבדידות. מערכת תמיכה של חברים ובני משפחה שתקיף אתכם לעיתים קרובת יכולה לעזור לכם להפתח לאנשים נוספים ולהפוך ליוצרים חברתיים ועסוקים מאד.

בְּדִידוּת

הכי טבעי בעולם

בואו נדבר דוגרי – בדידות יכולה לחלחל לתוכנו גם אם אנחנו מוקפים תמיד בחברים ומשפחה. יש סוגים נוספים של בדידות, בדידות רגשית, בדידות זוגית ואפילו בדידות מינית. עם הסוגים האלו, הכרויות סקס אונליין יכולות להיות אופציה מצוינת. סוג זה של היכרויות יכול לעזור לספק תחושת חברות, מימוש תשוקות, אינטימיות וחיבור שיכול להיות קשה למצוא במעגלים החברתיים המוכרים שלכם. זו יכולה להיות גם דרך מצוינת לחקור את המיניות שלכם בסביבה בטוחה ונוחה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בדידות יכולה להיות רגש שקשה להתמודד איתו, אבל למזלינו יש דרכים רבות להתמודד עם תחושת הלבד הזו. בין אם זה דרך תחביבים, חיבור עם חברים ובני משפחה, או אפילו היכרויות סקס אינטרנטיות, יש מגוון אפשרויות זמינות, נוחות ומתקדמות שיעזרו לכם להרגיש פחות לבד ויותר מוקפים, אהובים, רצויים ונחשקים. אל תתביישו להודות שחסר לכם משהו בחיים. בין אם מדובר בקשר חברי או מיני.

בְּדִידוּת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות