נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו אביזרים נלווים יש למערכות ספא ביתיות?

תמונה ראשית לכתבה

לא הרבה יודעים, אך מערכות ספא ביתיות מגיעות עם אבזור ותוספים שפשוט אי אפשר בלעדיהם בזמן הרחצה, מנוחה ואפילו בזמן אימון. ככל שעברו השנים, המכשור והאביזרים הנלווים לספא וג'קוזי עשו מעבר מלא למאה ה- 21 ומביאים עמם סטייל, נוחות, עמידות ונגישות גבוהה במיוחד! הכתבה הקרובה תציג לכם את האביזרים שחובה לכל בעל ג'קוזי להחזיק, וגם אלו שלא.

 

כיסוי לג'קוזי ולספא

זה נשמע כל כך אלמנטרי, כל כך בסיסי. כיסוי כזה או אחר שמתקפל ל2 או אפילו 3 או יריעת חומר מבודד חום. אז זהו, שלא. היום כיסוי לג'קוזי וספא הוא כנראה אחד הרכיבים המעניינים והמגניבים ביותר. אם מדובר בספא, תקבלו אותה ביחד עם מכסה בגימור אלגנטי שתואם את הדגם שעיצבתם.

המכסה מתקפל לשתיים, אך בחיבור לספא כך שהמתקפל בחינניות מרבית לצד הספא. כיסוי ג'קוזי כיום יכול להגיע עם כיסוי חשמלי, שעולה ויורד על בסיס מוטות. צל, שימור חום ונוחות – הכל במארז אחד. ושלא נדבר על החיסכון בחשמל שכיסויים מתקדמים אלו יביאו לבעלי הספא והג'קוזי בגלל שימור החימום המתקדם והחומרים האיכותיים שמהם מורכב המכסה.

 

רצועות התנגדות

ממש לא התבלבלם, קראתם נכון. כיום ערכת ספא לבית יכול להגיע גם בצורה של בריכה אינסופית. משמע – מדובר באמבט רחצה מלבני, רק שלו מצורפת פונקציית סילון התנגדות. כך מדמה הסילון את ההתנגדות שנוצרת במים במהלך השחייה, ומאפשרת לרוחץ גם לשחות נגד הזרם, ובשילוב של רצועות אימון ייעודיות להרכבה – אפשר להתאמן על תנועות גוף רחבות, לחזק את שרירי פלג הגוף העליון ולשמור על גוף בריא. ג'קוזי לגינה – הרבה יותר פונקציונלי ממה שחשבתם.

 

מוזיקה ומערכת בידור

יש ג'קוזים ובריכות זרמים שמגיעות עם מערכת חיצונית נלוות, אך כזו מערכת טרם ראיתם. אנחנו מדברים על מערכות הסאונד והבידור שמגיעות עם בריכת הג'קוזי וספא מבית היוצר של חברת HotSpring. בשילוב מופתי בין רחצה, איטום וטכנולוגיה, מערכות הספא שעוצבו בשיתוף עם B.M.W מגיעות עם מערכת סאונד מובנית, תאורת לד ומוניטור באיכות 2K.

 

אור ומאור

ג'קוזי וספא, לא משנה מה תבחרו, לא ייתן לכם חוויה שלמה מבלי גופי תאורה מתאימים. בזכות חומרים איכותיים וטכנולוגית בנייה מתקדמת, ג'קוזי וספא של חברת HotSpring מגיעים עם מגוון אפשרויות של ערכות תאורה מובנות, כך שבכל דגם תוכלו למצוא את האור שלכם.

 

ג'קוזי לבית ולגינה

איפה שלא תבחרו בבית, צוותי התקנה מקצועיים שמגיעים מטעם החברה ממנה תזמינו את הג'קוזי ימקמו אותו בדיוק איפה שתרצו ובהתאם למה שהזמנתם. יש פתרונות חשמל ובידוד לכל אפשרות התקנה. יש אבזור מובנה בכל ג'קוזי ומקום למגוון נוסף של תוספות ואביזרים שיהפכו את הרחצה והמנוחה בבית שלכם לבלתי נתפסת, שכל הטוב הזה נמצא בהישג ידכם. תהנו.

 

ג'קוזי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות

הליכי גירושין
כיצד מגשרת תוכל לעזור לי?

מי שנמצאים בסכסוך ירושה או הליכי גירושין מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי הסתייעות מצד מגשרת. במרבית המקרים,