נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה מומלץ לישון בפוקט?

חוף בר

פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד (543 ק"מ מרובע). האי נמצא במערב תאילנד כ-860 ק"מ דרומית מבנגקוק.

פוקט הוא אחד המקומות המתויירים ביותר בתאילנד בגלל המגוון הגדול שיש לו להציע, בין אם זה רביצה על החול הלבן תחת השמש הנעימה, צלילות במים הטורקיז מלאי האלמוגים, אוכל מעולה, חיי לילה תוססים, קניות, אטרקציות שונות, טרקים ועוד.

אפשרויות הלינה בפוקט רבות ומגוונות ותלויות בעיקר בסגנון הטיול שלכם, משך הטיול והתקציב. אפשר למצוא מלונות בפוקט לכל תקציב ולכל הרכב שבו תבחרו לנסוע – מדירות שותפים קטנות, אוהלים בחצרות בתים, הוסטלים שונים עם חדרים משותפים או פרטיים, מלונות 3 ו-4 כוכבים ברמה טובה ועד ריזורטים מפוארים 5 כוכבים עם כל הפינוקים.

בפוקט יש חופים מרכזיים בהם רוב התיירים בוחרים להישאר, אך יש גם אופציות נוספות. נתחיל בחופים המפורסמים ביותר של פוקט:

 

חוף פאטונג

חוף פאטונג במערב האי הוא החוף האהוב ביותר על תיירים בפוקט. רצועת החוף ארוכה ויפה, ניתן למצוא בה מקומות רבים לרבוץ על החוף לשנרקל ולצלול, ולראות בסוף היום את השקיעות המרהיבות על הים.

אולם הסיבה העיקרית המושכת תיירים לחוף פאטונג היא רחוב בנגלה, רחוב המלא בבארים ומועדונים, חיי לילה שלא פוסקים לרגע, מסעדות רבות, חנויות, שווקים ואטרקציות והכל במרחק הליכה.

החוף סואן מאוד ומלא בתיירים, אך מושך אליו לא רק צעירים, אלא גם משפחות וגימלאים בגלל הנוחיות של להשיג הרבה ממה שיש לאי להציע במרחק נגיעה ובגלל אופציות הלינה הרבות אשר מתאימות לכל תקציב ורמת נוחיות. מי שמחפש שקט ושלווה פחות ימצא את זה בחוף פאטונג.

 

חוף קארון

חוף קארון נמצא בצידו המערבי של האי דרומית לפאטונג. הוא נחשב ל"אחות הקטנה" של פאטונג, ולמעשה מציע את אותו מגוון של חיי לילה, מסעדות וחנויות אבל בהיקף קטן יותר.

בקארון אפשר למצוא את בזאר מקדש קארון  שהוא למעשה שוק עם כל מה שתרצו, אך בניגוד לפאטונג המכירה אינה אגרסיבית, ותוכלו ללכת בו ולקנות בלי הצקות רבות ממוכרים. זהו החוף השלישי באורכו באי, ולכן תוכלו גם להנות מקצת מרחק מהמסיבות והרעש אם תבחרו להישאר במקום מעט מרוחק יותר מהמרכז.

 

חוף קאטה

חוף קאטה נמצא גם הוא בצידו המערבי של האי דרומית לקארון. הוא החוף הקטן יותר מבין שלושת החופים התיירותיים.

בחוף קאטה ניתן גם למצוא חיי לילה מגוונים, אך לא רועשים וסואנים כמו בפאטונג וקארון. חוף זה הפך להיות המועדף על גולשים וצוללנים כיוון שהוא מציע גלים טובים (ממאי ועד נובמבר)  וריפים ואלמוגים רבים יפים לחקור באזור.

זהו גם חוף המועדף על משפחות כיוון שיש בו אפשרויות לאטרקציות רבות למבוגרים וילדים, אך אינו סואן ועמוס כמו פאטונג וקארון.

מלבד שלושת החופים האלו, ישנם גם חופים שקטים יותר ואת פוקט העיר בהם ניתן למצוא גם מגוון של אפשרויות לינה:

 

פוקט העיר

פוקט העיר מציעה חוויה תאילנדית אותנטית למי שנהנה לחיות בתוך התרבות המקומית. לפוקט העיר היסטוריה רבה שניתן לראות במבנים המיוחדים שבה ובמוזיאונים הרבים שבעיר. בעיר תוכלו למצוא גם שווקים מקומיים במחירים מקומיים וזולים ומסעדות אותנטיות עם אוכל תאילנדי.

בעיר אין מסיבות רבות, המסיבות מתרכזות יותר בחופים, אך בכל זאת, כיוון שהיא עיר היא עדיין עמוסה וסואנת מחיי היום יום. פוקט העיר היא המקום הזול ביותר להישאר בו ולהנות מאפשרויותיו, אך היא גם די רחוקה מהחופים היפים של פוקט ויש בה לא מעט פקקים.

 

האזור הצפון-מערבי

צפונית לפאטונג במערב האי, ניתן למצוא את חוף קאמאלה, חוף סורין, חוף באנג טאו וחוף מיי קהאו. בין באנג טאו למיי קהאו נמצא שדה התעופה של פוקט.

חופים אלה מאופיינים בשקט שלהם, ומתאימים יותר למי שלא מחפש חיי לילה וחברה אלא יותר מחפש התבודדות.

חוף קאמאלה הוא חוף המתאים לגולשים בין מאי לנובמבר, ולגמלאים ואנשים האוהבים שקט.

חוף סורין הוא החוף החביב על סלבריטאים ומיליונרים, אפשרויות הלינה בו יקרות והוא מאוד פרטי.

חוף באנג טאו הוא השני בגודלו בפוקט ומציע הרבה שקט למשפחות ולמטיילים עם תקציב גבוה.

חוף מי קהאו מבודד מאוד ומתאים בעיקר לזוגות בירח דבש.

 

האזור הדרומי

האזור הדרומי מאופיין גם הוא בשקט ובבדידות שלו. ניתן למצוא כאן את חופי ראוואי ונאי הארן.

חוף נאי הארן מאופיין הוא בצידו המערבי של הקצה הדרומי ומושך אליו בעיקר תיירות מקומית, אנשים האוהבים טבע (כיוון שהוא כמעט ואינו בנוי) וצוללנים.

חוף ראוואי שוכן בכפר דייגים קטן ותרבותו תאילנדית אותנטית. מקום זה מושך אליו אנשים הנהנים משקט, תרבות מקומית וצוללנים. כיוון שהוא בקצה הדרומי של האי הנוף הפנורמי יאפשר לכם לראות זריחה ושקיעה בים.

 

צ'אלונג

צ'אלונג ממוקמת בחופה המזרחי של פוקט, בין ראוואי לפוקט העיר. זוהי עיירה קטנה בה החופים הם לא אטרקציה מיוחדת כיוון שהם בוציים ולא נוחים, אך זהו מקום מאוד נוח ומרכזי להישאר בו על מנת להגיע לאטרקציות המרכזיות של פוקט כמו פסל הבודהה הגדול, הגנים הבוטניים ופארק הציפורים של פוקט.

בצ'אלונג נמל בו עוגנות רוב הסירות, וזהו מקום מעולה למי שמעוניין להמשיך בטיול עם סירה, או לעגון את סירתו, או ליוצאים לצלילות כיוון שרוב הסירות יוצאות לצלילות מנמל זה. בנמל ניתן למצוא גם מסעדות רבות וברים.

 

מיטה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
הריביירה (הכמעט) צרפתית

מה שטוב למיליון צרפתים, בוודאות טוב גם לנו. אימצנו קרואסון ומקרון, אימצנו גבינות ויין, מוטב שנאמץ עוד דברים. אבל

חוף ים
היי דרומה למפרץ

נואיבה היא אחת העיירות בסיני האהובות מאוד על ישראלים עוד משנות ה-70, כאשר היתה של ישראל ושמה היה "נביעות".

מפת אירופה
הערים הכי שוות באירופה

כמו בכל פעם שסוף סוף אתם בברייק מהעבודה, והצלחתם לחסוך מספיק כסף בשביל לארגן לעצמכם בריחה קטנה לאירופה, אתם