נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה מוצאים אימון אישי אפקטיבי?

אימון אישי יעיל

לפעמים אנחנו מרגישים שאנחנו לא ממשים את הפוטנציאל שיש בנו ומחפשים דרך לשפר את הביצועים שלנו. אחת הדרכים הפופולריות והיעילות לשיפור אישי היא תהליך אימון אישי חוויתי ומעצים יחד עם מאמן אישי מקצועי ובעל ניסיון. כדי שהתהליך יעבור באופן מיטבי חשוב מאוד למצוא את המאמן המתאים. מאיפה מתחילים? איפה מוצאים את האימון האישי האפקטיבי ביותר? הנה התשובות לכל השאלות.

 

למה בכלל לחפש?

אם אתם מרגישים שמשהו לא זז בחיים שלכם ומחפשים לעשות שינוי חיובי ולממש את הפוטנציאל כדאי לכם להתחיל לחפש מאמן אישי. בתהליך האימון ניתן לשחרר דפוסים שעוצרים אותנו בדרך להגשמה, לזהות באופן מעמיק את הבעיות שלנו ולעבור תהליך חוויתי ומשמעותי יחד עם איש מקצוע בעל ניסיון. בעבר חיפוש עזרה נחשב לא מקובל אך היום ישנן פלטפורמות רבות ותחום האימון האישי הופך למוכר יותר ויותר.

אימון אישי יעיל

יתרונות האימון האישי

לאימון אישי יש יתרונות רבים. העובדה שעובדים יחד באופן צמוד עם איש מקצוע ולא בקבוצה גדולה מאפשרת יעילות והשגת תוצאות ממוקדות ומהירות. בנוסף, התהליך מתמקד בהשגת תוצאות ספציפיות שהמתאמן והמאמן מגדירים יחד ושם במרכז את הצרכים והבעיות האישיות של כל מטופל בפני עצמו. תחומי האימון הם נרחבים ואנשים מתארים שינויים מדהימים שהם חווים בעקבות תהליך האימון. אז לא משנה איזה בעיה יש לכם כנראה שאפשר לפתור אותה באמצעות אימון אישי מתאים! עכשיו נשאר רק לחפש.

 

מה לחפש?

אחרי שהבנו שאנחנו יכולים להיעזר במאמן אישי כדי לפתור את הבעיות שלנו מגיע שלב החיפוש. בישראל ישנם כ-2500 מאמנים ולרבים מהם יש שיטות ייחודיות להם. כשאנחנו מחפשים מאמן אישי כדאי שנבין מה אנחנו בדיוק מחפשים. כדאי שנשאל את עצמנו את השאלות המנחות הבאות: מה הבעיה שמטרידה אותנו? איזה שיטת אימון אנו מרגישים שמתאימה לנו ביותר? בנוסף כדאי שנדע כמה אנחנו מוכנים לשלם עבור האימון ובאיזה אזור גאוגרפי אנחנו רוצים לערוך אותו. מיקוד של הקריטריונים של הבחירה שלנו יוכל לעזור לנו לדעת מה אנחנו בדיוק מחפשים ויעזור במציאה של ההתאמה הנכונה.

אימון אישי יעיל

איפה לחפש?

היום ישנן פלטפורמות רבות דרכן ניתן לחפש מאמן אישי החל ברשתות החברתיות וכלה בהמלצות אישיות מחברים (המלצה על אימון אישי).  לאחר שיטוט קצר באינטרנט או ברשתות החברתיות ניתן להגיע לתכנים לדוגמא של המאמן ולתוכן בו הוא מתאר את שיטת הטיפול שלו. משם ניתן לקבוע שיחת היכרות כדי להתקדם בתהליך ולראות אם ישנה התאמה. דרך נוספת לחפש היא דרך איגודים מקצועיים של מאמנים אישיים.

 

סיכום

אימון אישי הופך לפופולרי יותר ויותר, ובצדק, התוצאות שלו עשויות להיות מדהימות. כדי לחפש ביעילות צריך להבין מה אנחנו בדיוק מחפשים ולמה אנחנו מתחברים. כדאי לחפש באינטרנט וברשתות החברתיות, לקרוא על המאמנים ושיטות האימון השונות, ולנסות לשמוע המלצות ממקור ראשון.

אימון אישי יעיל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות