נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אירוע קוסמות גדול בפתח – כיצד קוסמים מתכוננים למופע שלהם

אורות

בדרך כלל אנחנו נמצאים בצד הצורך את הבידור, ועל פי רוב אנו חושבים במושגים של הצד הרלוונטי לנו – האם היה כיף? האם היה ארוך מדי? קצר מדי? יקר מדי? מתאים לקהל? וכדו'. כדאי מדי פעם לעצור ולחשוב על הצד השני, הצד שמעביר את התוכן. מהם ההכנות הדרושות לפני כל מופע? האם המופע חוזר או על עצמו או שהוא ייחודי ומשתנה מהופעה להופעה?

 

מה קוסם צריך לעשות לפני כל מופע?

את ההכנות למופעי קוסמות ניתן לחלק לשני סוגים מרכזיים: הכנות כלליות לכלל המופעים והכנות פרטניות למופע הספציפי.

 

הכנות כלליות

לימוד קסמים חדשים

עולם הקסמים הוא עולם אשר מתפתח ומתקדם בקצב מהיר מאד. קסמים חדשים מופקים בכל עת, וטכניקות חדשניות מופעיות בקצב מסחרר. על מנת להישאר בקדמת המקצוע, כל קוסם חייב ללמוד ולתרגל קסמים חדשים באופן שוטף. כמובן שקסמים חדשים דורשים מיומנויות וטכניקות חדשות, אשר הקוסם נדרש להצטייד בהן באופן תדיר.

קוסמים מקצועיים כמו לול הקוסם הגדול חייבים להבטיח את מקומם בקדמת הבמה המקצועית ועל כן הם מתעדכנים באופן שוטף ומתחדשים תמיד.

 

אביזרי קוסמות חדשים

אביזרי הקסם תופסים חלק ניכר מעולם הקסמים. אביזרים אלו פעמים רבות כוללים בתוכם את עיקר הקסם, וכשם שקסמים חדשים נוצרים בכל עת כך נוצרים אביזרים חדשים המאפשרים לקוסם להרחיב את מגוון הקסמים שלו. כל קוסם חייב להישאר מעודכן בפיתוחים החדשים ובהמצאות האחרונות, על מנת להבטיח מופע מלהיב ומעניין.

 

השתתפות בכנסי קוסמים

קוסמים רבים נוהגים להתעדכן עם עמיתיהם למקצוע באמצעות כנסים המוניים. כנסים אלו מקבצים מגוון קוסמים מכל העולם ומציגים בהם את החידושים האחרונים המוצעים בשוק. כנסים אלו מתקיימים בכל רחבי העולם, כאשר בריטניה היא המובילה בתחום. ישנם כנסים יוקרתיים אשר אינם פתוחים לקהל הרחב, ומגיעים אליהם קוסמים נבחרים בלבד.

 

הכנות פרטניות למופע ספציפי

הכרת הקהל

כל קוסם מחזיק במגוון יכולות ומגוון קסמים. קוסם טוב חייב לסנן את מגוון היכולות שלו, ולמקד את קסמיו עבור קהל היעד הספציפי של ההופעה המבוקשת. על מנת לעשות זאת בצורה מיטבית על הקוסם להכיר את הקהל בצורה מעמיקה עד כמה שניתן – גיל הקהל, מספר המשתתפים, אופי האירוע, אופי האנשים וכדו'. משתנים אלו צריכים להשפיע על החלטת הקוסם באילו קסמים והפעלות לבחור להציג בהופעתו.

 

הכנת הציוד המתאים

לאחר שבחר הקוסם אילו קסמים ברצונו להציג, עליו להכין את הציוד הנדרש. הכנות אלו כוללות בדיקת תקינות אביזרי הקסמים, הרכבת אביזרים מסוימים במקומות שונים, ריענון על המכשירים וכדו'.

 

פריסת הציוד במקום ההופעה

הציוד הנדרש להופעה תלוי כמובן בגודלה ובאופייה, אולם בדרך כלל ישנם מספר דברים בסיסיים כמו מערך הגברה, מכונות עשן, אביזרי קוסמות כבדים הדורשים הרכבה במקום וכדו', אשר נדרשים לכל הופעה. קוסם טוב, על פי רוב, יגיע כשעה לפני תחילת ההופעה על מנת לפרוס את הציוד ובנוסף לערוך היכרות ראשונית עם הקהל.

קלף בשרוול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת