נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים בראשון לציון

אירוע

ראשון לציון, עיר היין והקניונים, אוהבת קסמים. אמן חושים בראשון לציון זה בדיוק מה שחסר באירוע שהולך ומתקרב, אז אפשר להפסיק לחפש אחר אטרקציה לאירוע בראשל"צ. אתם מוזמנים להכיר מופע חושים מהפנט ברמותיו הגבוהות ביותר.

מופעי חושים הם אטרקציה לכל דבר. בעוד שחלק מהאנשים יטענו כי מופע חושים הוא אחיזת עיניים, אנחנו לא ממהרים להסיק את המסקנה הזו. אנחנו כבר חיים המון שנים בעולם הזה, ובהחלט נתקלנו בכל מיני תופעות מסקרנות שלא ניתן להסבירן. אמן חושים בראשון לציון הוא גם סוג תופעה, שפשוט קשה להסביר. אם חשבתם שאי אפשר להפתיע אתכם, אתם מוזמנים להכיר איש במה המוגדר מנטליסט.

 

מה תפקידו של מנטליסט באירוע?

מנטליסט הוא אדם המשתמש בכוחותיו לשנות את המציאות, ממש כך. למשל, אם נבקש מאדם לשכב על הגב, לעצום עיניים ולדמיין מקום שמח, מה שנקרא HAPPY PLACE, אנחנו לא נדע איזה סוג מקום יעלה בדמיונו.

בנקודה זו, יגיע מנטליסט ויציב זר פרחים ריחניים אל מול לאדם העוצם עיניים. באופן בלתי מודע לחלוטין, האדם אוטומטית ידמיין שהוא בשדה פרחים. בדיוק כך, מנטליסטים יכולים לשתות בנו מחשבות ודמיונות. מרתק, לא?

 

האם לאמן חושים ישנם כוחות מיוחדים?

בעצם, אנחנו לא באמת יודעים למה מוחנו מסוגל, אנחנו לא באמת מכירים את הפוטנציאל המלא של עצמנו. אז אם נחזור מעט אחורה ונשאל שוב, האם לאמן חושים יש כוחות מיוחדים? אנחנו כבר נחשוב פעמיים לפני שנגיד "לא". נכון?

אמן חושים בראשון לציון או בכל מקום אחר, הוא כנראה אדם אשר התוודע לעומקים שונים בפוטנציאל האנושי, בכוח והמוח האנושיים. אין ספק כי מדובר בתעלומה, ואתם מוזמנים לבדוק בעצמכם אם מדובר באחיזת עיניים, בזריזות ידיים או במעשי קוסמות אמיתיים. כיצד תבדקו זאת בעצמכם? כנסו לאתר YOUTUBE, שם תוכלו לצפות בסרטונים של אמן חושים מומלץ בראשון לציון והמרכז. שם האמן הוא זיגי, למעשה, זיגי הקוסם.

 

אמן חושים לאירוע בראשל"צ

ירון זיגי הוא אמן חושים מומלץ לאירועים בראשון לציון, המחזיק את כל האורחים קצר והדוק! מדובר במופע מותח חושים, משעשע ומרתק. עוד לא הכרתם את האמן? מומלץ מאוד כבר עכשיו לצפות בסרטונים השונים ביוטיוב. זיגי משתמש בשלל שיטות בכדי לרתק את הקהל, בין אם מדובר בקהל של צעירים או מבוגרים.

זיגי הוא אמן חושים מומלץ לאירועים בראשל"צ והאזור, שמסוגל אפילו לגרום לאורחים באירוע לרחף באוויר ללא כל תמיכה. כן, שמעתם נכון. מחפשים אחר מנטליסט לאירוע? אטרקציה לאירוע בראשון לציון והמרכז? אפשר להפסיק לחפש, הגעתם לאחלה יעד שבעולם. אומנות חושים תסקרן את האורחים, ותגרום להם לתהות במסתורי היקום. באירוע הקרוב כולם ידברו על דבר אחד, האם כוחות על טבעיים קיימים בעולם או לא? מסתורי בהחלט!

ציוד של קוסם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן