נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארגון חתונה בפחות מ24 שעות

ארגון חתונה

אם רוצים כי החתונה תיערך באופן הכי מהיר, צריכים להגיע עם רשימה קצרה והרבה מאוד פשרות. חתונה ספונטנית היא לא כזו אשר מתאימה לאנשים לא ספונטניים, אלא לאנשים שיודעים להסתגל לכל מצב שבו הם לפתע את עצמם מוצאים. מה זה אומר בפועל? כי צריכים למחוק את הרשימה שבנויה בראש כבר שנים לאירוע שעליו חולמים ולהתקדם שלב אחר שלב במהלכו של יום אחד לקראת היום שבו מתחתנים.

רשימה מהירה של ספקים זמינים

מה כבר חייבים לחתונה? שמלה יפה, חליפה נאה, צלם אירועים, אוכל טעים, מוזיקה טובה ואורחים שמחי לבב שיכולים להגיע בהתראה קצרה. את העניין של הבגדים יכולים לפתור בשעה שעתיים של כניסה אל חנות שבה יש חליפה לגבר, דבר שקיים נכו להיום כמעט בכל חנות רשת, וחיפוש אחר שמלה לבנה שאינה מצריכה תיקונים למעט אולי מחטב למי שמתעכבת על כאלו פרטים. 

צלם אירועים הוא כבר כזה שמחייב התקשרות לכל מיני ספקים עד אר מוצאים אחד שזמין ליום המחרת. אותו הדבר לגבי תקליטן, למרותש כאן יכולים לבחור רכישה של מערכת ניידת שככוללת רמקול ומגבר בעוצמה המתאימה שאליה רק מזרימים את רשימת השירים שאותה מראש מכינים.

איך דואגים לאוכל? חד מהטרנדים הם של אורחים שאר כל אחד מהם מביא אוכל בעצמו מתוך רשימה או להזמין קייטרינג של מגשי אוכל שאינו מצריך יותר מידי התראה. מגוון ספקים לאירועים מחכים לכם באתר Save A Date.

ארגון חתונה: איפה עורכים את החתונה

חיפוש של אולם אירועים שיהיה זמין עם כל הנדרש מהיום למחר היא בגדר של משימה בלתי אפשרית שהיא גם זולת לא מעט זמן. הדבר העדיף במקרה כזה הוא חיפוש של מקום שבו יש גינה רחבה ומעוצבת, כמו בית של דודה אל של ההורים, ולשם להזמין את כל השולחנות והכיסאות דבר שיכול להיות לפעמים גם שירות של חברת הקייטרינג.

חתן וכלה

במידה ומקום כזה אינו זמין ניתן לחשוב על עריכה של החתונה במקום פתוח, כמו חוף הים או חורשה, או לחפש אחר מסעדה קטנה שבה ניתן לארח את כל האורחים וכבר להיות עם האוכל מוכן עבור כולם באופן נוח ומהיר. גמישות לגבי המקום היא הכרח ברגע בו רוצים לערוך חתונה מהיום למחר, ויש לוודא כי המקום מתאים גם לעונה שבה נמצאים נכון לעכשיו.

יידוע מהיר של האורחים

איך בכלל עורכים אירוע כמו חתונה בצורה מהירה? שימוש במערכת של שליחת הזמנות לאורחים שאותם רוצים להזמין מסייעת במידה רבה. פשוט מכינים את רשימת המוזמנים ולאחר שליחת ההודעות יודעים באופן מהיר מי מתכוון להגיע ומי לא. די מיותר לציין כי אירועים שכאלה לרוב עורכים בצורה מצומצמת מול החברים הכי טובים והמשפחה הקרובה. יצירה של רשימה שמוזנת למערכת הודעות אוטומטית תחסוך התקשרויות שלוקחות הרבה יותר משעה.

ניהול תקציב יעיל

איך יודעים כי עומדים בתקציב עבור ארגון חתונה מהירה? משתמשים במערכת ממוחשבת שאליה ניתן להזין את כל ההוצאות שכבר התבצעו ואלה שעוד עתידיות לצאת, וכך יודעים בדיוק הכי גדול שיכול להיות את סך כל ההוצאות שמהן לא חורגים כדי שלא לבצע פיזור כספים שלא לצורך עבור חתונה שהולכת להיות מצומצמת ומכובדת ולא כזאת שעבורה צריכים הכנות ארוכות.

קבלת אישור הגעה

אל ההודעה המקורית שבה מודיעים על האירוע, ניתן לצרף את האישור של ההגעה, כך יודעים בצורה הכי טובה את כמות האנשים אשר צפויה להגיע ולהיערך עם כמות המקומות של ההושבה. האפשרות הנוספת היא התקשרות ההורים לאורחים שאותם רוצים להזמין, כשאר הרשימה היא מראש מצומצמת ולא מצריכה שעות רבות של דיבורים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן