נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור ארון ספרי קודש מעוצב?

ארונות ספרים ברמה גבוהה

עיצוב פנים מכניס אסתטיקה לחיים שלנו, אבל עיצוב הוא ממש לא רק עניין של יופי: עיצוב מוצלח עונה על הצרכים הפרקטיים שלנו, יוצר את האווירה שאנחנו מעוניינים בה, ואפילו עוזר לנו להביע את עצמנו. הפריטים שנבחר להציג ולהדגיש מספרים מי אנחנו ומהן התכונות, האמונות והערכים שלנו. זו אחת הסיבות שהעיצוב של ארונות ספרים, ובמיוחד ספריות לספרי קודש, זוכה לתשומת לב רבה.

 

מה בין ארון ספרים לספריית קודש?

ספריה לספרי קודש אינה סתם עוד ארון ספרים. לספרי הקודש מאפיינים ייחודיים, הן מבחינת המראה שלהם והן מבחינת השימוש בהם והתפקיד שהם ממלאים בבית, לכן בחירת הריהוט המתאים חשובה, והשיקולים שינחו אותנו הם לא בהכרח אותם שיקולים שינחו אותנו בבחירת כל ארון ספרים אחר. להלן כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבואכם לבחור ארונות ספרים ברמה גבוהה

 

אופי השימוש בספרי קודש

דמיינו את זה: לשבת עם הילדים בשבת בצהריים ולקרוא בפרשת השבוע, לפגוש חבר לחברותא בערב אחרי העבודה, או ללמוד עם הבכור את קריאת התורה לבר המצווה: ספרי קודש הם לא ספרים שקוראים פעם אחת מההתחלה ועד הסוף אלא ספרים שנוגעים בהם, מדפדפים אחורה וקדימה וחוזרים אליהם פעמים רבות. חשוב לשים לב לכך כשבוחרים את הארון שישמש להם בית. הספרים צריכים להיות נגישים, אך גם שמורים, לכן פעמים רבות בספריות קודש ישנן דלתות זכוכית להגנה מקסימלית על הספרים.

 

מה מיוחד במראה של ספרי קודש?

כשאנחנו רואים ספרי קודש, אנחנו מיד מזהים אותם, משום שהם נראים אחרת מכל ספר אחר: לרוב אלה סדרות בעלות כרכים רבים בעיצוב זהה, לעתים הגודל שלהם גדול במיוחד או קטן במיוחד ביחס לספרים סטנדרטיים, הכריכות מהודרות ובעלות נפח, האותיות מוזהבות ומודגשות, והצבעים האופייניים הם כהים ועשירים.

 

בחירת הארון המתאים

בחירת הממדים המתאימים לכל פריט ריהוט היא עקרון חשוב בעיצוב. עלינו לקחת בחשבון את גודל החדר ולמצוא את האיזון כך שהארון יהיה גדול מספיק ויכיל את כל הדרוש לנו, אך לא יהיה גדול מדי באופן שיגמד את החדר ואת שאר הרהיטים. חשוב לוודא שהמדפים מותאמים לאחסון יעיל גם של ספרים גדולים במיוחד כמו ספרי תלמוד, וגם לספרים קטנים במיוחד כמו סידורים.

בחרתם את הגודל המתאים, מצוין! עכשיו אפשר להתפנות לבחירת מאפיינים נוספים של הספרייה שלכם. איזה סגנון תרצו לבחור? האפשרויות הן רבות, והבחירה תלויה בטעם, בסגנון וכמובן בתקציב.

 

ספריית הקודש המושלמת

אין ספק שספריה של ספרי קודש מעניקה מראה מיוחד לכל חדר, בין אם בחרתם בארון בעל מראה נקי ומודרני שנותן לספרים לדבר, או בארון במראה קלאסי ומעוטר שמדגיש את ההדר שלהם. כדאי לבדוק אפשרויות שונות ולהגדיר במדויק את הצרכים והחלומות שלכם לפני שתבחרו ברהיט שבהחלט יהפוך למוקד עניין מרכזי בכל חדר.

ארונות ספרים ברמה גבוהה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות