נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתה מחפש מתנות לעובדים? כדאי שתכיר את חברת לאקן!

מתנות

עונת החורף בעיצומה, החגים מתקרבים וגם הצורך בהבעת תודה והערכה לעובדים. החל ממתן בונוסים לעובדים ועד לטיולי וערבי צוות, חברות מחפשות לעיתים קרובות לצ'פר ולתגמל את צוות העובדים המסור שלהן. בעת עונה קרירה זו, בין שלל האפשרויות למתנות שימושיות ואיכותיות, ישנה מתנה אחת בולטת שתשמח ותחמם את ליבם של העובדים שלכם: תרמוסים לשתייה חמה! 

 

בראש ובראשונה, תרמוסים מציעים נוחות שאין לה תחליף. דמיינו נסיעה לעבודה בבוקר קר וגשום, עם רוחות וטיפות הגשם על החלון. המחשבה וההשתוקקות לכוס קפה או תה לוהטת ומחממה שמחכה לכם במשרד, היא לגמרי משהו להשתוקק אליו ביום קר. אבל, אם יש לצידכם תרמוס איכותי, המשקאות החמים והמנחים שלכם יכולים להיות לצידכם בכל רגע נתון במהלך היום, ולהיות מוכנים לחמם אתכם היטב בכל עת.

 

בנוסף, בעולם בו כלים חד פעמיים הופכים לפחות אהובים, הבחירה בתרמוס רב פעמי היא צעד משמעותי בהפחתת יצירת פסולת הפוגמת באיכות הסביבה. רק חשבו כמה כוסות חד פעמיות לשתייה חמה אתם זורקים לפח בכל חודש, בעזרת תרמוס לשתייה חמה תוכלו לצמצם משמעותית בכלים חד פעמיים אלו. גם ברמה העסקית, חברות עסקיות בעלות השפעה בנוגע להעלאת המודעות האקולוגית ומקנות ערכים מודרניים וחברתיים.

 

ומעבר לפרקטיות החד משמעית שבמוצרים אלה, תרמוסים לשתייה חמה כמתנה, יכולים ליצור תחושת שייכות והערכה רבה בקרב העובדים היקרים שלכם. תרמוס רב פעמי מותאם אישית, חרוט בלוגו החברה או שם העובד, יהפוך בן רגע לחפץ עם סנטימנט אישי ורגשי, ויחמם את ליבם של העובדים.. בחברת לאקן ישראל תוכלו למצוא מגוון עצום של תרמוסים, וגם תרמוס שומר חום 24 שעות איכותי במיוחד.

יתרה על כך, תרמוסים משאירים לכם טווח מגוון של עיצובים וגדלים לבחירה. החל מעיצובי נירוסטה אלגנטיים ועד לעיצובים מיוחדים בצבעים מרהיבים ואיורים מגניבים, תמיד יש תרמוס שיתאים לכל סגנון מועדף.

 

לסיכום

תרמוסים למשקאות חמים הם יותר מסתם כלים לשמירה על חום המשקאות הטעימים שלכם, הם אומנם יחממו אתכם בכל עת וצורך, אך הם הרבה מעבר לזה. תרמוסים הם סמלים של הערכה, אכפתיות ושמירה על איכות הסביבה. כאשר חברות שואפות לטפח אווירה חיוביות במקום העבודה ולטפח קשרים חזקים עם העובדים שלהן, מחוות מתחשבות כמו מתן תרמוסים לשתייה חמה במתנה יכולות להשפיע על רווחת העובדים באופן משמעותי.

על ידי הכרת תודה מעשית לצוות העובדים שלכם, חברות לא רק משפרות את שביעות רצון העובדים אלא גם מחזקות את מחויבותן ליעילות והתחשבות במקום העבודה. אז למה לא להרים כוסית – או יותר נכון, תרמוס – לאנשים החרוצים והנאמנים שלכם? זכרו, מתנה מחממת תמיד משמשת תזכורת מוחשית להכרת התודה של הארגון כלפי העובדים, ומייצרת קשר חם ואכפתי.

מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות

הליכי גירושין
כיצד מגשרת תוכל לעזור לי?

מי שנמצאים בסכסוך ירושה או הליכי גירושין מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי הסתייעות מצד מגשרת. במרבית המקרים,