נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם קבעתם! המדביר המומלץ ביותר בצפון

מדביר בצפון

סקר מקיף שנערך בין תושבי הצפון גילה כי יש מדביר אחד ששבה את ליבם של רבים. גילינו זאת לאחר שקראנו את העיתון המקומי של המושב שבו אנו מתגוררים והבנו שהמדביר המדובר לא קיבל מספיק קרדיט. שכן, מי קורא היום בכלל את העיתונים המקומיים? הרי הם תמיד נשארים זרוקים ליד הצרכניה.

כשראינו את הסקר שמטרתו הייתה לצבור תאוצה ולהכיר לכולם את המדביר הטוב ביותר בסביבה – הבנו שאנו צריכים לסייע בפרסום. לכן, כתבנו את המדריך הנוכחי שאתם, תושבי הצפון, צריכים לקרוא.

 

תכירו את הרקע הכללי אודות האנשים שלקחו חלק בסקר

נציין תחילה כי אין לנו שום קשר על העיתון המקומי, מלבד העובדה שהוא מחולק בצרכניה שבה אנו עוברים מידי יום שישי. כשפתחנו את העיתון ממש במקרה, גילינו כי אלו שענו על הסקר הם תושבים של מושבים, קיבוצים, יישובים וגם ערים גדולות ברחבי הצפון.

מעל ל – 10,000 איש לקחו בו חלק אך לא היה כתוב מי הם האנשים, היכן בדיוק הם מתגוררים או מה גילם. מה שכן היה ידוע זה שמדובר בסקר שנערך על ידי נציג מטעם העיתון באמצעות פרסום שעלה לאתר של מועצה אזורית מוכרת.

 

אז מיהו המדביר המומלץ ביותר באזור הצפון?

קוראים יקרים, אתם או השכנים שלכם קבעתם כי המדביר המומלץ ביותר באזור הצפון הוא מדביר הצפון. שכן, מעל ל – 6,000 משתתפים בסקר ציינו שהם הסתייעו בו לשירותי הדברה שהרחיקו מהבתים והמשקים שלהם מזיקים שונים, למשל:

  • עכברים
  • יתושים
  • טרמיטים ועוד

 

אילו שירותים מעניק מדביר הצפון?

הכתבה המפרגנת שנכתבה על מדביר הצפון בעיתון המקומי לא כללה מספיק מידע אודותיו. לכן, החלטנו לבדוק אל מול כמה מהלקוחות הקבועים שלו מהם השירותים שהוא מעניק שגרמו להם לצאת מגדרם. וודאי תשמחו לדעת שהוא לא עוסק אך ורק בהדברה.

הוא מעניק ללקוחות שלו גם שירותי לכידה, שירותי ריסוס וחיטי וכמובן שגם שירותים של הרחקת מזיקים. מדובר בעצם בכל הדברים שאנחנו, תושבי הצפון זקוקים להם בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף הגשומים.

 

תמשיכו להצביע בידיים!

עכשיו, כשאתם יודעים שמדביר הצפון הוא זה שנבחר בסקר הגדול שנערך בצפון הארץ, אתם יכולים להמשיך להצביע בידיים ולסמס או להתקשר אל המדביר הטוב ביותר באזור. זה שיאפשר לכם להיות בטוחים כי תקבלו ממנו שירות מנוסה, מקצועי והכי חשוב – אמין. שכן, כשמדובר בהדברה, כל אחד רוצה לדעת שהוא נמצא בידיים טובות ושמתבצעת עבודה טובה ולא רעילה חלילה (עבור בני אדם) בקרבת מקום המגורים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהייתם צריכים לקרוא בכלל בעיתון המקומי שהציג בפניכם את המדביר הטוב ביותר (כך אתם קבעתם או הקרובים אליכם) שיש בצפון הארץ. כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש בנושא, נותר לכם רק להזמין אותו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות