נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלך: גורמים שיש לקחת בחשבון

קייטרינג

התייחסות לגורמים כמו סוג האירוע, אופי הקהל וכמובן התקציב עוזרים לבחור חברת קייטרינג ולקבל החלטה נכונה לגבי התפריט. אז מאיפה מתחילים ומהם השיקולים הכי חשובים? הנה המדריך המלא

 

מה ההבדל בין שירותי קייטרינג שונים?

בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע היא החלטה מרכזית. בהתחשב בתפקיד המכריע שאוכל ממלא בכל מפגש, בין אם זה חתונה, אירוע חברה או מסיבת יום הולדת, הבחירה בקייטרינג דורשת התייחסות מדוקדקת של מספר גורמים.

שירותי קייטרינג

איזה אירוע אתם מתכננים?

בראש ובראשונה, צריך להתחשב בסוג וסגנון האירוע. לברביקיו מזדמן בחצר האחורית יהיו דרישות קייטרינג שונות מאשר לקבלת פנים רשמית בחתונה. הקייטרינג שנבחר צריך להיות בעל מומחיות בסוג האירוע הספציפי. יכול להיות שקייטרינג מיוחד לחתונה לא יהיה בהכרח הבחירה הטובה ביותר לארוחת צוהריים לסיום שנה בארגון, בדיוק כפי שקייטרינג הידוע בארוחות הצהריים העסקיות שלו אולי לא יהיה אידיאלי לחגיגת חתונה רומנטית.

 

מה התקציב שלכם?

השיקול הבא הוא התקציב. לכל אירוע יש תקציב משלו, וחשוב למצוא קייטרינג שיוכל לספק אוכל ושירות איכותיים במסגרת התקציב הזה. מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר משירותי קייטרינג שונים כדי להשוות את המחירים והשירותים המוצעים. אפשר למשל להתרשם מהתפריט שמופיע באתר https://www.delis.co.il ולשאוב משם השראה.

 

מה הטעם של האורחים שלכם?

בדיקת הטעם של האורחים, או לכל הפחות ההעדפות האישיות של רובם ולאו דווקא של כל אחד ואחת מהם, היא שלב חשוב נוסף בתהליך הבחירה. בנוסף, לפני שמתחייבים לקייטרינג, חיוני לטעום מהאוכל. זה לא רק נותן מושג על האיכות והטעם אלא גם מאפשר לדון ולהתאים את התפריט לציפיות.

 

איזה המלצות קיבלתם?

בנוסף, בדיקת המלצות וביקורות היא חיונית. לקוחות קודמים יכולים לספק תובנות לגבי האמינות, המקצועיות והאיכות של הקייטרינג. ביקורות והמלצות חיוביות הן סימן טוב, אך חשוב לא פחות לשים לב לכל משוב שלילי ולראות כיצד הקייטרינג התייחס לבעיות אלו.

קייטרינג

מה הצרכים התזונתיים?

שיקול נוסף הוא יכולתו של הקייטרינג להתמודד עם צרכים תזונתיים ספציפיים. בעולם המגוון של היום, לאורחים רבים עשויות להיות הגבלות תזונתיות כמו טבעוני, ללא גלוטן או כשר. חיוני למצוא קייטרינג שיוכל לתת מענה לצרכים הללו מבלי להתפשר על הטעם והאיכות.

 

כמה אנשים מגיעים לאירוע?

גם היקף האירוע משנה. חלק משירותי הקייטרינג מצוידים טוב יותר להתמודד עם אירועים גדולים עם מאות אורחים, בעוד שאחרים עשויים להתמחות במפגשים קטנים ואינטימיים יותר. חיוני לוודא שלקייטרינג שנבחר יש את היכולת והמשאבים להתמודד עם גודל האירוע.

 

איזה עוד שירותים אפשר לקבל מחברת הקייטרינג?

לבסוף, זה תמיד רעיון טוב לברר לגבי שירותים נוספים שהקייטרינג עשוי להציע. חלק מהחברות מספקות צוות מלצרים, ברמנים והשכרת ציוד. ידיעה מה כלול בחבילת הקייטרינג יכולה לסייע בייעול תהליך תכנון האירוע.

קייטרינג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן