נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביטוח להובלות באשדוד בזול ועם המצלות

japanese truck

עוברים דירה באשדוד? מחפשים דרך להעביר את המקרר החדש שרכשתם ביד שניה באחד האתרים, בתוך העיר אשדוד? חברת הובלות מיכאל ובוריס הם חברת הובלות מקצועית ואיכותית, שמספקת שירות אמין ומהימן, כזה שישאיר לכם לדאוג רק לכוס קפה ביום ההובלה, מבלי להתאמץ.

 

several trucks on the road

 

הובלות קטנות באשדוד – חייבות להיות פשוטות!

הובלות קטנות באשדוד הן בעצם הובלות של דירות חדר אחד או דירות שותפים או סטודנטים, משרד קטן או הובלה של פריטים בודדים כמו הובלת מכשירי חשמל או רהיטים. הובלת מכונת כביסה מעולם לא הייתה פשוטה כל כך. לפרטים נוספים לחצו על הקישור

הובלה חייבת להיות פשוטה, מכיוון שגם כך היא באה באמצע רצף החיים ומסמלת שינוי מסוים. גם שינוי של הוספת מקרר חדש או סלון חדש בבית, אומרת להזיז את הישן, למצוא לו הובלה או דרך להפטר ממנו, לנקות את הסלון, לארגן מחדש את עיצוב הבית, ולהקדיש לכך זמן חיים שאינו מוקדש במקביל לעבודה, למשפחה או לבילויים. זה שינוי. מעבר דירה או שינוי כלשהו בציוד, הדורש הובלה, אומר שינוי.

הובלת חדר קטן מחירה ההתחלתי 300 ש"ח בלבד, ואין מדובר בפרויקט מושקע לא ללקוח ולא למוביל, וכך גם ההתייחסות. הובלה חייבת להיות פשוטה.

הובלת קרטונים בודדים או דירה גדולה, עם ביטוח ואחריות, אין זה משנה – חייבים סדר!

שירותי מובילים מיכאל ובוריס הם שירות מקצועי, כך שאנו יודעים לזהות סדר כשאנו רואים אותו. מעבר מסודר, הופך הכול ליותר ויותר פשוט. כשהציוד מאורגן, גם אם מדובר בקרטונים בודדים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמדובר בהובלה שתעבור מהר ועל הצד הטוב ביותר. מה כבר יכול להשתבש בדרך מלבד כוחות הטבע שיגידו כך או אחרת? קרטונים עם תוויות, סימונים, מחולקים לפי קטגוריות וארוזים היטב, זה מה שיעזור באופן מובהק.

קרטונים בודדים יכולים להטעות, אבל לעיתים אנחנו יכולים לארוז ציוד של בית שלם או דירת חדר בשקיות זבל שיקרעו בעת ההובלה למשאית או לטנדר, וכל פרויקט ההובלה הקטנה ידון עצמו לקטסטרופה שתיקח זמן רב של שיבוש ותיקון. ארזו היטב – זה סוד הקסם.

הכנת רהיטים ופריטים בודדים כראוי

גם ספה יכולה להטעות כשמדובר בהובלה קטנה, ולעיתים יכול להידמות לנו שרגלי הספה יישארו על תלם בכל טלטלה. אין זה כך, וראוי שתכינו את הציוד כראוי. ניילון כחול שרוכשים בכל חנות חומרי בניין או ציוד דומה, יכול ממש לעזור ולתת לספה שלכם את ההגנה הרצויה. כך גם פינות הרהיטים, שלמות מסילות המגירות וכדומה.

דבר נוסף, הוא שהמובילים עצמם יתייחסו לציוד כראוי. מוביל מקצועי יודע לשים לב לציוד, ולהעביר אותו שלם ליעדו. ביטוח על הציוד הוא אפשרי, אם כי בהובלה קטנה זה פחות נהוג, אלא אם כן מדובר בציוד יקר ערך מאוד, אחרת התשלום כמעט ולא משתלם ביחס לתכולה המועברת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה