נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דרכים לסינון מים בבית

מערכת סינון

אם אתם נמנים בין האנשים שמעדיפים לשדרג את איכות חייהם, ליהנות ממים איכותיים וחדרי רחצה יפהפיים, הגעתם ליעד. רגע לפני שמתקנים את הברזים הישנים או את חדרי השירותים, כדאי לשקול התקנת ניאגרות סמויות, מטהרי מים שונים ועוד.

כיום, ישנן לא מעט שיטות לשדרג את איכות החיים. כאשר מדובר בבריאות שלנו, אנחנו לא מתפשרים על דבר מלבד הטוב ביותר, וזה ניכר בבתים רבים בישראל. אנחנו אוהבים מים איכותיים, איכות חיים גבוהה ובגדול, ליהנות מהחיים. אנשים רבים מתקינים בביתם מטהרי מים מסוגים שונים, וזו אחת השיטות הנפוצות ביותר לטיהור המים הביתיים. המים איכותיים יותר באופן משמעותי, וזה מורגש בטעם של המים ובנראות שלהם.

 

כיצד מסננים מים בבית?

אין יותר אבנית בתוך כוס השתייה שלכם, וכדאי גם לזכור שמים איכותיים יובילו אפילו לעור גוף פחות יבש, לשיער פחות יבש וכדומה. אם אתם מעוניינים לבצע סינון מים ביתי באופן מושלם, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מטהר המים אשר מותקן על הקו הראשי של המים במבנה. מטהר המים מבצע פעולת צנטריפוגה, במהלכה מולקולות המזיקות לגוף האדם מנוקות ממערכת המים.

כמובן שלפני שמתקינים את מטהר המים על קו המים הראשי, חובה לוודא כי הצינורות השונים אינם דולפים או מפוצצים. במילים פשוטות יותר, אין שום אפשרות להתקין מטהר מים ביתי על קו ראשי של מים במצב סדוק או דולף. לפני שמתקינים את מטהר המים, יש לבצע את התיקונים הנדרשים בקו המים, אם יש צורך בכאלו.

ברז וכוס מים

 

סינון מים ביתי

לאחר שביצעתם את התיקונים הנדרשים בקו המים הראשי, אתם בהחלט יכולים להתקין מטהר מים ביתי וליהנות ממים איכותיים ביותר. דרך נוספת לטהר מים בבית, היא באמצעות מתקני מים ביתיים. בעלות של 500 ₪ בממוצע, תוכלו לרכוש מתקן מים ביתי אשר יסנן את המים באופן מצוין.

יש אנשים אשר ממש מבדילים בין הטעמים של מים המסוננים על ידי מטהרי מים, לבין מים המסוננים על ידי מתקני מים. לטעמנו? שתי השיטות מצוינות, ואנחנו נשאיר לכם לבחון את הטעמים של המים האיכותיים המתקבלים ממתקני מים ביתיים.

 

סינון מים בבית

ישנם גם מתקני מים אשר יעלו לכם 1,400 ₪ ומעלה (בר מים), אך אין זה אומר כי המים בהם יהיו איכותיים יותר ממים המתקבלים לאחר טיהור של מטהר מים ביתי (המותקן על קו המים הראשי). כשאנו מעוניינים לשדרג את איכות חיינו, בדרך כלל אנחנו גם נצטרך לשלם קצת יותר. בשורה התחתונה? זה שווה את זה.

ואם כבר מדברים מים, אנו ממליצים לשדרג את איכות החיים עם ניאגרות סמויות. ניאגרות סמויות הן מעוצבות יותר, אסתטיות ואלגנטיות. תיקון ניאגרה סמויה לעיתים יעלה קצת יותר מאשר תיקון של ניאגרה גלויה, אך אין ספק שבטווח הארוך אתם תיהנו מחדר רחצה ושירותים מעוצב ונעים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת