נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם בכל מקום עם עשבייה מומלץ לבצע הדברה?

חרק אמיתי

תחום ההדברות הוא תחום מפותח ופופולרי. כיום, מומלץ מאוד לבצע הדברה של מזיקים שונים בבית, בעסק או בשטח החקלאי וכך להנות מסביבה היגיינית, בטוחה ונקייה. כאשר אנו מבצעים הדברות מסוגים שונים, חשוב לוודא שאנו בוחרים במדבירים מקצועיים, אמינים ומנוסים שמומחים בתחום ההדברות ויודעים כיצד לבצע הדברה בצורה נכונה, בטוחה ואפקטיבית.

הדברת עשבייה הינה הדברה שמבצעים על מנת להשתלט על צמחי הבר והעשבים בגינה שמהווים מטרד רציני, מונעים מצמחי התרבות לגדול ומחביאים נחשים ופרוקי רגליים.

 

היכן לבצע הדברת עשבייה?

העשבים השוטים יכולים להיות גם שימושיים. העשבים הללו עשויים להתאים למאכל, לטיפול ברפואה משלימה ועוד. לפיכך, מומלץ להשאיר בגינה או בשטח החקלאי שלכם חלקה פנויה של צמחי בר בה לא תבצעו הדברה.

 

כיצד מבצעים הדברת עשבייה?

כיום, קיימות מספר שיטות נפוצות שיסייעו לכם להדביר את העשבייה. מדבירים מקצועיים יודעים לבחור את החומרים הנכונים והמתאימים לכל עשב וכך מדבירים את העשבים ביעילות ובמהירות בלי לפגוע בגינה ובצמחים שגדלים בה. להלן מספר דוגמאות לשיטות של הדברת עשבייה שיאפשרו לצמחים בגינה לצמוח בחופשיות וימנעו הופעה של בעלי חיים מסוכנים:

  • טיפול מונע בעזרת ריסוס: אחת השיטות האפקטיביות ביותר להדברת עשבייה היא טיפול מונע בעזרת ריסוס חומר מונע נביטה. חומר זה יפגע בזרעי הצמחים ויעצור את תהליך הנביטה.
  • טיפול מונע ללא ריסוס: ניתן למנוע את נביטת העשבים ללא שימוש בחומרים כימיים ובריסוס. חיפוי הקרקע לדוגמא, מונע את כניסת האור החיונית לנביטה וכך מוודא שהגינה תישאר נקייה מעשבים. לחלופין, ניתן לבחור לשתול את הצמחים בגינה שלכם בצורה צפופה, לצמצם את השטח הפנוי וכך למנוע את הנביטה.
  • ניכוש עשבים: אם הגינה מלאה בעשבים והטיפול המונע לא הצליח, ניתן לנכש את העשבים בעזרת כלי עבודה. ניכוש העשבים מהווה פתרון זמני שדורש טיפולים ומאמצים חוזרים משום ששושי העשבים צומחים מחדש. יש לבצע את הניכוש כאשר האדמה לחה ורכה ולעקור את הצמחים בשלב מוקדם כאשר הם קטנים.
  • ניתן להשתמש בחומרים שונים על מנת לקטול את העשבים. כיום קיימים סוגים רבים של קוטלי עשבים כגון: Diflufenican, Diuron ועוד. שימו לב שלכל קוטל עשבים ישנה עשבייה חמקנית ששימוש באותו חומר ברציפות יגרום לה להתבסס בשטח. מדבירים מקצועיים יודעים אילו עשבים להדביר וכיצד. הדברת העשבייה הופכת את העשבים ליבשים וצהובים. לפיכך, מומלץ להזמין גנן מספר ימים לאחר ההדברה ינקה את הגינה ויפנה את כל העשבים היבשים. הגנן ידאג שהגינה תחזור למראה המטופח שלה ויהפוך אותה לנקייה ומסודרת.

 

מעוניינים בהדברת עשבייה מקצועית ואפקטיבית? מחפשים מדביר מומחה ומנוסה עבור הדברת עשבייה? היכנסו לאתר – hadbarott.co.il והזמינו מדביר שיטפל בגינה שלכם וידאג לבריאות צמחי התרבות שגדלים בה.

חרק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת