נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם משרד להחזרי מס צריך אופיס 365?

משרד המס

בתור משרד שעוסק בתחום החזרי מס, סביר להניח שרוב העבודה שלכם נעשית דרך המחשב. החשיבות של כל פרט והממשקים הנכונים עם הלקוחות והרשויות, מחייבים אתכם לנקוט משנה זהירות במהלך העבודה שלכם. זו בדיוק הסיבה שכדאי לכם להחזיק אצלכם בעסק אופיס 365. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, אנחנו כאן כדי להסביר לכם את כל מה שחשוב לדעת עליו.

 

אופיס 365

אופיס 365 היא חבילת שירות של חברת מיקרוסופט. את האופיס הרגיל של מיקרוסופט אין מי שלא מכיר. מעבד תמלילים, תוכנה לעריכת מצגות וכלים לניתוח מידע הם משהו שאנחנו לא יכולים לדמיין את המחשב שלנו בלעדיו. עם זאת, בשנים האחרונות החברה הבינה שלמשרדים וגופים גדולים יש צרכים מעט שונים, וזה בדיוק מה שהוביל לפיתוח החבילה הזו.

אופיס 365 היא חבילה של שירותי מחשוב ענן, שנועדה במיוחד עבור עסקים וחברות. בחבילה יש מספר כלים עליהם נפרט מיד, אולם חשוב להבין שהיא מיועדת בעיקר עבור משרדים ולא עבור משתמשים פרטיים. התשלום עבור החבילה נעשה בצורה של מנויים, כדי שגם משרדים קטנים יוכלו להנות מהאפקטיביות שלה. https://www.ccc.co.il.

מִשׂרָד

למה זה חשוב

שטח האחסון שאותו תקבלו בזכות החבילה הזו יספיק לכם כנראה למשך הרבה מאוד זמן. המידע שנמצא יהיה בטוח יותר מאשר שמירה רגילה של מידע, וזה בדיוק מה שאתם צריכים במשרד שלכם. כמובן שגם כלי האופיס הרגילים מהווים חלק אינטגרלי מהחבילה הזו, אבל בזכותה אם יכולים לערוך מסמכים ומצגות גם דרך האינטרנט, דבר שלא מתאפשר בחבילת האופיס הרגילה.

 

תקשורת וידאו

העידן שבו אנחנו חיים מצטיין בעבודה גמישה. בין אם חלק מהעובדים שלכם נמצאים במקומות אחרים, או שאתם צריכים לנהל קשרי עבודה עם לקוחות שלא יכולים להגיע לעסק שלכם, מיקרוסופט כבר דאגה לכם. חבילת התקשורת של אופיס 365 מכילה אפשרות לשיחות וידאו, שיחות ועידה, ועוד מספר אפשרויות תקשורת כדי שתוכלו לנהל את התקשורת של העסק על הצד הטוב ביותר.

תקשורת וידאו

סנכרון

סביר להניח שתחום העיסוק במשרד שלכם מוביל למצב שבו יש לכם מספר מחלקות במשרד. בדרך כלל לכל מחלקה יש תחום אחריות משל עצמה, אולם הממשק ביניהם הוא משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. אחד הדברים המרכזיים שיש באופיס 365 הוא תוכנות שמאפשרות לכם לעבוד בשיתוף פעולה מלא, כך שבכל רגע נתון תוכלו לראות את העבודה שמבצעות מחלקות אחרות.

 

לסיכום

משרד להחזרי מס הוא גוף שעובד בו זמנית על פרויקטים רבים, וחייב להיות מסונכרן היטב. כדי למנוע מצב של עבודה כפולה או אובדן של חומרים חשובים, סדר ודיוק הם המפתח שלכם להצלחה. חבילת אופיס של 365 של חברת מיקרוסופט תאפשר לכם לנהל את המשרד שלכם בצורה טובה יותר. החבילה כוללת שטח אחסון מאובטחים, אמצעי תקשורת נוחים ועוד מספר כלים יעילים.

משרד המס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים