נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדור הבא של האטרקציות: שולחנות משחק!

שולחנות משחק

עבור מי שמעוניין לבלות זמן איכות והנאה עם חברים, בכל גיל, יש שלוש אפשרויות: לבחור בפעילות פיזית כמו משחק כדור או תחרות ריצה, לבחור בפעילות סטטית כמו שיחה, משחק קלפים או צפייה בסרט, והאפשרות השלישית שמאפשרת את הטוב מכל העולמות – שולחנות משחק.

שולחנות משחק, כמו אלה שמוכרים מהמשחקיות, וגם שולחנות משחק חדשים ומלהיבים, מאפשרים פעילות שכוללת תנועה, תחרות, שיתוף פעולה והנאה, וכל זה בתוך חלל ממוזג ובטוח.

 

הטוב בכל העולמות – שולחן משחק

כאשר מתכננים אירוע, לא תמיד אפשר לסמוך על מזג האוויר. אפילו בישראל השמשית, אפשר להיתקל במקרים של גשם מפתיע באביב או יום שרבי בתחילת הסתיו.

כדי שמקרים כאלה או אתגרים בלתי מתוכננים אחרים, כדאי להעדיף אירוע שניתן לנהל בתוך חלל סגור וממוזג – זה נכון לגבי מסיבות לילדים, מתאים גם למסיבות של בני עשרה ולפעמים מתאים אפילו כפליים באירועים שמיועדים למבוגרים.

בחירה בחלל סגור ונוח עבור אירוע הוא גם התשובה הקלה ביותר לאירועים שבהם משתתפים בגילאים מגוונים, כמו אירוע משפחתי. בעזרת שולחנות משחק להשכרה אפשר להפוך את האירוע לכזה שמאפשר שילוב בין פעילות אקטיבית ומהנה לתנאים נוחים.

שולחן משחק

נוסטלגיה פוגשת עתידנות

הבחירה בשולחנות משחק מתאימה גם לילדים וגם למבוגרים, משום שמדובר בפעילות שמאפשרת אתגר, הנאה וסיפוק, גם בפעם הראשונה שמשחקים בהם וגם כאשר המשחק בשולחנות מעורר את הנוסטלגיה של המבוגרים, למשחקים מימי ילדותם.

בין שולחנות המשחק שניתן לשכור עבור אירוע פרטי, אפשר למצוא גרסאות ענק של משחקי ילדות כמו משחק תפוס את הדגים או משחק גלגל המזל. כמו כן, אפשר להפוך את האירוע למשחקייה מוארת בהמון צבעים ולהציע לחוגגים בחירה בין משחקים אלקטרוניים של כדורסל, הוקי אוויר, קליעה למטרה ועוד.

 

מתאים (כמעט) לכל אירוע

גם אם נדמה לכם שאירוע מבוסס פעילות של שולחנות משחק, הוא אירוע לצעירים בלבד או רק לאירועים כמו יום הולדת, אתם טועים ובגדול. שולחנות משחק יכולים להיות המרכז התוסס של אירועים לבני גיל הזהב, שנהנים משולחנות משחק בסגנון קזינו ויכולים להיות אטרקציה מרכזית ביום הולדת של בני שש שיבחרו לשחק בקליעה למטרה או במתחם הגולף לדוגמה.

הִזדַמְנוּת

אפילו בחתונות מיוחדות, אפשר לראות חתן וכלה מצטרפים אל חבריהם ואל בני המשפחה במשחק פינג פונג מלהיב.

 

טיפים לבחירת שולחנות משחק

כדי לבחור את שולחנות המשחק המתאימים, עבור האירוע שלכם. אנחנו ממליצים לברר את הפרטים הבאים: מה גודל החלל שבו ייערך האירוע והאם יש בו חשמל, מי יהיו החוגגים – בני כמה הם ומה הם אוהבים לעשות בדרך כלל וכמובן, חשוב לזכור שלתקציב יש גם כאן תפקיד מכריע.

לאחר שגיבשתם תקציב ומידע אודות האירוע המתוכנן – נמליץ לפנות למומחים, כלומר לחברות שמשכירות ציוד כמו שולחנות משחק. אנשי מקצוע מנוסים, יידעו לעזור לכם לבחור את התמהיל הנכון ביותר של שולחנות משחק עבור האירוע שלכם.

שולחנות משחק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות