נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין נעלי צעד ראשון לתינוק לבין נעל רגילה?

נעליים חומות

הרגע לבחור את הנעליים הראשונות של התינוק שלך כבר כאן.

זהו שלב נפלא בחייך כהורה, אך הוא יכול גם להיות קשה.

אתה צריך להחליט אילו נעליים הכי טובות על מנת להגן, לתמוך, ולהיות נוחות לתינוק שלך. ולא יזיק שגם ייראו חמודות. 

כמובן שאתה מחפש את החוויה המושלמת לצעדים הראשונים של התינוק שלך. ולשם כך עלייך לבחור את הנעליים המתאימות. תמשיך לקרוא כדי ללמוד על סוגי הנעליים השונות המתאימות לשלבים שונים בהתפתחות הילד.

 

נעלי טרום הליכה לתינוקות: 9 – 12 חודשים

בין גיל 9 ל- 12, חודשים התינוק שלך יתחיל לזחול ברחבי הבית. הוא ינסה לחקור את הסביבה מחוץ לזרועותיך. ישנם תינוקות שינסו גם לבצע צעדים ראשונים הססניים סביב גיל 9 חודשים.

בתקופה זו עלייך לדעת כי אין נעליים שיכולות לעזור לתינוק לעמוד או ללכת. למרות זאת, ההגנה וכוח הרגליים חשובים באמת. אז הנעליים המושלמות הן נעלי טרום הליכה.

נעלי טרום הליכה לתינוקות הן הטובות ביותר לזחילה – הן עשויות מחומרים רכים ובעלות סוליה מכופפת, עם אלסטיות סביב הקרסול שהופכת אותן לנוחות יותר עבור התינוק.

 

נעלי צעד ראשון לתינוק – 12-18 חודשים

מה הן נעלי צעד ראשון לתינוק הטובות ביותר? מתי כדאי לקנות את נעלי ההליכה הראשונות של התינוק שלך?

אין תשובה נכונה או לא נכונה, שכן זה תלוי באיך התינוק שלך מתפתח ומתחיל ללכת. ככלל: הנעליים הראשונות של התינוק יתאימו ביותר לתינוקות שכבר מבלים זמן על הרגליים. אז כאשר הילד שלך יעשה את צעדיו הראשונים, יהיה צורך להגן עליו.

נעלי צעד ראשון לתינוק שונות מנעלי טרום הליכה, שהן לעתים קרובות סרוגות, או רכות במיוחד, ודומות לגרביים או נעלי בית. סוג זה של נעליים יהיה בעל אחיזה טובה (עם סקוטש או שרוכים), תמיכה רבה בקרסול, אך הם גם סוליה גמישה, לא מחליקה (עשויה לרוב מגומי) וחלק עליון משמעותי. תפקידן העיקרי הוא להגן על רגלי התינוק בחוץ (ואפילו בתוך הבית!) ועל כל משטח שעלול להיות מסוכן.

נעלי ההליכה הטובות ביותר הן גמישות התומכות בקרסוליו של התינוק ומעודדות תנועה טבעית של כף הרגל. סוליות רכות ומונעות החלקה עוזרות להולכים מתחילים להרגיש את הרצפה, לנוע בתוך הבית ולהשאיר את רגליהם בתוך הנעל. אז תינוקות יקבלו ביטחון רב יותר בהליכה.

 

נעלי הליכה וריצה לתינוקות: 18-24 חודשים

תינוקות גדלים במהירות. אז אחרי ההליכה, שלב הריצה ממש מעבר לפינה. שהילד שלך מתחיל לרוץ, אתה צריך לקנות נעליים קצת שונות מנעלי ההליכה הראשונות שלו.

הדברים החשובים ביותר בנעלי הפעוטות הם ההתאמה והתפקוד. אז בדוק את האורך, הרוחב והעקב. וודא כי הנעל אינה צמודה מכדי להגביל את כפות רגלי הפעוט שלך. כמו כן, הנעל לא צריכה להיות גדולה מדי.

 

בחירת נעל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
רעיונות לסטייל מגניב לנערות
6 רעיונות לסטייל מגניב לנערות

כשזה מגיע לסגנונות לבוש מגניבים לנערות, הכול בנוי על מציאת פריטים ייחודיים וטרנדיים המשקפים את האינדיבידואליות והאישיות. במאמר זה,