נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הובלת דירה בשילוב פירוק והרכבת רהיטים

אנשי שרות

מעבר דירה כרוך באינספור מטלות, משימות, מתחים ולחצים, שרק הולכים ומתגברים, כך נדמה, ככל שמועד המעבר מתקרב.

בין המשימות המורכבות יותר בעת מעבר דירה ניתן למצוא את פירוק והרכבת הרהיטים, הדורשות לעיתים קבלת החלטה אם הרהיט כשיר לצלוח את המעבר או שכדאי לוותר עליו ועוד.

אם אתם צריכים הובלת דירה הכוללת פירוק והרכבה של רהיטים, אל תישארו לבד, לחצו כאן והזמינו שירות מקצועי ומקיף, שיעשה לכם מעבר קל.

 

הובלה עם פירוק והרכבה – אל תעשו את זה לבד

פירוק והרכבה של רהיטים הן רק חלק משלל פעולות מורכבות שאתם צריכים לעשות כחלק מפרויקט מורכב של מעבר דירה.

בין היתר יש לארוז חפצים רבים מספור, למיין את החפצים הנחוצים ואת אלה שכבר אינם משמשים אתכם – לזרוק, או לתרום, לפנות זמן לבירוקרטיה הכוללת רישום ילדים למוסדות חינוך בעיר חדשה, תשלום חשבונות והעברת בעלות על חשבונות חשמל, מים, ארנונה, תקשורת ועוד.

למרבה המזל, ההובלה עצמה מתבצעת בדרך כלל ע"י אנשי מקצוע שלוקחים מכם חלק מהמעמסה ומקלים לאין ערוך את העומס העצום שנלווה למעבר.

 

שירותים נוספים של חברות הובלה למעבר דירה

חברות הובלה כבר די מזמן הבינו שיש מגוון שירותים נלווים להובלת דירה, שאפשר להציע ללקוחותיהם – החל באספקה של קרטונים וחומרים נוספים לאריזה וכלה בפירוק והרכבה של רהיטים.

שירותים נלווים הניתנים על ידי חברות הובלה מעניקים ללקוחות שקט נפשי וידיעה שכל תהליך ההובלה מטופל על ידי אנשי מקצוע מיומנים מא' ועד ת'.

 

למה כדאי לקחת שירות פירוק והרכבה מחברת ההובלה?

  1. הזמנה מרוכזת של מספר שירותים מחברה אחת לעיתים קרובות מוזילה את העלויות ומאפשרת ללקוחות להנות ממחיר אטרקטיבי עבור מספר שירותים.
  2. הובלה, פירוק והרכבה הנעשים על ידי צוות אחד, נעשיות בשיתוף פעולה מלא, תוך תיאום לוחות זמנים, ביעילות מרבית.
  3. כאשר צוות מיומן ומקצועי, עם ניסיון רב בפירוק והרכבה של רהיטים בתהליכי הובלה מטפל ברהיטים שלכם, קיים סיכוי גדול יותר שהרהיטים יעברו בשלום את התהליך המפרך ויגיעו ליעד בשלמות וללא פגע, בעיקר מפני שאלה רהיטים משומשים, לעיתים עדינים מדי לפירוק בלתי מקצועי.
  4. שירות פירוק והרכבה של הרהיטים אצת חברת ההובלה מקל עליכם את ההתנהלות, כאשר יש לכם אפשרות לנהל כמה שירותים תחת קורת גג אחת, לשלם במרוכז ולקבל מענה מאותם האנשים עבור מספר שירותים שונים.
  5. גם אם ההובלה שאתם צריכים לא כוללת תכולת דירה, אלא רק רהיט אחד – אם תזמינו את סל השירותים מחברה אחת תרוויחו שירות מקצועי, כולל ומקיף, שיקל על ההתנהלות, יוזיל את המחיר ויעניק לכם שקט נפשי.

 

לסיכום

פירוק, הובלה והרכבה של רהיטים במסגרת סל שירותים דרך חברה אחת מעניקה לכם יתרונות רבים, ביניהם מחיר משתלם, שירות מקצועי, שקט נפשי וריכוז שירותים במקום אחד – מה שיקל על ההתנהלות שלכם. היכנסו לאתר 5starhovalot.co.il ותבחרו את ההובלה שלכם.

סגירת הובלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת