נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היי דרומה למפרץ

חוף ים

נואיבה היא אחת העיירות בסיני האהובות מאוד על ישראלים עוד משנות ה-70, כאשר היתה של ישראל ושמה היה "נביעות".

נביעות היתה ידועה בתור מכה לרוחניקים, אנטי ממסדיים ואלטרנטיבים של התקופה, ואפילו נערך בה פסטיבל רוקנרול שזה לכינוי "וודסטוק הישראלי".

מאז חזרה נואיבה יחד עם שאר סיני לידיים מצריות, אך הרוח החופשית שלה והקסם שבה עדיין נשאר.

 

אירוח מכל הסוגים

נואיבה מרוחקת רק כ-65 ק"מ מגבול טאבה, כלומר 45 דקות נסיעה והיא העיירה היחידה בה ניתן למצוא גם קמפים עם חושות וגם מלונות. בעיירות ובערים האחרות כמו טאבה, דהב ושארם א שייח ניתן למצוא אמנם מלונות, וילות ודירות להשכרה אך לא ניתן למצוא קמפים עם חושות.

העובדה שיש עדיין קמפים בנואיבה, שזו עיירה קטנה שניתן ללכת ברגל בקלות והעובדה שאינה תיירותית כמו דהב או שארם א שייח, נותנת לה לשמור על האופי הנינוח והרגוע שלה.

המלונות בנואיבה הם 3- 4 כוכבים, הם צנועים יותר ביחס למלונות בדהב ושארם א שייח, אך ביחס למקום שהוא עיירת נופש בסיני הם עדיין ברמה גבוהה ובמחיר נמוך יותר. כל המלונות בנואיבה פזורים לצד הים ועל כן לכולם חוף פרטי וגנים גדולים מלאי עצי פרי. בנוסף, ניתן תוכלו להנות במלונות מחדרי כושר, ספא, מסעדות, בארים, בריכות, מועדוני צלילה, ספורט ימי ועוד.

מלון מומלץ בנואיבה הוא קורל ריזורט, שמתמלא מהר יחסית בתקופת הקיץ ושווה להזמין בו מקום מראש מוקדם ככל הניתן.

 

אטרקציות מגוונות

מחוץ למלונות בנואיבה ניתן למצוא עוד הרבה אטרקציות נחמדות באיזור ה"סיטי"; ישנו שוק של בגדים, שטיחים, רהיטים, מזכרות ומיצים, ישנו סופר בו ניתן להשיג אלכוהול- דבר שאינו נפוץ כל כך בסיני, ניתן לבקר בנמל ואפילו להפליג לעקבה אם אתם הרפתקנים, ישנן מסעדות מקומיות המגישות בעיקר דגים טריים, שתי מסעדות קוריאניות נהדרות ואפילו בית קפה בהשראת הנסיך הקטן המגיש גלידה תוצרת בית. מעבר לכל ההנאות האורבניות, תוכלו למצוא גם אפשרויות לסידורים כמו בנקים, בתי חולים, חנויות אלקטרוניקה, בתי מרקחת ועוד.

כמו שציינו מקודם, המלונות בנואיבה אינם האופציה היחידה ללינה.

שני השבטים הבדויים השוכנים בנואיבה (טראבין מצפון ומזיינה מדרום) פתחו הרבה קמפים בהם ניתן להישאר בחושות פשוטות או חושות משודרגות עם מזגן ולעיתים אפילו עם שירותים ומקלחת פרטיים. איזורים כמו הדיונה הגדולה והדיונה הקטנה, האהובים מאוד בקרב התיירים הישראלים, הם חלק משטחה של נואיבה. ברוב הקמפים בנואיבה תוכלו למצוא חופים חוליים נעימים, בניגוד לחופי האבנים שמצפון לנואיבה.

מי שנואיבה לא מספיקה לו יוכל גם להנות מהטיולים סביבה- בין אם זה טיול ג'יפים להרים הסמוכים לראות את השקיעה או מסלולי הליכה כמו קניון הצבעים, הקניון הלבן ועין חוד'רה, ואדי ת'מילה, ואדי חוויט ועוד. גם מתחת למים יש לנואיבה המון מה להציע עם ריפים גדולים מלאי אלמוגים צבעוניים. תוכלו למצוא כמה מועדוני צלילה בנואיבה או פשוט לצאת לשנרקל.

נואיבה היא לא סתם אחת העיירות האהובות ביותר על תיירים ישראלים, היא מלאת קסם ורוגע ועם זאת יש בה נגיעה אורבנית שמפלפלת את החוויה בה.

 

כניסה לחדר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
הריביירה (הכמעט) צרפתית

מה שטוב למיליון צרפתים, בוודאות טוב גם לנו. אימצנו קרואסון ומקרון, אימצנו גבינות ויין, מוטב שנאמץ עוד דברים. אבל

מפת אירופה
הערים הכי שוות באירופה

כמו בכל פעם שסוף סוף אתם בברייק מהעבודה, והצלחתם לחסוך מספיק כסף בשביל לארגן לעצמכם בריחה קטנה לאירופה, אתם

חוף בר
איפה מומלץ לישון בפוקט?

פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד (543 ק"מ מרובע). האי נמצא במערב תאילנד כ-860 ק"מ דרומית מבנגקוק. פוקט הוא