נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על חנויות וירטואליות

הכל על חנויות וירטואליות

חנויות וירטואליות נכנסו לחיינו בעשור האחרון והן רק הולכות ומתפתחות. בעבר, כאשר רציתם לפתוח עסק, הייתם מחוייבים לעשות את זה בצורה פיזית, דבר אשר גורר לא מעט הוצאות שוטפות. עידן הטכנולוגיה והדיגיטל, הביאו איתם בשורה וכחלק ממנה, כל אחד יכול לפתוח עסק אינטרנטי. במאמר אספנו כל מה שצריך לדעת עם חנויות וירטואליות.

 

קצת על חנויות וירטואליות

אז יצאנו לבדוק, מה צריך בשביל לבנות אתר מכירות? כדי להגיע לתשובה המדויקת ביותר, פנינו לחברת Real Media – ריל מדיה שתוכל לעזור עם הסבר מקצועי. אזז מה זאת בעצם חנות וירטואלית? חנות וירטואלית, או אתר מכירות, או אתר איקומרס (כן מלא מלא שמות). בגדול מדובר על אתר, המאפשר הצגת קטלוג מכירים, ממנו אפשר לבחור, להוסיף לקופה ולשלם באמצעות סליקת אשראי והפריטים שהוזמנו מגיעים עד לבית הלקוח באמצעות שליח.

חנויות וירטואליות ברוב המקרים יהיו בנויות על פלטפורמות המיועדות לכך, כמו לדוגמא WooCommerce או Shopify. ניתן גם להקים את האתר על פלטפורמת מג'נטו, אך מדובר על תוכנה המתאימה בעיקר לניהול קטלוגים עם מוצרים רבים.

קצת על חנויות וירטואליות

השלבים בבניית חנות וירטואלית

אתר מכירות שונה בשלביו מכל אתר אחר. אז נכון, בגדול לכל אתר יש את השלבים הבסיסיים שלו, אבל לאתר מכירות יש עוד כמה שלבים ויתרה מזאת, לכל שלב יש הרבה יותר סעיפים. אתר מכירות הוא אתר שמכיל הרבה מידע, הרבה תמונות וגם מזינים בו כרטיסי אשראי, דבר המצריך אבטחה מיוחדת ודורש התייחסות שונה. אז מה צריך כדי להקים אתר מכירות?

שלב 1: להכין את השטח

מה הכוונה להכין את השטח? הכוונה לטפל בכל מה שצריך לפני תחילת העבודה, כמו לדוגמא, לפתוח ספק אצל אחת מחברות הסליקה, לסגור חוזה עבודה עם חברת משלוחים, או כל אלטרנטיבת שילוח אחרת – בסופו של דבר המוצרים צריכים להגיע לבית הלקוח. הזנת קטלוג מוצרים ומלאים, מחסן תפעולי ועוד.

 

שלב 2: אפיון האתר

אפיון האתר בעצם מטפל בכל נושא ארכיטקטורת האתר. במילים אחרות, מחליטים איך יראה התפריט, איך יראה עמוד הבית, איפה יהיה הלוגו, איך יראה עמוד קטגוריה, איך יראה עמוד מוצר, מה יהיה בפוטר וכן הלאה. באפיון גם תחליטו על פיצ'רים מיוחדם.

 

שלב 3: עיצוב וקופי

כולנו מכירים את זה, לרוב תהיה זאת עבודת מחלקת השיווק במידה ויש.

 

שלב 4: פיתוח

והופ, כל העבודה הקשה הופכת ללינק לאתר המאפשר רכישה. כמובן שיש בכל שלב עוד המון תתי שלבים, אבל זה המתווה הכללי של הקמת חנות וירטואלית.

 

סיכום

אז מה היה לנו כאן? לאחר עבודה מעמיקה מול ריל מדיה, ליקטנו את השלבים החשובים ביותר בבניית אתר מכירות והם יכולים להשפיע על כל התהליך ולא פחות חשוב על זמן העבודה ומחיר הפרויקט כולו.
הכל על חנויות וירטואליות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות