נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על פינוי פגרים

לוכד עכברים

יצא לכם להריח ריח רע בבית? אולי שמתם לב שיש פגר בתוך הבית או בחצר? אם כך, עליכם לדעת כי מדובר במצב שמצריך מכם היכרות עם כל מיני פרטים חשובים. הישארו אתנו ותוכלו להיות בטוחים שיש לכם את כל המידע החיוני על פינוי של פגרים. 

 

פינוי פגרים – איך זה מתבצע?

קודם כל, עליכם לדעת כי הליך של פינוי פגרים מתבצע על ידי בעל מקצוע שהוסמך לעבוד בתחום. הפינוי מתבצע תוך חיפוש אחר מקור הריח. יכול להיות שאתם חושבים כעת שמדובר בהליך שכל אחד יכול לבצע, אז כדאי שתחשבו שוב. שכן, בעלי מקצוע יודעים לזהות גם מתוך שינה את מקור הריח והם יכולים להגיע אל פגר שנמצא במקומות מסתור שונים שלא נראים בקלות.

לוכד עכברים

זהירות – יש פגר בסביבה? משמע – יש מחלות

הפינוי של הפגר מתבצע תוך זהירות רבה. שכן, הפגר עשוי להעביר חיידקים ומחלות. הזמנה של לוכד עכברים או בעל מקצוע שמבין דבר או שניים בהליך של פינוי פגרים תאפשר לכם להיות בטוחים כי הפינוי מתבצע תוך שמירה על הבריאות של הסובבים. שכן, פינוי הפגר מתבצע תוך שימוש בציוד מגן שכולל במרבית הפעמים את האביזרים הבאים:

  • כפפות
  • חליפה
  • מסיכה ועוד

לאחר הפינוי של הפגר, מתבצע חיטוי באזור הנגוע כדי למנוע הגעה של טפילים וחיידקים. מדובר בעניין שחשוב מאוד לבצע אותו, כדי להביא לשמירה מרבית של היגיינה.

 

הימנעו מפינוי עצמאי

ראיתם פגר של חיה כלשהי ואתם רוצים להזיז אותו ממקומו? כדאי שתימנעו ממצב שכזה. שכן, פינוי של פגר עלול להוביל להעברה של מחלות. כאמור, פינוי צריך להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע שיש להם את האביזרים הדרושים והידע. גם אם יש בידיכם כפפות וחליפת פלסטיק חד פעמית, כדאי שתשמרו אותם למצבים אחרים ולא לפינוי של פגר. אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% כי אתם שומרים על סטריליות באזור, וזו סיבה מספיק טובה ליצור קשר עם בעל מקצוע מוסמך.

לוכד עכברים

פנייה אל בעל מקצוע מומלץ – איך עושים את זה?

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים להציע לכם כמה דרכים שונות שיאפשרו לכם בסופו של דבר להגיע אל בעל מקצוע מומלץ בתחום פינוי הפגרים. אתם וודאי יודעים כי עליכם לפנות אל מישהו שמכיר את התחום באופן מעמיק. כדי שזה יקרה, ההמלצה היא לבקש המלצות משכנים או מכרים שלכם. אם לא תגיעו להמלצות דרכם, תמיד אפשר לגלוש ברשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל או בקבוצות פייסבוק ופורומים שונים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם  לקבל את כל המידע הדרוש על פינוי של פגרים. בשלב זה, אתם ממש מומחים בתחום. כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם בעל מקצוע מומלץ ולהמתין שהפגר ייעלם ממקומו.

לוכד עכברים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות