נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כוח הפרחים: המסע המרתק של פרחים ומשמעותם

מסע מרתק של פרחים

מוכרים בחנויות פרחים מעידים שלקוחות רבים פונים אליהם בבקשה לקבל הכוונה בבחירת זר. באופן מפתיע, מרבית הלקוחות מתמקדים בגודל הזר ולא במשמעות שלו. תרחיש זה גרם לנו להבין כי יש צורך בהעלאת המודעות לנושא שתאפשר לגולשים שלנו לדעת שלכל פרח יש משמעות. קראו את השורות הבאות ותיכנסו יחד אתנו למסע המרתק של הפרחים ומשמעותם.

 

המשמעות של הציפורן

בחרנו להציג תחילה את המשמעות של פרח הציפורן, בגלל שרבים בוחרים לשלב אותו בזר שלהם. זה הזמן לומר שיש לכל צבע של ציפורן משמעות אחרת, למשל:

  • ציפורן אדום מעביר מסר של הערכה ואהבה
  • ציפורן סגול מעביר מסר של קפריזות
  • ציפורן צהוב מעביר מסר של דחייה

אם אתם רוצים להעביר מסר של אהבה לאדם קרוב שאתם אוהבים, כדאי שתבחרו בציפורן האדום ותמנעו מהציפורן הסגול והצהוב שעשויים לגרום לדחייה מצד מקבל הזר.

בחר את הציפורן האדום

המשמעות של שושנים אדומות

סביר להניח שאתם יודעים כי השושנים האדומות מסמלות אהבה ותשוקה, פשוט בגלל שנהוג לשלוח אותן לבני ובנות זוג ביום האהבה. מדובר בזר שתמיד יימצא במלאי של חנויות פרחים, בגלל שהוא נחשב לנפוץ. אם אתם מתכננים ליצור קשר עם חנות כדי לבצע משלוח פרחים באשדוד של זר מסוג זה, כדאי שתדעו שההמלצה היא שלא להוסיף לו שושנים צהובות.

שמענו על אישה ששלחה לבעלה זר שושנים צהוב בגלל שהוא אוהד של קבוצת כדורגל שמזוהה עם צבע זה. לצערה, היא גילתה לאחר זמן מה שמדובר בשושנים שמעבירות מסר של אי נאמנות והדבר כמעט הוביל לריב בין השניים.

 

המשמעות של סיגליות

דיוויד ברוזה רומז לנו בשירו על המשמעות העמוקה של הסיגליות. אם אינכם מכירים את השיר, כדאי שתדעו שהפרח הסגלגל מצהיר על אהבה עמוקה, אבל לא רק. מסירת זר או עציץ של סיגליות מעביר מסר של מסירות ונאמנות עד אין קץ. מדובר במסר שאנחנו רוצים להעביר לא פעם לבני או בנות הזוג שלנו, אך לא יודעים איך להעביר אותו במילים. עכשיו אתם יודעים שלא צריך להסתבך, פשוט צריך לבצע משלוח עציצים באשדוד של סיגליות.

המשמעות של סיגליות

המשמעות של גרברות

הנוכחות הערה של גרברות בחנויות הפרחים השונות ברחבי הארץ אינה עניין אקראי. שכן, הפרחים הנפוצים מביאים הרבה אור לחלל שבו הם נמצאים. אי אפשר להתעלם כמובן מהמשמעות של הגרברות הלבנות שמעבירה מסר של תמימות וטוהר. הגרברות הוורודות מביעות הערכה והצהובות מסמלות אושר ועליצות.

 

לסיום

לפרחים יש כוח חזק ומשמעותי שחשוב להכיר בו. בשלב זה אתם יודעים בדיוק במה מדובר, כך שנותר לכם רק להשתמש במידע שצוין לעיל בפעם הבאה שתחליטו לקנות זר או עציץ במתנה. אתם מוזמנים להעביר את המידע הלאה, כדי שאחרים יכירו בו ויישמו אותו.

מסע מרתק של פרחים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פרחים