נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המתנפחים הנכונים לשנת 2021

מתקן לילדים

לקראת חודשי הקיץ, הקייטנות וימי ההולדת הנחגגים בעונה זו זה הזמן להזמין מתנפחים בטיחותיים לילדים עם גימיקים שונים ומגניבים.

קבלו את המתנפחים הנכונים לשנת 2021.

 

מדוע כדאי להשכיר מתנפחים?

מתנפחים להשכרה הם הדרך הטובה והכיפית ביותר לחגוג יום הולדת עם החברים. ילדים רבים מגילאי 3 ומעלה מוצאים את המתנפחים כאביזרים אטרקטיביים באמצעותם הם יכולים להוציא את המרץ שלהם, לנוע, לצחוק וליהנות למספר שעות עם חבריהם. הילדים תנועתיים מטבעם ומחפשים דרך לפורקן פיזי ונפשי באמצעות תנועה ופעילות גופנית. כיום המחשבים, הטאבלטים, המכשירים הניידים והטלוויזיות מקבעים אותם לשעות ארוכות מרגע חזרתם מהגן או בית הספר וההזדמנויות לפעילות תנועתית הולכות ופוחתות. נכון שיש פעם בשבוע חוג תנועה ולפעמים פוקדים את גן השעשועים, אך הורים רבים יודו שילדיהם נמצאים יותר ויותר זמן מול המסכים. לפיכך, מתנפחים ביום הולדת הם לא רק הזדמנות ליהנות עם החברים אלא גם הזדמנות טובה להוציא אנרגיות ולעסוק בפעילות גופנית.

 

אלו מתנפחים אטרקטיביים ביותר לשנת 2021?

אין ספק שמתנפחים הכוללים מים תפסו תאוצה בשנים האחרונות ולקראת קיץ 2021 הם האטרקטיביים ביותר. מדובר על מגלשות מים בצבעים ובצורות שונות שדרוש עבורן חיבור לצינור גינה. כל מי שיש לו חצר בבית וצינור גינה יכול להזמין חבילת מתנפחים מים או מתנפח מים אחד ומתנפחים רגילים ולשמח את הילדים ביום קיץ חם. מתנפחים מים הם בטיחותיים וחווייתיים בכל גיל. ניתן להוסיף לצדם גם בריכת מים, דוכני מזון או חבילות משתלמות אחרות ויום ההולדת יהיה מושלם. ישנם גם מתנפחים יבשים שהם גימיקים מלהיבים ילדים בשל העיצוב והייחוד שלהם. למשל, משחקי קליעה באמצעות חישוקים או כדורים כמו מתנפח עפרונות, קליעה לחור, קליעה למטרה או קליעה לסל. לסוג זה של מתנפחים יש ערך מוסף מכיוון שנכנס כאן גם האקט המשחקי והחשיבתי שנותן לילדים ענין וסקרנות, דחיית סיפוקים, קשר עין-יד ופעילות מוטורית.

 

איך לשלב את המתנפחים המובילים במסיבה?

בין אם מדובר על קייטנה ובין אם על חגיגת יום הולדת שילוב מתנפחים והכמות שלהם צריכה להיעשות בהתאם לגיל הילדים, מספרם ומספר המבוגרים האחראים במקום. בגיל הצעיר חייבים שליד כל מתנפח יהיה מבוגר שישמור שהילדים יפעלו לפי הכללים, לא יתנגשו אחד בשני ולא יפצעו. אם ניקח לדוגמה יום הולדת בחצר הבית לילד בן 3 המזמין 20 חברים אנרגטיים לפעילות חווייתית, ניתן להשכיר חבילה בה משלבים מתנפח מים, מתנפח קליעה למטרה ומתנפח קפיצות כמו טירה. כאן המתנפחים האטרקטיביים ביותר יקבלו ייצוג מגוון והילדים יוכלו לבצע פעילות גופנית מגוונת של טיפוס, גלישה, קפיצה וקליעה. כמובן שליד כל מתנפח יעמוד מבוגר שישמור על הסדר. בנוסף, חשוב מאוד להציב את המתנפחים בצל במיוחד בקיץ ועל משטח דשא על מנת למנוע החלקות.

 

מתחם קפיצה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן