נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הן הסיבות שמצדיקות שימוש בדלקן אוניברסלי?

משאבות דלק

דלקן אוניברסלי לרכב הוא התקן שרבים מאיתנו חושקים בו. הנוחות, הזמינות והפשטות שבתהליך התדלוק בעזרת הדלקן, הופכות את הדלקן האוניברסלי לכה רצוי. אי לכך ובגלל סיבות ויתרונות נוספים, חברות רבות מעדיפות לעשות שימוש בדלקן אוניברסלי ולהתקין אותו ברכבי החברה השונים. אם כך, מה הן הסיבות שמצדיקות שימוש בדלקן אוניברסלי?

 

מהו דלקן אוניברסלי?

דלקן אוניברסלי הוא למעשה התקן אשר נמצא במיכל הדלק של כל רכב הנושא דלקן זה. כאשר אדם מעוניין לבצע תהליך תדלוק לרכב, משאבת הדלק מזהה באופן אלחוטי את הדלקן, אשר נושא את פרטי הרכב, וכך משייכת את כמות הדלק שנצרכה לפרטים שזוהו. כך למעשה, ניתן לתדלק ללא תשלום פעם בפעם, אלא ביצוע תשלום אחת לתקופת זמן מסוימת.

 

מה היתרונות של דלקן אוניברסלי?

כפי שניתן להבין עד כה, לשימוש בדלקן אוניברסלי יש יתרונות רבים. עם זאת, מספר יתרונות בולטים על פני האחרים:

  1. תהליך תדלוק נוח – היתרון העיקרי של הדלקן הוא הנוחות שבתהליך התדלוק. מאחר שאין צורך להסתבך עם כל עניין התשלום, תהליך התדלוק הופך לפשוט ונוח יותר מאי פעם.
  2. אין צורך בתשלום מיידי – הרעיון העיקרי של הדלקן הוא שלא נצטרך לשלם עבור הדלק באופן מיידי. עקרון זה מהווה יתרון עצום בהנחה שפעמים רבות אנו ממהרים בעת התדלוק, או שאין ברשותנו את סכום הכסף הדרוש בדיוק.
  3. סדר בחיובי הדלק – החיובים אודות כמות הדלק שנצרכה במהלך התקופה, מופיעים באופן מסודר בתום התקופה. כך מתייעל תהליך הבקרה על ההוצאות, ונוח יותר לשלוט עלי ומאשר עבודה עם קבלות או פתקים קטנים.

 

כמה עולה שימוש בדלקן אוניברסלי?

עלות השימוש בדלקן אוניברסלי משתנה משימוש בין התקנים. זאת כמובן מאחר שכל התקן בא לידי שימוש מספר שונה של פעמים, עבור כמויות שונות של דלק. על כן, בכדי לחשב באופן משוער את עלות השימוש, ניתן לפנות לספקי הדלקן האוניברסלי, ולהיעזר בהם בחישוב אשר מבוסס על נתונים שונים אודות אופי התדלוק הנוכחי.

 

דלקן אוניברסלי – מה מצדיק את השימוש בו?

אם כן, השאלה החשובה ביותר בסופו של דבר היא, מה מצדיק את השימוש בדלקן אוניברסלי.

  • נוחות ונגישות – מאחר שרבים מחזיקים כיום בדלקן אוניברסלי, התקנים אלו קיימים כמעט בכל תחנת דלק. הדבר מאפשר תדלוק זמין ונוח כמעט בכל מקום.
  • חיסכון – העבודה כי אנו לא צריכים להוציא את הכסף מהכיס במהלך התדלוק, מונעת מאיתנו גם להוציאו בחנויות הנוחות הנמצאות בתחנות הדלק וכו'.
  • בקרה על עלויות הדלק – ריכוז ההוצאות בתום תקופת התדלוק הזמנית, מאפשר לנו לבצע בקרה על הוצאות הדלק שהתבצעו בתקופה האחרונה. כך אנו יכולים להיות מודעים ואף לשפר את ההוצאות על דלק.

איש מתדלק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
עידן הדפוס
עידן הדפוס בשנת 2020 – חוות דעת

מהפכות בעולם הדפוס כיום אנו רגילים לכתיבה במחשב נייד, הקלדה בסמארטפון, הדפסה בכמויות גדולות ובמדפסות משוכללות. למען האמת לא