נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהי העונה הטובה ביותר לטוס לדובאי?

שמש

כאשר אנו טסים אל מקום מסוים אנו חייבים לחשוב על אלף ואחד דברים.

אנו צריכים לחשוב על הטיסה, על מה שאנו לוקחים אתנו, על הכסף שיש להחליף ולהתאים אותו למטבע המקומי, על האטרקציות שאנו רוצים לראות ביעד החופשה, על האוכל שנאכל בטח אם אנו אוכלים כשר ועוד ועוד דברים שיש לתת עליהם את הדעת.

אך אחד הדברים החשובים ביותר שאנו צריכים לתת עליהם את הדעת זה השאלה באיזה עונה אנו צריכים לנסוע בכדי ליהנות מחופשה מהנה.

זה נכון גם כאשר אנו טסים לדובאי.

אם כן אנו חייבים לציין כי לאורך כל השנה אין כמעט חורף בדובאי וזה יתרון עצום.

לא רק זאת אלא שמרבית השנה מזג האוויר הוא נוח כאשר העונה הנוחה ביותר לטיולים בדובאי היא בין אוקטובר לאפריל ואז הטמפרטורות נעות בין 15 מעלות צלזיוס לשלושים מעלות צלזיוס, מזג אוויר משולים לטיולים.

 

מהו הדבר החשוב ביותר בחופשה בדובאי?

ציינו כי יש הרבה מאוד דברים לחשוב עליהם בעת נסיעה לחו"ל וכל אחד מהם הוא חשוב ביותר. אך יש דבר אחד חשוב ביותר בנוגע לטיסה לחו"ל וזה השאלה באיזה מלון אנו נשהה. המלון משפיע אולי יותר מכך דבר אחר על ההנאה שלנו מן הטיול ולכן אנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לבחור את המלון הטוב ביותר שיש. ככל שנבחר מלון יותר טוב כך הטיול שלנו יהיה יותר מוצלח וזו עובדה. על רקע זה יש לציין כי בדובאי יש מלונות ברמה הגבוהה ביותר בעולם ואם אתם רוצים לנפוש במלון ברמה גבוהה אין ספק שאתם יכולים לעשות זאת ללא בעיות בדובאי.

 

תכנון – המפתח לטיול מהנה בדובאי

אז איך נבטיח כי הטיול שלנו בדובאי יהיה מוצלח? מה אנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? אם כן אם אתם רוצים לטוס אל דובאי וליהנות מחופשה מפנקת אתם חייבים להבין כי עליכם לתכנן היטב את הטיול שלכם לפני הטיסה. ככל שתתכננו יותר לעומק את הטיול כך הוא יהיה מהנה יותר וכך אתם תספיקו לראות יותר. כך לדוגמא החליטו באיזה יום אתם רואים המבנה הגבוה בעולם הבורג' אל חליפה, החליטו באיזה יום אתם הולכים אל הקניון הענק והחליטו באיזה יום אתם מבקרים במסלול המרוצים העצום שיש בעיר. תכנון – זו הדרך הטובה ביותר להפיק את המירב מן החופשה בדובאי ועל כך אין עוררין.

 

האם יש טבע בדובאי?

כאשר אנו חושבים על דובאי אנו חושבים על עיר ובטון אך האמת היא שליד העיר יש טבע עוצר נשימה ויש כמה מן הדיונות היפות ביותר בעולם. כך אפשר לעשות טיול ג'יפים או טרקטורונים בדיונות אלו וליהנות מטבע עוצר נשימה שאין כמותו במקומות אחרים בעולם וזה דבר בעל ערך לכל מי שטס לדובאי ורוצה להפיק את המירב מן הטיול שלו.

 

עיר תיירות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
הריביירה (הכמעט) צרפתית

מה שטוב למיליון צרפתים, בוודאות טוב גם לנו. אימצנו קרואסון ומקרון, אימצנו גבינות ויין, מוטב שנאמץ עוד דברים. אבל

חוף ים
היי דרומה למפרץ

נואיבה היא אחת העיירות בסיני האהובות מאוד על ישראלים עוד משנות ה-70, כאשר היתה של ישראל ושמה היה "נביעות".

מפת אירופה
הערים הכי שוות באירופה

כמו בכל פעם שסוף סוף אתם בברייק מהעבודה, והצלחתם לחסוך מספיק כסף בשביל לארגן לעצמכם בריחה קטנה לאירופה, אתם

חוף בר
איפה מומלץ לישון בפוקט?

פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד (543 ק"מ מרובע). האי נמצא במערב תאילנד כ-860 ק"מ דרומית מבנגקוק. פוקט הוא