נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הר הביטוח, הגיע הזמן שתכירו אותו

תכירו אותו ראשית

אנחנו עובדים קשה כל חיינו במטרה להגיע למצב כלכלי יציב יותר, לצבור כמה שיותר חסכונות ולדעת שאין לנו סיבה לדאוג. לכן זה נשמע כל כך אבסורד כאשר אנחנו חושבים על כך שחלק מהכסף שאנחנו מרוויחים פשוט יורד לטמיון. עם זאת, העובדות מדברות בעד עצמן ולכן בהחלט עלול להיות שגם אתם, כמו אנשים רבים אחרים, מאבדים כספים רבים במהלך השנה על ביטוחים מיותרים. זה יכול להיות ביטוח חיים, ביטוח דירה או אפילו ביטוח רכב שאתם משלמים בו על כמה סעיפים בצורה כפולה, אז למה שלא תבדקו את העניין הזה אחת ולתמיד? מצד שני, המחשבה של לפנות אל חברת הביטוח שלכם נראית לכם מטרידה במיוחד ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. למעשה, חברות הביטוח מצידן כותבות את הדוחות לעיתים בצורה כל כך מעורפלת, עד כי אין לנו שום סיכוי להבין על מה אנחנו משלמים. לכן, אם גם אתם חושבים לעשות משהו בנידון, כדאי שתדעו שהכתובת הנכונה היא הר הביטוח כי הרבה פעמים מהר הביטוח מגיעה הישועה.

 

איך הר הביטוח פועל עבורכם?

 

מדובר על מערכת ממוחשבת שיש לה גישה להרבה מאוד חברות ביטוח במדינה. זה אומר שאתם יכולים לכתוב את השם שלכם ולהוסיף נתון פשוט כמו מספר תעודת זהות ובהתאם לכך תתבצענה כל הבדיקות והבירורים שצריך. אתם תוהים מה תקבלו? פשוט מאוד: דוח שיפרט את כל מה שאתם משלמים על ביטוחים שונים. תוכלו לדעת איה ביטוחים עשיתם עד היום, איך קוראים להם ובאיזה חברות ביטוח הם נמצאים. בנוסף לכך, תוכלו לדעת כמה אתם משלמים על כל ביטוח כזה בכל חודש ותוכלו גם לגלות האם יש סעיפים שחוזרים על עצמם ושלמעשה אתם משלמים עליהם בצורה כפולה בכמה וכמה ביטוחים. אתם תוהים איך יכול להיות שזה קורה לכם? פשוט מאוד: למי מאיתנו לא קרה שסוכן ביטוח ממולח "התלבש" עליו ושכנע אותו לעשות מספר ביטוחים מיותרים? העובדות בשטח מראות שרבים מאיתנו נפלו בפח הזה וכדי לא להתעסק בדברים, אנחנו משלמים שנים על גבי שנים את אותם ביטוחים מיותרים. בעזרת הר הביטוח יגיע לידכם המידע על כל הביטוחים שיש לכם ובצורה הכי מסודרת שאפשר, מה שיסייע לכם להחליט מה אתם עושים מעכשיו עם כל הנתונים הללו.

תכירו אותו

מה באמת תוכלו לשנות?

 

אחרי שיגיע אליכם דוח מפורט שיכלול את כל סוגי הביטוחים שיש לכם, כולל פירוט הסעיפים, תוכלו להחליט מה אתם עושים. בדרך כלל רוב האנשים יחליטו שהם פשוט מבטלים חלק מהביטוחים, כי מה פתאום לשלם על הכול באופן כפול ובכך לממן את חברת הביטוח? בנוסף לכך, יש אנשים שיחליטו שאת אותו סכום שהם מוציאים מזה שנים על ביטוחים מיותרים, הם יתחילו לחסוך עכשיו בצורה כזו או אחרת. מדובר על הכסף הפרטי שלכם, שאתם עובדים כל כך קשה כדי להרוויח אותו, ולכן כדאי שתעשו כל מה שאתם יכולים כדי לחסוך אותו בצורה נכונה. אין ויכוח על כך שכולנו רוצים בשעת צרה שיהיה לנו את הביטוח הכי מקיף ויעיל שאפשר, אך זה לא אומר שעלינו לשלם במשך עשרות שנים על ביטוחים מיותרים. לכן אנחנו מציעים לכם לקחת בחשבון את כל הנתונים האלה ולעשות את כל הבדיקות ואת כל הבירורים הנדרשים. הר הביטוח זו יוזמה נפלאה שמקלה עליכם את הבירור, אז למה שלא תפנו לשם עוד היום כדי לקבל תמונת מצב עדכנית?

 

לכתבה המלאה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים