נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השוואת מחירים בין מצלמות אבטחה

סימון של מצלמה

מחיר מצלמות אבטחה נקבע בהתאם ליכולות שלהן ולאיכות הצילומים. לכן, כדאי לדעת היטב על מה להסתכל לפני שרוכשים מצלמות אבטחה וכך תוכלו לדעת כיצד להשוות מחירים לפני הרכישה.

מצלמה 360
מצלמה 360

על אילו קריטריונים להסתכל לפני רכישה של מצלמות אבטחה?

  • גלוי או סמוי- אם ברצונכם לרכוש מצלמת אבטחה סמויה, קחו בחשבון שהתקנת מצלמה נסתרת היא מסובכת יותר ולכן מחיר שלה יעלה בהתאם.
  • תיעוד בלבד או צפייה במתרחש- יש מצלמות אבטחה במרכז שמצלמות את המתרחש ומתעדות אותו בכרטיס הזיכרון של המצלמה. כמו כן, ישנן מצלמות שבנוסף לכך גם בעלות יכולת לשדר בזמן אמת את המתרחש למכשיר הסמארטפון, לטאבלט או למחשב הנייד שלכם. בשביל אפשרות זו, תצטרכו מצלמה בעלת יכולת כזו וחיבור אינטרנט שיאפשר זאת. לכן, אם אתם רוצים לצפות בזמן אמת בצילומים, לפני שאתם רוחשים מצלמת אבטחה, בררו היטב האם למצלמה אפשרות שכזו וקחו בחשבון שמחיר המצלמה יהיה גבוה יותר.
  • מספר תמונות בשנייה– ככל שמצלמת האבטחה מצלמת יותר תמונות בשנייה כך ניתן לראות בבירור יותר פרטים והצילום באיכות גבוהה יותר. למשל, ככל שיש יותר פריימים, יותר קל לזהות פרצופים של בני אדם, פרטי לבוש, מספרי רכב ועוד. מצלמות שמצלמות מספר פריימים רב בשנייה מתאימות לאזורים בעלי תנועה מרובה בהם מצלמה רגילה תתפוס תמונה מטושטשת. מספר הפריימים הסטנדרטי למצלמת אבטחה הוא בערך 6-15 פריימים לשנייה, ו25 תמונות ומעלה לשנייה נחשב לאיכותי מאוד ובהתאם – יקר מאוד.
  • צילום בחושך – מצלמה סטנדרטית בדרך כלל בעלת יכולת לצילום בחושך עד לכ- 40 מטרים. מצלמות כאלו למשל מתאימות לכניסות חשוכות לבתים וכדומה. מצלמות משוכללות יותר בעלות יכולת צילום לילי גבוהה יותר המתאימה אפילו לתנאי שטח. מצלמות שכאלו יקרות יותר מהמצלמות הסטנדרטיות.
  • רזולוציה – כמו בכל מצלמה, גם בצלמת אבטחה ישנה חשיבות לרזולוציה בה אתם בוחרים. אם תבחרו לרכוש מצלמת אבטחה ביתית בעלת רזולוציה גבוהה תוכלו לזהות טוב יותר פרטים קטנים בצילום שלעיתים עוזרים, כמו: זיהוי פנים בצורה טובה יותר, מספר רכב, פרטי לבוש ועוד. רזולוציות מצלמות האבטחה הביתיות נעות בין 640*480 ומגיעות עד לרזולוציה גבוהה של 1920*1080. כמו כן, יש גם מצלמות ברזולוציות גבוהות מאלו, אך הן פחות נפוצות בשוק מצלמות האבטחה הביתיות ומחירם גבוהה מאוד.

לסיכום- כמה זה יעלה לי?

זהו הידע הבסיסי אותו אתם צריכים לדעת על מנת לבחון את איכות המצלמה שברצונכם לרכוש. כעת, תוכלו להשוות מחירי מצלמות שונות בהתאם לאיכויות שלהן ולהבין האם המחיר תואם את איכות המוצר. כך למשל, מצלמה ללא איכויות כאלו, סטנדרטית תעלה בסביבות ה – 200 ₪. ככל שהאיכויות עולות, כך גם המחיר; מצלמה בעלת רזולוציה בינונית, בעלת יכולת תיעוד תעלה סביבות ה – 500 ₪, מחיר מצלמה בעלת רזולוציה גבוהה, צילום לילה איכותי, מספר פריימים רב בשנייה יכול להגיע עד ל3500 ₪. לאחר מכן תצטרכו להחליט היכן אתם רוצים לרכוש את המצלמה, האם במרכז הארץ או באזור אחר. אנחנו ממליצים ללכת לחנות ידועה, בעלת מוניטין טוב.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה