נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השתחררות ממערכות יחסים רעילות: סימנים ופתרונות

השתחררות ממערכות יחסים רעילות סימנים ופתרונות

האם גם אתם סובלים ממערכת יחסים רעילה? חשוב ללמוד לזהות את הסימנים ולדעת מהם הפתרונות האפשריים על מנת שגם אתם תוכלו לצאת לחופשי לחיים טובים יותר ולאפשר לעצמכם לחוות מערכת יחסים אמיתית, נכונה ובריאה יותר. במאמר זה נבדוק כיצד ניתן להשתחרר ממערכת יחסים רעילה, מהם הסימנים ומהם הפתרונות המומלצים. 

 

מרכז מבינים זוגיות – המקום שלכם להתחיל מחדש

מערכת יחסים רעילה הינה מערכת יחסים שבה אחד מבני הזוג, או שניהם, נתונים במצב של ריבים בזוגיות, פגיעה רגשית, פחד מבן הזוג וחושש מפניו. אפילו אם שניהם מצהירים על אהבה גדולה, זוהי אהבה כואבת ולא בריאה. הטחת האשמות, עלבונות, אי אמון ואי תמיכה הם רק חלק קטן ממנת חלקם של הנתונים במערכת זוגית רעילה.

עבור שני בני הזוג ניצבת האפשרות לקחת את הקשר הזוגי בשתי ידיים ולעבוד עליו למען הצלחת הקשר הזוגי, או להפרד וללמוד כיצד למצוא אהבה נכונה, בריאה, וטובה, כדי להשפיע לטובה על כל היבטי החיים, לצמוח, להתפתח ולהתקדם מהמקום שבו לא איפשרו לכם די חופש ודי תמיכה.

מרכז מבינים זוגיות – המקום שלכם להתחיל מחדש

השתחררות ממערכות יחסים רעילות

כל מערכת יחסים הינה ייחודית במינה ושונה, בכל אחת מהם נבנים יחסי כוחות, מתקבעים הרגלים ומונהגים טקסים אישיים שמוכרים רק לכם. גם למערכת יחסים רעילה יש אופי משלה שאין לזוגות אחרים, וכמו מערכת יחסים רגילה, גם היא מקבעת אתכם בטקסים, יחסי כוחות והרגלים, אלא שבמקום לתמוך ולעזור לכם להתפתח, הם מדכאים, סוגרים וחוסמים אתכם מלעשות כרצונכם. אלו הם המאפיינים הבולטים ביותר של מערכת יחסים רעילה:

  • תקשורת לא נעימה – בני הזוג אינם מבינים זה את זה, מרבים להרים את הקול, להתווכח, להעליב, לקלל, להשתיק ולאיים.
  • מניעה והמנעות – בן או בת הזוג מונעים ממכם דברים שאתם אוהבים, דורשים ממכם להמנע מהם, מנתקים אתכם ממשפחה ומחברים, חונקים אתכם ולא מאפשרים לכם ללכת לאן שאתם רוצים או עוקבים אחריכם.
  • קרירות – ריחוק, התעלמות, תקשורת מועטה וקונקרטית בלבד, בלי מגע, בלי חום ובלי תשוקה.
  • חוסר אמון – בן או בת הזוג אינם מאמינים לכם, בודקים אתכם ללא הרף במעקבים ובשאלות חודרניות, מתקשים לתת בכם אמון, תופסים אתכם על כל דבר קטן, כל הזמן 'על הקצה' ו'על המשמר' וחושדים בכם בלי שום סיבה.
  • חוסר אמונה – בן או בת הזוג אינם מאמינים שאתם מסוגלים לעשות דבר מה, מונעים ממכם להתפתח ולצמוח באופן עצמאי ונפרד, ומונעים ממכם קריירה או תחביב מסויים.

השתחררות ממערכות יחסים רעילות

פתרונות אמיתיים במרכז מבינים זוגיות

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל פתרונות אמיתיים למערכת זוגית רעילה. תוכלו לבחור בין לנסות לשקם את האמון, את החיבה והתשוקה, את החופש האישי של כל אחד מבני הזוג ואת האמונה שהצד השני מסוגל, או להפרד ולמצוא את הדרך לזוגיות חדשה ובריאה.

השתחררות ממערכות יחסים רעילות סימנים ופתרונות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות