נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין זכוכית אטומה לשקופה למקלחון

מקלחון שקוף

אנחנו מזמינים אתכם להכיר סוגי מקלחונים שונים ומגוונים, ויחד עם זאת אתם מוזמנים להכיר גם סוגי זכוכיות ודלתות למקלחונים.

אילו זכוכיות יעניקו לכם את הפרטיות המתבקשת, אילו פחות? כל הפרטים המעודכנים ל-2020:

אם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין זכוכית אטומה לשקופה למקלחון, אנחנו מזמינים אתכם להכיר סוגי דלתות וזכוכיות למקלחונים, כמו למשל הזכוכית החלבית, שמספקת לכם 100% פרטיות. מעבר לזכוכית החלבית וסוגי זכוכיות נוספות למקלחונים, חשוב גם לדעת שאת הדלתות של המקלחונים ניתן להזמין בהתאמה אישית ועל פי מידות חדר הרחצה שלכם.

 

קצת רקע לפני שמדברים על זכוכיות למקלחונים

לפני שנסביר על זכוכיות למקלחונים וסוגי דלתות למקלחון, אנחנו רוצים שתכירו את חברת I shower המספקת שירותי התקנת מקלחונים כבר 20 שנים תמימות. עם המון ניסיון מקצועי וידע נרחב בתחום של התקנת מקלחונים, צוות המקצוענים של החברה יגיע אליכם בכדי לקחת מידות מדויקות, לבנות מקלחון בהתאמה אישית ולהוציא אתכם המרוצים שבאדם.

לידיעתכם, כל זכוכית מקלחון אמורה וחייבת לעבור את האישור של מכון התקנים, ככה שלא תסתכנו שלא לצורך. בכל מקרה שבו דלת מקלחון חלילה נשברת, היא חייבת להישבר באופן שבו הזכוכיות יישארו מאוגדות ביחד, באופן שלא יתנפצו ויתפזרו בכל חדר הרחצה.

 

כיצד קורה בעצם שהזכוכית במקלחון אינה מתנפצת?

זאת, בזכות השכבה הפלסטית בין הזכוכיות של דלתות המקלחונים. נכון ל-2020 (וכנראה שזה גם לא ישתנה בעתיד), ישנן בשוק זכוכיות ודלתות מסוג זכוכית מחוסמת וגם זכוכית רבודה. בין אם אתם בוחרים בזכוכיות מחוסמות או בזכוכיות רבודות, בכל מקרה אותן דלתות וזכוכיות חייבות להיות מאושרות באישור משרד התקנים.

לידיעתכם, תוכלו לבחור זכוכית אטומה, מחוספסת או חלבית. בניגוד לזכוכיות השקופות שרובנו מכירים, זכוכיות אטומות, מחוספסות וחלביות יספקו לכם פרטיות ב-100%. תוכלו לבחור דגמים שונים והדפסים שונים, דוגמאות שונות של הדפסים על הזכוכיות ועוד.

 

100% פרטיות בזמן מקלחת – זכוכיות אטומות למקלחון

בכל מקרה, כדאי לדעת שישנן דוגמאות הדפסים אשר מספקות פרטיות מוחלטת, בעוד שהדפסים אחרים ודוגמאות אחרות מספקות פרטיות מסוימת (לא בהכרח מלאה). לרוב, המידות של דלתות זכוכית למקלחון יהיו בגודל סטנדרטי של 80 ס"מ על 80 ס"מ, כאשר גם את זה ניתן לשנות בהתאמה אישית ובצמוד להזמנת מקלחון על פי מידות אישיות.

חשוב לדעת, בבואכם להתאים מקלחון בהתאמה אישית, אתם צריכים לבחור בצוותי מקצוענים בלבד, שכן ההתאמה האישית תכלול בנייה על פי המידות הספציפיות של חדר הרחצה שלכם. בכל מקרה שבו אתם מתפשרים על התקנת מקלחון בהתאמה אישית ומחליטים ללכת דווקא על ההצעה הזולה, אתם מסתכנים בנזילות מים עתידיות שיכולות להיגרם בעקבות בנייה לא מקצועית של אותו מקלחון. אל תתפשרו על איכות התקנת המקלחון שלכם, בהצלחה!

 

גבר מתרחץ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה