נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם בתי המזוזה הנפוצים לדלת הכניסה לבית

דלת הכניסה של הבית

נהוג לתלות בית מזוזה בעל מרשים במיוחד בכניסה לבית. עובדה זו כנראה ידועה לכם, אבל השאלה המתבקשת היא האם ידעתם שיש בתי מזוזה מעוצבים שנחשבים לנפוצים? אם לא, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהם בתי המזוזה המדוברים, כדי שתוכלו להניח עליהם את היד.

 

בית מזוזה בעיצוב אישי

מה תגידו אם נגלה לכם שאת מקומה של האות "ש" (קיצור של "שדי") מחליף פיוט קצר או משפט תנכ"י בעל משמעות לבני הבית? קרוב לוודאי שתבינו שמדובר בטרנד מיוחד שמאפשר לכל אחד להביע את עצמו על גבי הפריט החשוב ביותר בכניסה לבית – המזוזה. נסביר שיש כיום אפשרות להדפיס או לחרוט על גבי בית המזוזה מילים. יש מי שבוחרים להוסיף את שמות דיירי הבית, בעוד אחרים בוחרים בתפילה קצרה.

בית מזוזה מבטון

בית מזוזה מבטון

אם תביטו מעתה ואילך על המזוזות שניצבות בכניסה לבתים מעוצבים, אתם תגלו די מהר שמרביתן עשויות מחומר קשיח במיוחד (בטון). שכן, אלה בתי המזוזה הנפוצים ביותר שקיימים כיום. נציין שניתן למצוא אותם במגוון רחב של עיצובים וצבעים, לדוגמא:

  • לבן
  • אפור
  • שחור ועוד

מי שמחפשים אחר בית מזוזה לדלת כניסה צפויים לגלות שהמזוזות הללו יכולות להתאים באופן מדויק לדלת, מכיוון שאלה מגיעות בגדלים ועוביים משתנים.

.

למה כולם בוחרים במזוזות בטון?

בירור קצרה שערכנו בנושא גילה שמזוזות אלה תפסו את מקומן בדלת הכניסה לבית ולא רק בגלל שהן יפות במיוחד, אלא גם בזכות העמידות שלהן. כידוע, הבטון הינו חומר חזק שעמיד בפני נזקי מזג האוויר השונים. כך שאפשר לחבר את המזוזה על גבי המשקוף בכניסה לבית, בידיעה שזו לא תיפגע מחום ולחות.

 

כך תבחרו בבית מזוזה מעוצב ואיכותי

כל אחד רוצה להיות בטוח בכך שהוא רוכש מזוזה מעוצבת לדלת הבית שתשמש אותו לאורך שנים רבות. שכן, הדבר האחרון שאנו רוצים לעשות זה לגעת במזוזה שלא לצורך, מכיוון שזה עשוי לפגוע בקלף החשוב שבתוכה. אנחנו כאן במטרה להפנות אתכם לקבלת הכוונה תוך שימוש בחוכמת ההמונים. כלומר, עליכם להיכנס לאתר של מזוזות מעוצבות מבטון, להתרשם מהעיצובים הקיימים בו ולבקש לאחר מכן את חוות הדעת אודותיו בפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים שעוסקים בעיצוב הבית
  • לשונית הביקורות של גוגל

תוכלו לבצע רכישה בטוחה רק לאחר שתגלו שהגעתם לאתר מהימן שמספק בתי מזוזות איכותיים.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן להתחדש במזוזה מעוצבת

בתי המזוזה הנפוצים ביותר שנתלים בדלתות הכניסה לבתים עשויים מבטון וכוללים עיצובים מיוחדים (חריטות והדפסים של מילים, משפטים וכו'). עכשיו אתם מכירים באופנה הקיימת, אז תצטרכו פשוט לבחור בדגם המתאים לכם ביותר מכל הבחינות. נאחל כעת שתבחרו בבית מזוזה שיישמר לאורך זמן וימשיך את קו העיצוב הקיים.

דלת הכניסה של הבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות

הליכי גירושין
כיצד מגשרת תוכל לעזור לי?

מי שנמצאים בסכסוך ירושה או הליכי גירושין מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי הסתייעות מצד מגשרת. במרבית המקרים,